Een walrus denk ik, of niet? Die hebben ook zo'n grote snor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:59 schreef Brannagh het volgende:
Hij doet me op een of andere vage manier denken aan een boze zeehond, geen idee waarom
quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:46 schreef justme1234 het volgende:
Wat vind je hiervan? Vind je dit ook geil?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 01:36 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Macht, is wat ik begrepen heb.
Geef mij ook maar een lekkere kerel in uniform of pak.Ik ben btw geen nazi of sympathisant of weetikhet, maar naziuniforms stralen heeeeel veel macht uit en vind ik ook erg mooi.
Geef maar het goeie voorbeeld danquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:10 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als er een hond van de explosieve opruimingsdienst mijn gebouw zou binnenkomen zou ik ook een rondje om lopen, en das niet omdat ik bang voor honden ben...
Ontopic: waar blijven de foto's van users in uniform?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:20 schreef TamaravdS het volgende:
Heeeerlijk, mannen in uniform!
Mijn vriend heeft ook in het leger gezeten, kleding heeft 'ie nog wel, maar natuurlijk nooit meer aan.
Heb wel een foto van een vriend van ons.
(Is nog single dames)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:55 schreef oLexie het volgende:
Teleurstellend topic wel, ik verwachtte talloze plaatjes van soldaten.
Dit ja. En brandweermannen mogen er ook wel wezenquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:12 schreef roannelovesjoost het volgende:
aaah ik vind een soldaat wel geil maar politie vind zooo homo
Ik vind het marine uniform echt zo niet stoer! (Sorry)quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:20 schreef grensganger het volgende:
6 jaar bij de Marine gezeten. In uniform de wal op, altijd succes!
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:04 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik vind het marine uniform echt zo niet stoer! (Sorry)
marinier?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:20 schreef grensganger het volgende:
6 jaar bij de Marine gezeten. In uniform de wal op, altijd succes!
Hier moet er dan echt een lekker ding in zitten, anders is het niet bijzonder.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:15 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het tropenuniform.
Ik wil het wel aantrekken als je er een voor me kunt regelen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hier moet er dan echt een lekker ding in zitten, anders is het niet bijzonder.
Hehe..... cheecky cheeckyquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:33 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik wil het wel aantrekken als je er een voor me kunt regelen.Maar dan moet jij ook iets aan wat ik lekker vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |