quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:10 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als er een hond van de explosieve opruimingsdienst mijn gebouw zou binnenkomen zou ik ook een rondje om lopen, en das niet omdat ik bang voor honden ben...
Ontopic: waar blijven de foto's van users in uniform?
Oehh mannen in pak, zooo sexy!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik ook al sexy hoor.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:59 schreef Luxuria het volgende:
En politiemannen vind ik ook echt sexy.
Ik heb een collega die in zijn vrije tijd bij de politie werkt, nouuuu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:33 schreef Insektenvernichter het volgende:
Scheelt dat ik over ca. anderhalf week elke dag in uniform moet.PicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All she wants and needs is just a little taste..
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:26 schreef eleusis het volgende:
[..]
Een psychische aandoening waarbij je, om doorgaans onduidelijke redenen, een ziekelijke angst ontwikkelt voor specifieke zaken of situaties?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:25 schreef aychelle het volgende:
Vraagje voor de vrouwen (én bi/homo-mannen):
Vinden jullie mannen in uniform ook zo geil?ik wel! ... heerlijk
Vooral soldaten, politie etc. Dan zie ik weer zo'n één lopen, en denk ik van wauw!
die mag mij komen arresteren. Het is een soort fobie van me geworden, als ik ergens politie zie staan probeer ik op te vallen
dan nog een vraagje:
Hoe krijg ik een date met een uniform-man![]()
AHHAHAHAHAHquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:46 schreef justme1234 het volgende:
Wat vind je hiervan? Vind je dit ook geil?
[ afbeelding ]
Hij heeft een kuttekop.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |