abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93428444
Het enige waar ik als idolate fan in geloof is dat er mensen waren die hem liever dood zagen als levend. Dood bracht MJ meer op dan levend :) Murray is niet diegene die hem vermoord heeft, er zit veel meer achter precies wat Latoya een tijd terug meldde bij Jensen!

Murray was slechts een schakel, maar vanaf hogere hand werden hem instructies gegeven om MJ's leven te beeindigen ;)
pi_93442090
quote:
11s.gif Op maandag 28 februari 2011 06:30 schreef Stokstaart het volgende:
Wat heeft die dodo er mee te maken dan?
Dan moet je deze post even lezen Stokstaart, daar heb ik het dodo-verhaal uitgelegd .. ;)

Michael Jackson #2 The plot still thickens...
pi_93442499
quote:
Op maandag 28 februari 2011 07:04 schreef RiftNL het volgende:
Het enige waar ik als idolate fan in geloof is dat er mensen waren die hem liever dood zagen als levend. Dood bracht MJ meer op dan levend :) Murray is niet diegene die hem vermoord heeft, er zit veel meer achter precies wat Latoya een tijd terug meldde bij Jensen!

Murray was slechts een schakel, maar vanaf hogere hand werden hem instructies gegeven om MJ's leven te beeindigen ;)
-
pi_96223077
Op 6 mei 2009 heeft Michael Jackson deze boodschap op een briefje gekrabbeld:

"See you in july 2011"

We zullen zien ... :)

Pearl Jr. (onderzoeksjournaliste) heeft hier een interview met een helderziende waarin ook dit briefje ter sprake komt.
Al ben ik zelf nooit zo snel te overtuigen door helderzienden, was dit toch interessant.

Moderator maandag 2 mei 2011 @ 20:38:54 #205
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_96266976
dat is over 2 maanden. Als ie dan niet terug komt, wat voor excuus heb je daar dan voor? Blijf je voor altijd geloven dat ie ooit een keer terug komt, net als Tupac bijvoorbeeld? Of haalt de realiteit je een keer in en accepteer je dan dat de beste man helaas echt dood is?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_96267655
Als hij echt dood is haalt de realiteit me wel een keer in ja, maar daar is het nu nog te vroeg voor.
Ik hoef ook geen excuses te bedenken als hij in juli niet terug komt, waarom zou ik? Dat is niet aan mij.
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 20:54:12 #207
16180 crew  CoolGuy
pi_96267807
quote:
99s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:51 schreef piepie het volgende:
Als hij echt dood is haalt de realiteit me wel een keer in ja, maar daar is het nu nog te vroeg voor.
Ik hoef ook geen excuses te bedenken als hij in juli niet terug komt, waarom zou ik? Dat is niet aan mij.
Nee, maar je houdt je vast aan dat 'bewijs'. En zoals dat zo vaak gaat met dit soort beweringen, is, als het niet uit komt, wel weer wat verzonnen waardoor het niet is uitgekomen, en dan is er wel een nieuwe aanwijzing of wat dan ook waar dan op gefocust wordt. Dus daar was ik even benieuwd naar.
pi_96278965
Zolang er nog steeds aanwijzingen bijkomen vind ik het hoax-verhaal heel boeiend ... ;)
  Moderator dinsdag 3 mei 2011 @ 00:01:15 #209
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_96279037
quote:
99s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:59 schreef piepie het volgende:
Zolang er nog steeds aanwijzingen bijkomen vind ik het hoax-verhaal heel boeiend ... ;)
Oh ik vind het grappig om te zien waar ze weer mee komen. En het is voor de nabestaanden van Michael ook erg gunstig denk ik. Het houd hem levend. Ik denk overigens dat hij dat gedeelte rond zijn overlijden geweldig zou hebben gevonden. Hij betoverde en verbaasde mensen graag.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_96279750
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:01 schreef senesta het volgende:

[..]

Oh ik vind het grappig om te zien waar ze weer mee komen. En het is voor de nabestaanden van Michael ook erg gunstig denk ik. Het houd hem levend. Ik denk overigens dat hij dat gedeelte rond zijn overlijden geweldig zou hebben gevonden. Hij betoverde en verbaasde mensen graag.
Ja Michael zelf vind (of zou gevonden hebben) het vast prachtig al die beLIEvers.

Aan de andere kant vind ik het bijna schandalig te noemen als hij echt dood zou zijn dat zijn familie nog nooit met een statement is gekomen hierover.
Een rouwende familie is het in mijn ogen vanaf dag 1 nooit geweest.

Ik lees net dat de rechtszaak ook weer is opgeschoven, dit keer naar september ... _O-

[ Bericht 9% gewijzigd door piepie op 03-05-2011 00:24:44 ]
  Moderator dinsdag 3 mei 2011 @ 13:42:39 #211
16180 crew  CoolGuy
pi_96292885
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:18 schreef piepie het volgende:

[..]

Ja Michael zelf vind (of zou gevonden hebben) het vast prachtig al die beLIEvers.

Aan de andere kant vind ik het bijna schandalig te noemen als hij echt dood zou zijn dat zijn familie nog nooit met een statement is gekomen hierover.
Een rouwende familie is het in mijn ogen vanaf dag 1 nooit geweest.

Ik lees net dat de rechtszaak ook weer is opgeschoven, dit keer naar september ... _O-
Ja, dat vind jij schandalig. Maar zij niet, want anders hadden ze dat wel gedaan. Jij doet net alsof het jouw familie is die dood is. Dat is niet zo, je bent maar een fan. Daar is niks mis mee, en dat jij dat schandalig vindt is prima, maar wat jij vind is helemaal niet relevant. Die familie gaat er mee om zoals zij dat willen, en daarover hoeven ze aan niemand verantwoording af te leggen.
pi_96311181
Ik zou in ieder geval 's avonds niet gaan staan feesten als ik mijn broer net heb begraven of als ik Michael's vader was een dag na zijn dood mijn platenmaatschappij gaan staan promoten.
Ik vind dat niet normaal.
pi_96311232
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:26 schreef piepie het volgende:
Ik zou in ieder geval 's avonds niet gaan staan feesten als ik mijn broer net heb begraven of als ik Michael's vader was een dag na zijn dood mijn platenmaatschappij gaan staan promoten.
Ik vind dat niet normaal.
In sommige culturen is dat wel normaal :)
pi_96312503
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

In sommige culturen is dat wel normaal :)
ja zeker, maar bij de Jacksons?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 13:37:46 #216
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_96471134
Weet je, er gebeuren ontzettend veel rare dingen rondom Michael (al toen hij leefde trouwens). Ik denk dat er een smerig spel word gespeeld door derden met zakelijke (en/of politieke) belangen.

We worden op een dwaalspoor gezet maar persoonlijk denk ik niet dat Michael nog leeft, ik geloof eerder in een complot waarin Michael uit de weg is geruimd.

Het is voor mij wel een feit dat zoveel 'rare dingen' geen toeval meer kan zijn.

Kijk sommige dingen zijn gewoon kul, een 'He's alive' hoef je niet letterlijk op te vatten natuurlijk.
Er zijn vele mensen die geloven dat je ziel niet sterft, dus in zekere zin is Michael voor mij ook nog gewoon hier....alleen niet meer als mens.

[ Bericht 11% gewijzigd door Janena op 07-05-2011 13:45:40 ]
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_96485502
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:37 schreef Janena het volgende:
Weet je, er gebeuren ontzettend veel rare dingen rondom Michael (al toen hij leefde trouwens). Ik denk dat er een smerig spel word gespeeld door derden met zakelijke (en/of politieke) belangen.

We worden op een dwaalspoor gezet maar persoonlijk denk ik niet dat Michael nog leeft, ik geloof eerder in een complot waarin Michael uit de weg is geruimd.

Het is voor mij wel een feit dat zoveel 'rare dingen' geen toeval meer kan zijn.

Kijk sommige dingen zijn gewoon kul, een 'He's alive' hoef je niet letterlijk op te vatten natuurlijk.
Er zijn vele mensen die geloven dat je ziel niet sterft, dus in zekere zin is Michael voor mij ook nog gewoon hier....alleen niet meer als mens.
Dat laatste ben ik zeker met je eens en dat vind ik ook geen bewijs, maar hooguit opvallend omdat het geregeld voorbij komt in allerlei vormen.

Toeval geloof ik al lang niet meer in, omdat dit simpelweg te veel toeval is allemaal.

Dat dwaalspoor is ook een mogelijkheid die ik niet uitsluit, maar daar is dan heel veel werk in gestoken door degenen die het dwaalspoor hebben opgezet ... ;)

In het bovenstaande filmpje komt trouwens maar een fractie voorbij van wat er allemaal ontdekt is, ik schat 1%.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 22:09:03 #218
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_96486987
Ja klopt...

Als je terug gaat in de tijd is het helemaal ontzettend veel en zoveel is geen toeval.

Al vanaf het begin van de jaren 90 gebeuren er hele rare dingen (misschien ook al wel daarvoor, daar ben ik niet zo in thuis), kijk alleen maar naar de teksten die Michael zelf schreef. Hijzelf was/is ook wel op de hoogte van het e.e.a..
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_96493580
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:09 schreef Janena het volgende:
Ja klopt...

Als je terug gaat in de tijd is het helemaal ontzettend veel en zoveel is geen toeval.

Al vanaf het begin van de jaren 90 gebeuren er hele rare dingen (misschien ook al wel daarvoor, daar ben ik niet zo in thuis), kijk alleen maar naar de teksten die Michael zelf schreef. Hijzelf was/is ook wel op de hoogte van het e.e.a..
Zeker weten ... ;)
pi_97232955
http://www.bruno.nl/nieuw(...)s-in-disneyland.html

De dokter vermaakte zich weer prima!
pi_97232996
Lol
pi_97233062
De 29-jarige Nicole Alvarez gaat met de 58-jarige Murray.
29 augustus 1958.. ben ik iets op het spoor?
pi_97233321
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:40 schreef DrDentz het volgende:
Laat maar... ik las de cijfertjes weer eens verkeerd :D

Grappig opgemerkt trouwens, het is alleen voor het moment van nu opmerkelijk.
pi_97234139
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:40 schreef DrDentz het volgende:
Ja goed gevonden, je past in het hoax-team .... lol

Murray representeert Michael in veel dingen, ook nu weer:

pi_97234159
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 01:38 schreef piepie het volgende:

[..]

Ja goed gevonden, je past in het hoax-team .... lol

Murray representeert Michael in veel dingen, ook nu weer:

[ afbeelding ]
Is die foto op Neverland gemaakt?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')