abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116815220
Rood hoeft voor mij ook niet percee hoor, haha.
En ja, hoe manlijker, hoe stoerder, hoe beter :9~
pi_116824211
Als ik wist dat er zoveel vrouwen wilt worden van zo`n legerpakje dan was ik wel het leger in gegaan.
Waarom kicken vrouwen daar zo op? Want ik persoonlijk als man vind het altijd maar een beetje voor lul die mensen in dienstuniform die onderweg zijn naar huis.
  zaterdag 15 september 2012 @ 21:47:07 #203
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_116829300
Heb laatst een politie uniform gehuurd, dat deed ik stiekem in de schuur aan. Toen liep ik om naar de voordeur en belde aan. M'n vriendin deed open (wie anders) en ik hield m'n hoofd naar beneden zodat ze door de pet in eerste instantie niet goed kon zien dat ik het was. Toen drong ik ons huis binnen en heb ik haar gearresteerd met de mededeling dat ze een flinke straf had verdiend. Ze vond het geweldig en liet zich helemaal gaan. Toen ze klaar kwam kwam er bijna stoom uit haar oren :7
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_116864278
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 19:54 schreef PKRChamp het volgende:
Als ik wist dat er zoveel vrouwen wilt worden van zo`n legerpakje dan was ik wel het leger in gegaan.
Waarom kicken vrouwen daar zo op? Want ik persoonlijk als man vind het altijd maar een beetje voor lul die mensen in dienstuniform die onderweg zijn naar huis.
Dat soort types is ook het slag waar ik over het algemeen niet op val.
Die zijn nogal van "Kijk mij eens."
pi_117213728
Doe mij maar een lekkere politieagent die na wat geluidsoverlast van de buren even bij me 'langskomt'...

Haha oh oh, toch iets te aandachtig naar de film Magic Mike gekeken
pi_117214277
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 22:07 schreef Rebeccaaaa het volgende:
Doe mij maar een lekkere politieagent die na wat geluidsoverlast van de buren even bij me 'langskomt'...

Haha oh oh, toch iets te aandachtig naar de film Magic Mike gekeken
Kan me niet voorstellen dat je dat in het echt zou waarderen tbh, klinkt meer als een fantasie.
Rustig aan.
pi_117234399
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 19:54 schreef PKRChamp het volgende:
Zal ik je eens uitleggen waarom die mensen in uniform lopen als ze naar huis gaan? Je kan namelijk ten alle tijden opgeroepen worden om terug te komen naar de basis. Eenmaal aangekomen op de basis heb je dus echt geen tijd om jezelf om te kleden.. of ze laten je lopen/klimmen/parcour oid met je goeie kleren aan, of je bent de lul en mag de hele nacht wc's schrobben ;)
"Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure you mine are still greater." A. Einstein
  dinsdag 25 september 2012 @ 16:04:39 #208
26374 made
..made by made..
pi_117236065
quote:
16s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:19 schreef Sheldorrr_ het volgende:

[..]

Zal ik je eens uitleggen waarom die mensen in uniform lopen als ze naar huis gaan? Je kan namelijk ten alle tijden opgeroepen worden om terug te komen naar de basis. Eenmaal aangekomen op de basis heb je dus echt geen tijd om jezelf om te kleden.. of ze laten je lopen/klimmen/parcour oid met je goeie kleren aan, of je bent de lul en mag de hele nacht wc's schrobben ;)
Hmm, Vreemde uitleg.
Mensen van de brandweer lopen toch ook niet de gehele dag in hun uitruk kleding.
8)7
Lurkt !
pi_117236159
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 20:44 schreef Jelia het volgende:

[..]

Dat soort types is ook het slag waar ik over het algemeen niet op val.
Die zijn nogal van "Kijk mij eens."
Lol, dat heeft er echt niks mee te maken. Ik hou er ook niet van om in mijn uniform rond te lopen maar ik ga me echt niet eerst omkleden als ik naar huis ga na mijn werk. (Als ik met OV zou moeten reizen wel) Na 12 jaar is zo'n pak is het echt niet zo bijzonder meer hoor en ik hoef niet zo nodig op te vallen wat dat betreft.

Dat verhaal over opgeroepen kunnen worden is onzin btw.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
  dinsdag 25 september 2012 @ 16:09:52 #210
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_117236276

Even een demonstratie dat het uniform nog niet de man maakt. Een loser in een uniform is nog steeds een loser. Een lekkere vent in uniform daarentegen :9~
pi_117240202
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 16:07 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Lol, dat heeft er echt niks mee te maken. Ik hou er ook niet van om in mijn uniform rond te lopen maar ik ga me echt niet eerst omkleden als ik naar huis ga na mijn werk. (Als ik met OV zou moeten reizen wel) Na 12 jaar is zo'n pak is het echt niet zo bijzonder meer hoor en ik hoef niet zo nodig op te vallen wat dat betreft.

Dan weet ik niet waar jij zit lieve vriend, Maar als er gezegd werd jullie mogen naar huis, en een uur later werd ik gebeld dat ik weer terug mocht komen, en ik was niet in me kleding was ik toch echt zwaar de lul ^O^
"Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure you mine are still greater." A. Einstein
pi_117241131
quote:
16s.gif Op dinsdag 25 september 2012 17:39 schreef Sheldorrr_ het volgende:

[..]

Dan weet ik niet waar jij zit lieve vriend, Maar als er gezegd werd jullie mogen naar huis, en een uur later werd ik gebeld dat ik weer terug mocht komen, en ik was niet in me kleding was ik toch echt zwaar de lul ^O^
Dan vraag ik me af waar jij zit? (zat wsl) Was dat in je initiële opleiding 20 jaar geleden ofzo?
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_117351088
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 16:07 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Dat heeft er bij sommigen wel degelijk mee te maken
  woensdag 3 oktober 2012 @ 20:10:53 #214
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_117560028
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2010 21:37 schreef Boterhamzakje het volgende:
Oeh ja!! Maar alleen bij militairen O+
Check :*
Take a look trough the sky just before you die, it's the last time you will!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')