Damn zeg, die gast lijkt inderdaad als 2 druppels water op hem.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:47 schreef piepie het volgende:
Als je uit duizenden topics net datgene leest over een tweelingbroer, dan kan ik me voorstellen dat je het onzin vind. Van die tweelingbroer vind ook bijna iedereen dat, dat is slechts een theorie van iemand.
Dat hij dubbelgangers gebruikte is wel een feit.
Zijn eigen vader heeft zelfs gezegd dat in de film This is It dubbelgangers zaten.
Ik heb dubbelgangers gezien die zeker op afstand niet van Michael zijn te onderscheiden.
Deze bijvoorbeeld:
Die eerste look-alike lijkt meer op Michael Jackson, dan Michael zelfquote:Op maandag 14 februari 2011 01:05 schreef piepie het volgende:
Hier nog zo'n goede double (een van de vele)
links Carlo Riley, rechts Michael Jackson
[ afbeelding ]
En dit is E'Casanova, een van Michael's bekendste doubles:
[ afbeelding ]
En Navi, die vaak als stand in voor Michael werkte (dan droeg hij altijd een mondkapje):
[ afbeelding ]
En deze wil ik ook nog even quoten, deze lijkt er echt niet op als je foto's bekijkt, en de moves al helemaal niet hahaha, en waar hij op lijkt is de michael van begin jaren 90.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:47 schreef piepie het volgende:
Als je uit duizenden topics net datgene leest over een tweelingbroer, dan kan ik me voorstellen dat je het onzin vind. Van die tweelingbroer vind ook bijna iedereen dat, dat is slechts een theorie van iemand.
Dat hij dubbelgangers gebruikte is wel een feit.
Zijn eigen vader heeft zelfs gezegd dat in de film This is It dubbelgangers zaten.
Ik heb dubbelgangers gezien die zeker op afstand niet van Michael zijn te onderscheiden.
Deze bijvoorbeeld:
Kom op, het is nu bijna 2 jaar geleden, als blijkt dat Michael Jackson nog leeft, krijg je van mij een cheque van 1000,- , het gaat toch niet gebeuren.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:06 schreef piepie het volgende:
Dat waren slechts voorbeelden.
Vader Joe heeft zelf in een interview toegegeven dat in TII doubles zaten, dus wie zijn wij om daaraan te twijfelen.
Verder zal de toekomst wel uitwijzen hoe de vork in de steel zit.
Wat mij echt heeft overtuigd zijn de vele tegenstrijdigheden in het verhaal, de versprekingen van familie en vrienden, de absurditeiten in de rechtszaal (in een hoorzitting vorig jaar had de rechter een gele speelgoedtaxi en een gele pluche zonnebloem op zijn desk = verwijzing naar The Wiz, the yellow brick road), in de recente hoorzitting van januari wemelde het in de rechtbank van de speelgoeddieren (pluche en andersoortige), waaronder het witte konijn wat steeds terugkomt in de hoax. Een rechtbank is een rechtbank en geen kinderspeelplaats. Bij 0 andere rechtszaken zijn deze verschijnselen gezien (en ze horen er ook absoluut niet thuis).quote:Op maandag 14 februari 2011 21:10 schreef SteelDogg het volgende:
Geloof idd ook al niet meer in de theorieën, maar ben wel benieuwd wat JOU, piepie, heeft overtuigd dat hij toch nog in leven is en de theorieen kloppen. Kun je verklaren wat jou nou ECHT heeft overtuigd? Desnoods in een PM? Ben wel nieuwsgierig daarnaar eerlijk gezegd. Vind dit hele zaak wel interessant
Oh lekker zeg, 1000 euro is nooit weg natuurlijk ...quote:Op maandag 14 februari 2011 20:22 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Kom op, het is nu bijna 2 jaar geleden, als blijkt dat Michael Jackson nog leeft, krijg je van mij een cheque van 1000,- , het gaat toch niet gebeuren.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:20 schreef piepie het volgende:
[..]
Wat mij echt heeft overtuigd zijn de vele tegenstrijdigheden in het verhaal, de versprekingen van familie en vrienden, de absurditeiten in de rechtszaal (in een hoorzitting vorig jaar had de rechter een gele speelgoedtaxi en een gele pluche zonnebloem op zijn desk = verwijzing naar The Wiz, the yellow brick road), in de recente hoorzitting van januari wemelde het in de rechtbank van de speelgoeddieren (pluche en andersoortige), waaronder het witte konijn wat steeds terugkomt in de hoax. Een rechtbank is een rechtbank en geen kinderspeelplaats. Bij 0 andere rechtszaken zijn deze verschijnselen gezien (en ze horen er ook absoluut niet thuis).
Dan TMZ die vanaf dag 1 geregeld met de vreemdste berichten komt. Het begon al met het als eerste melden op 25 juni 2009 dat Michael was overleden. Dit bericht kwam 6 minuten voordat het officieel naar buiten werd gebracht. In oktober 2009 meldden ze op hun site dat MJ and his kids een bezoekje hadden gebracht aan Horrornight (Halloween). Dit ziet er niet uit als een simpele typefout. Het constant brengen van series foto's van een super relaxte Conrad Murray en op Valentijnsdag een valentijnskaart met een bizare tekst. Compleet ongepast als Michael dood zou zijn, zelfs voor een tabloid. In december 2010 heeft er heel kort op TMZ het bericht gestaan dat Michael nog zou leven, maar dat was er ook snel weer afgehaald. Excuus van TMZ was dat ze een vergissing hadden gemaakt en dat het om Morgan Freeman ging. Die vergissing kan gewoon niet kloppen, want er stond zelfs een foto bij van Michael. Iemand is zo bijdehand geweest er een screenshot van te maken voordat het bericht werd verwijderd. De vele twitterberichten van mensen rondom Michael die vol met aanwijzingen zitten, speciaal de berichten van Teddy Riley (Michael's producer) die er ronduit voor uitkomt dat hij ervan overtuigd is dat Michael nog leeft (net als Akon). Dave Dave bij Larry King live op de dag van de begravenis. De Dave Dave die bij Larry King zat lijkt niet precies op de echte Dave Dave (andere kleur ogen en breder postuur). Ik ben niet 100% maar wel behoorlijk overtuigd dat dit Michael zelf was.
Larry King zit waarschijnlijk in het complot omdat hij tegen diverse gasten in zijn show vreemde opmerkingen heeft gemaakt over Michael's dood. Zo vroeg hij o.a. aan een van zijn gasten over Michael "He's still dead, isn't he?". Erg vreemde vraag als je ervan uitgaat dat iemand dood is.
Dan schiet me ook nog te binnen het niet te verklaren gedrag van Joe Jackson de dag na Michael's dood. Hij was vrolijk en vertelde een journalist dat alles perfect was met de familie en toen ging hij doodleuk een of ander platenlabel staan te promoten. Dat was kennelijk veel belangrijker voor hem. Moeder Katherine ging op 27 juni 2009 inkopen doen en kocht slaapzakken. Lekker belangrijk als je zoon net is overleden. Uiteraard staan al deze dingen op beeld.
Michael's fascinatie met illusies en illusionisten (Chris Angel), het P.T. Barnum circus (ook bekend om zijn hoaxen).
Ik kap er even mee, want het is zoveel, veel te veel om allemaal als toeval of verklaarbaar te worden afgedaan.
Alle aanwijzingen die mij het meest hebben overtuigd heb ik in dit topic voorbij laten komen (en in de 2 topics die hieraan vooraf gingen).
Dit was dus nog maar een kleine greep uit wat me zo even te binnen schiet op dit late tijdstip ...
Oh ja, als er 1 iemand is die ik ervoor zou aanzien om zijn dood in scène te hebben gezet dan is het wel Michael Jackson.
"Discover the man you never knew" ...![]()
Dat heb ik toen ook gezien en ik dacht precies hetzelfde ja.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:59 schreef piepie het volgende:
Het enige wat ik voor mogelijk houd is dat Michael als Dave Dave bij Larry King zat.
Zie hier de verschillen:
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoor, enige verschil misschien de oogkleur, maar die rechterfoto is natuurlijk veel lichter dan de linker dus dat kan ook beetje veranderen in een studio.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:59 schreef piepie het volgende:
Het enige wat ik voor mogelijk houd is dat Michael als Dave Dave bij Larry King zat.
Zie hier de verschillen:
[ afbeelding ]
Dat is wel zo, maar check die Larry King interviews met Dave Dave (Dave Dave..quote:Op zondag 20 februari 2011 02:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, enige verschil misschien de oogkleur, maar die rechterfoto is natuurlijk veel lichter dan de linker dus dat kan ook beetje veranderen in een studio.
De rechter foto is veel duidelijker dan de linker, je weet ook dat er in een studio make up wordt gebruikt?quote:Op zondag 20 februari 2011 02:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar check die Larry King interviews met Dave Dave (Dave Dave..) maar eens.. Het zou MJ kunnen zijn. En dan nog.. van blauwe ogen naar bruin.. mja.. tuurlijk.. dat kan in een studio ineens..
Bovendien heb jij ook wel bacterieel bruin in je ogen. Kijk maar eens naar de breedte van de mond en de neus.
Tja.. twijfel bewijst natuurlijk niet veel. Ik denk er wel hetzelfde over. Stel dat ie nog zou leven, dan gaan wij op FOK daar toch niet achter komen. Daarnaast denk ik niet dat ie dan ooit nog in het openbaar zou verschijnen. Zo van: "It was all a joke people". Nee.. weg is weg..quote:Op zondag 20 februari 2011 02:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De rechter foto is veel duidelijker dan de linker, je weet ook dat er in een studio make up wordt gebruikt?
Ik denk als je een zelfde foto hebt van elkaar in de dezelfde positie en kwaliteit dat je dan pas kan oordelen.
En ik heb de aflevering al gezien maar twijfelde wel iets.
Dat sowieso, hij zit nu ergens in de wereld waar we hem niet snel zullen zien, echter komt die denk ik niet uit zijn huis vanwege z'n bekendheid.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tja.. twijfel bewijst natuurlijk niet veel. Ik denk er wel hetzelfde over. Stel dat ie nog zou leven, dan gaan wij op FOK daar toch niet achter komen. Daarnaast denk ik niet dat ie dan ooit nog in het openbaar zou verschijnen. Zo van: "It was all a joke people". Nee.. weg is weg..
Tsja, of hij is bewust door TMG omgekocht voor weet ik veel hoeveel miljoenen als die zou verdwijnen, dit is misschien beter voor hem. Misschien dat die daarom aanwijzingen verspreid dat die toch leeft.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:47 schreef piepie het volgende:
Hier denk ik heel anders over.
Als hij nooit terug zou komen zouden er niet zoveel aanwijzingen zijn verspreid dat hij nog zou leven. Dan zou ook niemand twijfelen aan zijn dood.
Bovendien zou hij nooit een onschuldige man eventueel naar de gevangenis sturen.
Wat denk je gewoon van een fake rechtszaak? Er gaat echt niemand de bak in.. Vergelijk het met een 9/11 dat fake wasquote:Op zondag 20 februari 2011 02:47 schreef piepie het volgende:
Hier denk ik heel anders over.
Als hij nooit terug zou komen zouden er niet zoveel aanwijzingen zijn verspreid dat hij nog zou leven. Dan zou ook niemand twijfelen aan zijn dood.
Bovendien zou hij nooit een onschuldige man eventueel naar de gevangenis sturen.
Ja die rechtszaak moeten haast wel fake zijn. Als je alleen al naar het speelgoed kijkt wat er ligt.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat denk je gewoon van een fake rechtszaak? Er gaat echt niemand de bak in.. Vergelijk het met een 9/11 dat fake was
Maar waarom denk jij dat MJ zijn eigen dood in scene heeft gezet? Wat zou volgens jou de reden zijn?quote:Op zondag 20 februari 2011 03:01 schreef piepie het volgende:
[..]
Ja die rechtszaak moeten haast wel fake zijn. Als je alleen al naar het speelgoed kijkt wat er ligt.
Onderschat MJ niet, deze man is superintelligent en heeft de hoax misschien wel jaren voorbereid ...![]()
Na 2005 hebben we maar heel weinig van hem vernomen, dus had hij alle tijd om dit tot in de puntjes voor te bereiden.
Dat is heel moeilijk, want dat is echt gissen naar de waarheid.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar waarom denk jij dat MJ zijn eigen dood in scene heeft gezet? Wat zou volgens jou de reden zijn?
Het kan van alles zijn inderdaad, als het zo is.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:53 schreef piepie het volgende:
[..]
Dat is heel moeilijk, want dat is echt gissen naar de waarheid.
Feit is wel dat hij met de dood is bedreigd en erg bang was om vermoord te worden.
Feit is ook dat hij altijd heel negatief is neergezet in de pers met allemaal onzinverhalen.
Journalistiek is tegenwoordig meer een copy and paste-beroep geworden.
TMZ plaatst b.v. een artikel en dat wordt klakkeloos overgenomen door andere nieuwsbronnen.
Misschien wil hij de pers een lesje leren? Hij laat genoeg aanwijzingen achter, maar de pers pikt dit niet op.
Het gerucht ging ook dat hij de NWO wilde ontmaskeren. Geen idee wat ik daarvan moet geloven.
Dan zijn bezorgdheid over onze Aarde en de wereldvrede.
Misschien komt hij terug met een krachtige boodschap voor vrede.
Ik denk dat het een combinatie kan zijn van diverse dingen waar hij zich ongerust over maakte.
In die laatste docu die gemaakt is voor zijn reeks concerten vond ik hem maar fragiel en zwak ogen.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:46 schreef piepie het volgende:
50 Jaar is nog behoorlijk jong hoor tegenwoordig.
(Als je bedenkt dat je pas met je 65e/67e met pensioen gaat.)
Ik was nog vergeten dat hij er financieel natuurlijk ook erg wel bij vaart, de miljoenen stromen binnen ...
Tja je kan moeilijk rekening houden met gestoorden.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:27 schreef senesta het volgende:
Er zijn fans die zelfmoord pleegden omdat hij stierf, als het daadwerkelijk zo'n zachtaardig persoon was dan kan ik me niet voorstellen dat hij daarmee zou kunnen leven.
Bedoelden ze daar niet..... 6 months to live (als in nog 6 maanden voor hij zijn live concerten zou gaan geven)?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:57 schreef piepie het volgende:
Deze vind ik ook nog altijd heel sterk.
The National Enquirer berichtte in januari 2009 dat Michael Jackson nog 6 maanden te leven had.
[ afbeelding ]
Nee, live = nog te leven in verleden tijd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bedoelden ze daar niet..... 6 months to live (als in nog 6 maanden voor hij zijn live concerten zou gaan geven)?
Precies ...quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, live = nog te leven in verleden tijd.
@ piepie
Ze hadden al eerder voorspeld en gezegd dat hij kanker had he en misschien nog zoveel maanden te leven had.
Ik denk echt dat laatste, anders zouden er niet zoveel aanwijzingen zijn gevonden ....quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:49 schreef Zapato het volgende:
Het doet bijna religieus aan. Alsof de man als een ware Messias gaat herrijzen.
Áls het gebeurt, zou dat werkelijk waar een meer dan historische gebeurtenis zijn. Piepie, denk je dat hij terug gaat komen of dat hij voor altijd wegblijft? In feite dus de vraag: heeft Michael z'n dood gefaket teneinde een rustig priveleven te kunnen leiden, ofwel teneinde de grootste comeback in de muziekgeschiedenis danwel mediageschiedenis te maken?
Dan moet je deze post even lezen Stokstaart, daar heb ik het dodo-verhaal uitgelegd ..quote:Op maandag 28 februari 2011 06:30 schreef Stokstaart het volgende:
Wat heeft die dodo er mee te maken dan?
quote:Op maandag 28 februari 2011 07:04 schreef RiftNL het volgende:
Het enige waar ik als idolate fan in geloof is dat er mensen waren die hem liever dood zagen als levend. Dood bracht MJ meer op dan levendMurray is niet diegene die hem vermoord heeft, er zit veel meer achter precies wat Latoya een tijd terug meldde bij Jensen!
Murray was slechts een schakel, maar vanaf hogere hand werden hem instructies gegeven om MJ's leven te beeindigen
Nee, maar je houdt je vast aan dat 'bewijs'. En zoals dat zo vaak gaat met dit soort beweringen, is, als het niet uit komt, wel weer wat verzonnen waardoor het niet is uitgekomen, en dan is er wel een nieuwe aanwijzing of wat dan ook waar dan op gefocust wordt. Dus daar was ik even benieuwd naar.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:51 schreef piepie het volgende:
Als hij echt dood is haalt de realiteit me wel een keer in ja, maar daar is het nu nog te vroeg voor.
Ik hoef ook geen excuses te bedenken als hij in juli niet terug komt, waarom zou ik? Dat is niet aan mij.
Oh ik vind het grappig om te zien waar ze weer mee komen. En het is voor de nabestaanden van Michael ook erg gunstig denk ik. Het houd hem levend. Ik denk overigens dat hij dat gedeelte rond zijn overlijden geweldig zou hebben gevonden. Hij betoverde en verbaasde mensen graag.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:59 schreef piepie het volgende:
Zolang er nog steeds aanwijzingen bijkomen vind ik het hoax-verhaal heel boeiend ...
Ja Michael zelf vind (of zou gevonden hebben) het vast prachtig al die beLIEvers.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh ik vind het grappig om te zien waar ze weer mee komen. En het is voor de nabestaanden van Michael ook erg gunstig denk ik. Het houd hem levend. Ik denk overigens dat hij dat gedeelte rond zijn overlijden geweldig zou hebben gevonden. Hij betoverde en verbaasde mensen graag.
Ja, dat vind jij schandalig. Maar zij niet, want anders hadden ze dat wel gedaan. Jij doet net alsof het jouw familie is die dood is. Dat is niet zo, je bent maar een fan. Daar is niks mis mee, en dat jij dat schandalig vindt is prima, maar wat jij vind is helemaal niet relevant. Die familie gaat er mee om zoals zij dat willen, en daarover hoeven ze aan niemand verantwoording af te leggen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:18 schreef piepie het volgende:
[..]
Ja Michael zelf vind (of zou gevonden hebben) het vast prachtig al die beLIEvers.
Aan de andere kant vind ik het bijna schandalig te noemen als hij echt dood zou zijn dat zijn familie nog nooit met een statement is gekomen hierover.
Een rouwende familie is het in mijn ogen vanaf dag 1 nooit geweest.
Ik lees net dat de rechtszaak ook weer is opgeschoven, dit keer naar september ...![]()
In sommige culturen is dat wel normaalquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:26 schreef piepie het volgende:
Ik zou in ieder geval 's avonds niet gaan staan feesten als ik mijn broer net heb begraven of als ik Michael's vader was een dag na zijn dood mijn platenmaatschappij gaan staan promoten.
Ik vind dat niet normaal.
ja zeker, maar bij de Jacksons?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
In sommige culturen is dat wel normaal
Dat laatste ben ik zeker met je eens en dat vind ik ook geen bewijs, maar hooguit opvallend omdat het geregeld voorbij komt in allerlei vormen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:37 schreef Janena het volgende:
Weet je, er gebeuren ontzettend veel rare dingen rondom Michael (al toen hij leefde trouwens). Ik denk dat er een smerig spel word gespeeld door derden met zakelijke (en/of politieke) belangen.
We worden op een dwaalspoor gezet maar persoonlijk denk ik niet dat Michael nog leeft, ik geloof eerder in een complot waarin Michael uit de weg is geruimd.
Het is voor mij wel een feit dat zoveel 'rare dingen' geen toeval meer kan zijn.
Kijk sommige dingen zijn gewoon kul, een 'He's alive' hoef je niet letterlijk op te vatten natuurlijk.
Er zijn vele mensen die geloven dat je ziel niet sterft, dus in zekere zin is Michael voor mij ook nog gewoon hier....alleen niet meer als mens.
Zeker weten ...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:09 schreef Janena het volgende:
Ja klopt...
Als je terug gaat in de tijd is het helemaal ontzettend veel en zoveel is geen toeval.
Al vanaf het begin van de jaren 90 gebeuren er hele rare dingen (misschien ook al wel daarvoor, daar ben ik niet zo in thuis), kijk alleen maar naar de teksten die Michael zelf schreef. Hijzelf was/is ook wel op de hoogte van het e.e.a..
Laat maar... ik las de cijfertjes weer eens verkeerdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:40 schreef DrDentz het volgende:
De 29-jarige Nicole Alvarez gaat met de 58-jarige Murray.
29 augustus 1958.. ben ik iets op het spoor?
Ja goed gevonden, je past in het hoax-team .... lolquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:40 schreef DrDentz het volgende:
De 29-jarige Nicole Alvarez gaat met de 58-jarige Murray.
29 augustus 1958.. ben ik iets op het spoor?
Is die foto op Neverland gemaakt?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:38 schreef piepie het volgende:
[..]
Ja goed gevonden, je past in het hoax-team .... lol
Murray representeert Michael in veel dingen, ook nu weer:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |