abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 januari 2011 @ 20:17:17 #126
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_91674730
quote:
12s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 19:42 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Zit jij dan niet te wachten op de terugkeer van John Lennon?
Echt wel, al 30 jaar! En op Elvis nog langer. En ik heb nog wel bewijzen dat ze nog leven!
Leef en Laten Leven
pi_91675725
Foto nummer tig in het charme-offensief van een zgn. moordenaar.
Hij heeft het weer prima naar zijn zin.

[ Bericht 9% gewijzigd door piepie op 21-01-2011 20:48:26 ]
pi_91678785
Mja... plastic verteert niet he... dus, wie weet ;)
pi_91691336
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 21:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Mja... plastic verteert niet he... dus, wie weet ;)
vertel ... -O-
(ben misschien even niet helder)
  zaterdag 22 januari 2011 @ 08:57:47 #130
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_91696703
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 13:31 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Post van de maand :) Raak op de plank.
Robijn...Piepie heeft voornamelijk op verzoek van jou de andere topics verlaten omdat jij hier niet over wil lezen. Voel je niet aangevallen want dat is zeker niet mijn bedoeling, ik wil je toch vragen waarom je in BNW bij dit onderwerp komt posten als je er niks van wil weten en het dus lijkt alsof je de confrontatie met Piepie juist opzoekt...

Het is een forum en je mag posten waar je wil dus ook hier. Ik begrijp het alleen niet want je wil er niks over horen en weten en toch post je dan hier...Piepie heeft het bewust in SHO en MUZ met rust gelaten en eigenlijk op verzoek van mij, hier weer een update geplaatst omdat ik het als zaak een interessant verhaal vindt.

Het zou fijn zijn als je er respect voor hebt dat het in bnw wordt geplaatst, een plek op fok! waar het normaal is om over complotten en dergelijke te praten. Ik val je niet aan, ik hoop alleen dat er niet weer geruzie enzo moet komen zoals in sho en in muz en dat er hier gewoon over dit onderwerp gesproken kan blijven worden.

p.s. Je hebt ook niets verkeerd gezegd, het ging mij er om dat jij je aan dit onderwerp irriteert en het respectloos vindt, dus snap ik niet waarom je hier dan post want dan wordt je er "mee lastig gevallen"
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  zaterdag 22 januari 2011 @ 09:05:42 #131
262978 Moonwalk
pi_91696777
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 20:36 schreef piepie het volgende:
Foto nummer tig in het charme-offensief van een zgn. moordenaar.
Hij heeft het weer prima naar zijn zin.

[ afbeelding ]
Ik wil wel weten of iemand zich bezig heeft gehouden met de vraag of Murray wel echt een dokter is en niet gewoon een puppet van iets/iemand (sony?) Of zou het dan juist een puppet van MJ zelf zijn? Hij raakt zijn vergunning dus ook niet kwijt?? Na dat hele rare verloop van 911 bellen enzo wtf...pardon my french

Ik denk dat we nu na al die tijd ook hebben gezien dat er hoe dan ook iets vreemds aan de hand is en dat is wat het voor mij een boeiend verhaal maakt. Dat hij leeft zeg ik niet, dat hij niet leeft zeg ik ook niet. Dat er van alles niet klopt kan je niet omheen! Piepie weet je die uitzending op rtl 4 nog, van MJ zn broers? Is daar nog iets uit voort gekomen want als ik het me nog goed herinner mistte er een aflevering o.i.d. Ik weet nog dat ik het toen echt heel mal vond
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  zaterdag 22 januari 2011 @ 09:13:02 #132
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_91696823
Ha Moonwalk,

Blijkbaar loop je achter, want piepie was inmiddels weer teruggekeerd in het MJ topic met haar onzin.
En dit keer was het een ander die er genoeg van had en verzocht haar op te houden. Zie het bewuste topic.
De post die ik hierboven gequote heb was ik blij mee en daarom heb ik erop gereageerd. Zelf kan ik het nl. niet zo treffend zeggen. That's all, en ik was al van plan me niet meer te mengen in dit BNW topic, dus niets aan de hand.
Leef en Laten Leven
  zaterdag 22 januari 2011 @ 09:45:20 #133
262978 Moonwalk
pi_91697111
Oke Robijn gelukkig, ik wil gewoon dat jullie geen ruzie gaan zitten maken :) worldpeace

Ontopic: Piepie ik ben ook wel benieuwd wat op dit moment naast murray/coca cola hot item is
pi_91714243
Hoi Moonwalk,

Ik had inderdaad voor het eerst in tijden weer eens iets in MUZ geplaatst.
Het was een poging van mij om mensen eens kritisch te laten nadenken en hun mening te vragen. Helaas werd er maar nauwelijks inhoudelijk op gereageerd. Ik vond het zelf een hele normale vraag, die mij en vele (believers) met mij nogal bezighoudt de laatste tijd.

Dit was de vraag:
====================================================================
Wat is dat toch met die dr. Murray en al die foto's en filmpjes de afgelopen 1,5 jaar van hem op TMZ.
Het begon met een bizar Youtube-filmpje waarin hij zijn excuses aan zijn patiënten aanbood ("The truth wil prevail") ... :? (Merkwaardige manier op patiënten te benaderen lijkt mij trouwens. Een brief zou nog logisch zijn.)
Daarna zagen we hem o.a. op vakantie, we zagen hem joggen aan het strand, we zagen hem relaxed een krantje lezen, koffie drinken en in de parkeergarage, we zagen hem winkelen, we zagen hem met zijn advocaat relaxed achter een Coco Cola-reclamebord op straat staan te babbelen, we zagen een hele serie foto's van hem op Forrest Lawn.
We lazen ook dat hij een passagier had gered tijdens een vlucht en afgelopen weekend zagen we hoe hij alweer voor de camera's van TMZ (National Photo Group) een ballon kocht voor zomaar een meisje op straat. (Doet trouwens denken aan de Balloon Boy-hoax van vorig jaar ... ;) )
Gaat wel ver met het charme-offensief van de dokter die de grootste artiest ter wereld zo slecht lijkt te hebben behandeld dat de dood erop volgde.

Mijn vraag aan jullie is: Vinden jullie het normaal dat hij zich zo vrij in het openbaar kan bewegen en dit alles vast laat leggen door de vaste fotograaf van TMZ?
Hij schijnt ook nooit belaagd te worden door boze fans, terwijl die er in US toch ook meer dan genoeg zijn.
Stellen jullie jezelf deze kritische vraag eens en ik ben benieuwd naar jullie visie hierover.
====================================================================
Verder maakt het mij niet uit wie hier allemaal reageren, discussies houd ik wel van en zijn vaak ook leerzaam. In een goede discussie kan het ook zover komen dat je zelf anders tegen iets gaat aankijken.
Echter, mensen zoals b.v. Robijn gaan nergens inhoudelijk op in en komen alleen maar even voor de zoveelste keer zeggen dat het allemaal onzin is. Dat is jammer, maar helaas. Nogal onbeschoft ook n.m.m. Ik laat mensen liever in hun waarde of ga inhoudelijk de discussie aan op een beleefde manier en het liefst nog met een dosis humor. In MUZ worden ook alleen maar de TMZ-artikelen geplaatst die geen vraagtekens oproepen. TMZ voedt de hoax, dag in dag uit bijna. TMZ speelt gewoon een rol, welke rol zal de tijd leren ... ;) Feit is wel dat niemand ooit van TMZ had gehoord voor de "dood" van Michael. TMZ is niets meer dan een tabloid, maar alles wat er wordt geplaatst wordt als de waarheid aangenomen. Michael was zelf degene die iedereen altijd waarschuwde voor de roddelpers. "Burn all tabloids" zei hij altijd. Ik houd het niet voor onmogelijk dat Michael juist dit keer wel een tabloid gebruikt om zijn hoax te verspreiden en dat Harvey (baas TMZ) wel degelijk in het complot zit. In zijn dagelijkse updates (filmpjes) heeft hij ook de meest merkwaardige toespelingen gemaakt.

Verder over jouw vraag wat momenteel een hot item is.
Bovenstaande bijvoorbeeld over het gedrag van Murray die zo'n beetje als een "ster" wordt neergezet door TMZ. Andere media nemen de TMZ-artikelen klakkeloos over. In Nederland zie je de TMZ-artikelen b.v. altijd terug bij de Telegraaf-pagina. Journalistiek is tegenwoordig een copy and paste-beroep geworden lijkt wel.
Soms duiken er in de buitenlandse pers artikelen op die aan de hoax zijn gewijd, zoals kort geleden in Le Soir, een belgische (serieuze) krant. Daar werd gespeculeerd dat Michael zijn rentree zal maken bij Ophra Winfrey. Het bleek natuurlijk om een fictief artikel te gaan, maar toch is het opmerkelijk dat er uberhaupt over wordt geschreven. Ik denk dat veel journalisten ook hun twijfels hebben, maar dat de serieuze kranten het nog niet aandurven er echt inhoudelijk over te schrijven.
Le Soir deed in ieder geval wel een poging (maar hield het bewust fictief). Er is een filmpje van gemaakt wat ik eventueel hier kan plaatsen ... ;)

Sommige vreemde dingen zijn zo moeilijk uit te leggen, omdat het dan weer een puzzelstukje in het geheel betreft. Connecting the dots noemen de believers dat ... ;) Ik kan dan niet over dat ene puzzelstukje gaan beginnen zonder de vorige erbij te halen, wat dan een enorm lang verhaal wordt. De hoax is eigenlijk alleen nog te volgen voor mensen die er vanaf het begin bij betrokken zijn geraakt.

Ik ga even de keuken in nu ... :W

[ Bericht 7% gewijzigd door piepie op 22-01-2011 20:31:12 ]
pi_91736993
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 09:05 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik wil wel weten of iemand zich bezig heeft gehouden met de vraag of Murray wel echt een dokter is en niet gewoon een puppet van iets/iemand (sony?) Of zou het dan juist een puppet van MJ zelf zijn? Hij raakt zijn vergunning dus ook niet kwijt?? Na dat hele rare verloop van 911 bellen enzo wtf...pardon my french

Ik denk dat we nu na al die tijd ook hebben gezien dat er hoe dan ook iets vreemds aan de hand is en dat is wat het voor mij een boeiend verhaal maakt. Dat hij leeft zeg ik niet, dat hij niet leeft zeg ik ook niet. Dat er van alles niet klopt kan je niet omheen! Piepie weet je die uitzending op rtl 4 nog, van MJ zn broers? Is daar nog iets uit voort gekomen want als ik het me nog goed herinner mistte er een aflevering o.i.d. Ik weet nog dat ik het toen echt heel mal vond
Ik zal deze vragen nog even proberen te beantwoorden Moonwalk.
Of Murray wel een echte arts is? Daar is moeilijk een vinger achter te krijgen. Het lijkt erop dat hij cardioloog is, maar aan de andere kant welke arts (laat staan een cardioloog) kan nu geen eerste hulp verlenen???
Ik denk dat hij inderdaad eerder een puppet van Michael is, zoals jij al suggereerde.

Dan over die uitzending op rtl4, the Jackson5 Dynastie.
Ik moest even in mijn geheugen graven, want dat is al weer ruim een jaar geleden uitgezonden.
In de laatste aflevering zou er iets heel bijzonders gebeuren werd toen gezegd. In die laatste aflevering gingen de broers naar Forrest Lawn om het graf van Michael voor de eerste keer te bezoeken. Verder dan bij de ingang kregen we niet te zien.
Maar nu komt het. Oplettende kijkers in Amerika (LA) hadden direct door dat de broers helemaal niet bij Forrest Lawn Glendale waren (waar Michael zou liggen), maar bij Forrest Lawn Hollywood Hills. Dat ligt toch nog een flink stuk uit elkaar naar het schijnt. Ze namen de afslag Hollywood Hills en daar was ook een wat andere fontein dan bij Glendale.
Er was een hele duidelijke video door iemand van gemaakt en op youtube gezet. Ik heb deze nog in mijn favorieten zitten, dus ik wilde hem nog eens kijken. Helaas heeft diegene de video van youtube afgehaald, dus kan ik hem hier niet meer plaatsen.

Nu schiet me nog iets te binnen over het graf.
In een franse krant stond een tijdje terug een interview met Quincy Jones. Daarin werd hem gevraagd waarom hij niet bij de begrafenis van Michael was geweest. Hij antwoordde toen dat Michael helemaal niet in die kist heeft gelegen toen ... :D Hij vertelde vervolgens wel dat hij een paar weken later was geweest bij de echte begrafenis. Hoe vreemd is dat? ... :? _O-
pi_91853864
Hier een mooi voorbeeld hoe TMZ de hoax voedt:

http://www.tmz.com/2009/1(...)nanza/#ixzz0UVT3og1z

Michael Jackson and his kids ... :?
Lijkt me geen typefout.
Van die horrornight zijn filmpjes gemaakt waarop een man te zien is in de buurt van de kinderen die verkleed was en toch wel deed denken aan MJ.
Dus typefout?, nee, ik denk een bewuste aanwijzing.
pi_91881104
Leuke HOAX-dag was het vandaag (25-1-2011).

Even een opsomming:

March 28th 2011
date Murray trial starts

March 28th 1881
P.T. Barnum formed The Greatest Show On Earth

http://tributomichaeljack(...)m-general-tom-thumb/

Het P.T. Barnum circus bij het Staples Centre op de dag van Michael's memorial.
http://www.life.com/image/88878561

Wit konijn in rechtbank 25-1-2011

Veel clues in hoax met het witte konijn.

http://twitpic.com/3tcjgn

http://twitpic.com/3tcngv

en ook al een video:

Weer een tweet van Teddy Riley 26-1-2011

(to TEddy)
@TeddyRiley1 Hi Teddy! What do you mean the truth? The truth about Michael?

(Teddy Reply)
@LoyalJenn No but that's coming as well. I can't wait.

Nou Moonwalk, volop aanwijzingen weer ... _O-

The Greatest Show On Earth

[ Bericht 10% gewijzigd door piepie op 26-01-2011 16:00:41 ]
pi_92157482
Ik heb hier toch een hoop lol in mijn eentje .... _O-

pi_92265734
Serveerster: "Jacksons dokter flirtte met mij over telefoon terwijl Michael lag te sterven"

Terwijl Michael Jackson lag te sterven, hing zijn lijfarts aan de telefoon met een serveerster voor wie hij een boon had. Dat verklaarde het meisje, en haar getuigenis zou wel eens van cruciaal belang kunnen zijn in het proces tegen dokter Conrad Murray, dat volgende maand van start gaat.

Volgens Sade Anding (24) zou Jackson nog leven mocht Murray die avond zijn aandacht niet op haar hebben gericht.

Het tijdstip en de duur van dat telefoontje worden hamvragen op het proces tegen Murray, vader van zeven.

Murray ontmoette Anding op haar werk, een steakhouse in Houston, Texas. Zeven maanden zat hij haar achterna, ook al woonde hij toen samen met de 28-jarige voormalige stripster Nicole Alvarez.

Gehoest en gemompel
"Hij gaf me geld en belde me vaak op. Die avond vroeg ik hem wat hij aan het doen was, en hij leek afgeleid. Het duurde enige tijd voor hij antwoordde, dus begon ik over mijn dag te vertellen. Dat moet wel vijf minuten geduurd hebben. Plots reageerde hij niet meer, en hoorde ik gehoest en gemompel. Het klonkt alsof hij de telefoon in ziojn zak had gestoken. Ik wist dat er iets fout was, maar uiteindelijk haakte ik in. Later heb ik hem nog gebeld en een sms gestuurd, maar hij reageerde niet meer".

Schuldig
"Enkele uren later zette ik de televisie op en hoorde ik het nieuws van Michael. Toen legde ik de link met mijn afgebroken telefoongesprek met Conrad. Hij had sneller moeten reageren, ik ben boos dat hij niet beter voor Michael heeft gezorgd. Dat was zijn taak. Hij had me beter nooit ontmoet, dan leefde Michael wellicht nog. Daar voel ik me zo schuldig over". (lb)
03/02/11 10u18

www.hln.be
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_92290076
Smookscreen ... ;)

(aldus Teddy Riley in een van zijn vele tweets)

popnwill
@TeddyRiley1 I am the Press Officer of MJJCN.I wanna tell you MJJCN is always on your side.We spread the truth.We love you.

TeddyRiley1
@popnwill I love yall too for support my bf. Let's stay strong and lift him up til he returns.

YouAreLove77
@TeddyRiley1 you know I'm confused, because you're the only person who were closed to MJ believe MJ is alive. Why Karen Faye doesn't??

TeddyRiley1
@YouAreLove77 cause she don't know.

YouAreLove77
@TeddyRiley1 any comments about Murray's trial??

TeddyRiley1
@YouAreLove77 smoke screen

[ Bericht 65% gewijzigd door piepie op 03-02-2011 20:15:56 ]
  Moderator vrijdag 4 februari 2011 @ 11:00:49 #142
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_92314295
Jeetje, je zult maar zo de weg kwijt zijn dat je niet kunt accepteren dat de man dood is :{
Breitling - Instruments for Professionals
pi_92315308
Piepie..

Zet eens alle feiten op een rijtje waardoor je denkt dat hij nog leeft.
En dan niet met vage filmpjes maar met je eigen woorden.
Het intrigeert me dat er mensen zijn die denken dat MJ nog leeft.
Net als Elvis en die rapper.
Dit is een serieuze vraag.
pi_92341848
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 11:21 schreef Pallas-Athene het volgende:
Piepie..

Zet eens alle feiten op een rijtje waardoor je denkt dat hij nog leeft.
En dan niet met vage filmpjes maar met je eigen woorden.
Het intrigeert me dat er mensen zijn die denken dat MJ nog leeft.
Net als Elvis en die rapper.
Dit is een serieuze vraag.
Dat worden heel wat kantjes A4 vrees ik Pallas Athene.
Ik volg alles al vanaf september 2009. Toen ging het tot me doordringen dat hij alles wel eens in scène kon hebben gezet.
Ik ben ook niet de enige, het internet staat er vol mee.
Eigenlijk plaats ik hier alleen nog voor Moonwalk omdat zij ook de hoax vanaf het begin heeft gevolgd en zij ook denkt dat dit mogelijk is, maar zij heeft minder tijd om "bij te blijven" in het verhaal dan ik.
De grootste informatiebron is een uitgebreid engelstalig forum (met ook een Hollands hoekje) en daarnaast ontelbare youtube filmpjes, facebook-sites, twitter, weblogs, etc. etc.
Hier is in ieder geval alvast de link naar het forum:

http://www.michaeljacksonhoaxforum.com/phpbb2/index.php

Als je blanco bent in het verhaal zou ik beginnen met de website index ... ;)
Maar het zal lastig worden omdat er zoveel info is, dat je als nieuweling in dit verhaal misschien door de bomen het bos niet meer zult zien.

Leuk trouwens zo'n serieuze vraag.
Mensen die zich afvragen of ik de weg kwijt ben, daar kan ik niets mee.

[ Bericht 10% gewijzigd door piepie op 04-02-2011 20:45:57 ]
pi_92706919
quote:
Dat is wel een heel bizar en macaber Valentijn kaartje. Ongeacht hoe je tegen de kwestie aankijkt. Ik begrijp niet, hoe zo'n kaart uitgebracht kan worden? Raar hoor!
pi_92708787
Idd zeg :{
-
pi_92735280
Ik had al gezegd dat TMZ onderdeel is van de hoax.
Veel duidelijker kan het haast niet toch?
Als Michael echt dood is dan zou zoiets toch wel heel erg ongepast zijn.
Maar wie ben ik?
  zondag 13 februari 2011 @ 21:22:19 #149
314390 Jackson5
Annie are you ok?
pi_92738265
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:38 schreef piepie het volgende:

[..]

Dat worden heel wat kantjes A4 vrees ik Pallas Athene.
Ik volg alles al vanaf september 2009. Toen ging het tot me doordringen dat hij alles wel eens in scène kon hebben gezet.
Ik ben ook niet de enige, het internet staat er vol mee.
Eigenlijk plaats ik hier alleen nog voor Moonwalk omdat zij ook de hoax vanaf het begin heeft gevolgd en zij ook denkt dat dit mogelijk is, maar zij heeft minder tijd om "bij te blijven" in het verhaal dan ik.
De grootste informatiebron is een uitgebreid engelstalig forum (met ook een Hollands hoekje) en daarnaast ontelbare youtube filmpjes, facebook-sites, twitter, weblogs, etc. etc.
Hier is in ieder geval alvast de link naar het forum:

http://www.michaeljacksonhoaxforum.com/phpbb2/index.php

Als je blanco bent in het verhaal zou ik beginnen met de website index ... ;)
Maar het zal lastig worden omdat er zoveel info is, dat je als nieuweling in dit verhaal misschien door de bomen het bos niet meer zult zien.

Leuk trouwens zo'n serieuze vraag.
Mensen die zich afvragen of ik de weg kwijt ben, daar kan ik niets mee.
Ik lach me echt dood op dat forum in dit bericht hierboven, het is echt vergezocht, staat er dat hij dubbelgangers had, dat hij een tweelingbroer had, wat een onzin. Wel knap dat deze man zo geniaal was dat iedereen complotten gaat verzinnen echt congrats voor MJ. Hij is dood, voor veel mensen is dit erg, maar in realiteit zal je hem toch nooit gaan zien of zelfs ontmoeten. Tenzij je kaarten had voor TII.
pi_92749774
Als je uit duizenden topics net datgene leest over een tweelingbroer, dan kan ik me voorstellen dat je het onzin vind. Van die tweelingbroer vind ook bijna iedereen dat, dat is slechts een theorie van iemand.
Dat hij dubbelgangers gebruikte is wel een feit.
Zijn eigen vader heeft zelfs gezegd dat in de film This is It dubbelgangers zaten.
Ik heb dubbelgangers gezien die zeker op afstand niet van Michael zijn te onderscheiden.
Deze bijvoorbeeld:

[ Bericht 37% gewijzigd door piepie op 13-02-2011 23:58:24 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')