abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92750889
quote:
99s.gif Op zondag 13 februari 2011 23:47 schreef piepie het volgende:
Als je uit duizenden topics net datgene leest over een tweelingbroer, dan kan ik me voorstellen dat je het onzin vind. Van die tweelingbroer vind ook bijna iedereen dat, dat is slechts een theorie van iemand.
Dat hij dubbelgangers gebruikte is wel een feit.
Zijn eigen vader heeft zelfs gezegd dat in de film This is It dubbelgangers zaten.
Ik heb dubbelgangers gezien die zeker op afstand niet van Michael zijn te onderscheiden.
Deze bijvoorbeeld:
Damn zeg, die gast lijkt inderdaad als 2 druppels water op hem.
pi_92753152
Hier nog zo'n goede double (een van de vele)

links Carlo Riley, rechts Michael Jackson

En dit is E'Casanova, een van Michael's bekendste doubles:

En Navi, die vaak als stand in voor Michael werkte (dan droeg hij altijd een mondkapje):

[ Bericht 28% gewijzigd door piepie op 14-02-2011 02:03:47 ]
pi_92760343
quote:
99s.gif Op maandag 14 februari 2011 01:05 schreef piepie het volgende:
Hier nog zo'n goede double (een van de vele)

links Carlo Riley, rechts Michael Jackson

[ afbeelding ]

En dit is E'Casanova, een van Michael's bekendste doubles:

[ afbeelding ]

En Navi, die vaak als stand in voor Michael werkte (dan droeg hij altijd een mondkapje):

[ afbeelding ]
Die eerste look-alike lijkt meer op Michael Jackson, dan Michael zelf :')

Maar goed.. dat optreden op het vliegveld van Singapore was echt vet. Heb een paar van die filmpjes zitten kijken, maar die gast is echt goed. Net niet de perfecte moves, maar hij komt eng dichtbij. :)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2011 11:18:28 ]
  maandag 14 februari 2011 @ 11:18:55 #154
314390 Jackson5
Annie are you ok?
pi_92760362
Haha houd je zelf maar voor de gek, met veel makup en slechte kwaliteit video kan ik er ook wel op lijken, navi lijkt er totaal niet op, alleen met bril en mondkapje. Carlo Riley, lijkt alleen op sommiges foto's, de rest echt niet, google zelf maar.

En E'Casanova lijkt er wel erg op. Maar nog lang niet identiek. En het mooiste is, de stem kan nooit iemand aan tippen, dat is wel iets waar ik erg blij mee ben.

Die imitators zal je altijd hebben, maar je kan mij niet gaan vertellen dat deze mensen stand-in zijn geweest bij grote evenementen waar MJ optrad/aanwezig was.

Maar die complotten geloof ik nu helemaal niet meer, ik heb er echt veel over gelezen, maar met een beetje verstand moet je gewoon beseffen dat hij dood is. Deal with it. Hij is niet onsterfelijk.
  maandag 14 februari 2011 @ 11:25:25 #155
314390 Jackson5
Annie are you ok?
pi_92760598
quote:
99s.gif Op zondag 13 februari 2011 23:47 schreef piepie het volgende:
Als je uit duizenden topics net datgene leest over een tweelingbroer, dan kan ik me voorstellen dat je het onzin vind. Van die tweelingbroer vind ook bijna iedereen dat, dat is slechts een theorie van iemand.
Dat hij dubbelgangers gebruikte is wel een feit.
Zijn eigen vader heeft zelfs gezegd dat in de film This is It dubbelgangers zaten.
Ik heb dubbelgangers gezien die zeker op afstand niet van Michael zijn te onderscheiden.
Deze bijvoorbeeld:
En deze wil ik ook nog even quoten, deze lijkt er echt niet op als je foto's bekijkt, en de moves al helemaal niet hahaha, en waar hij op lijkt is de michael van begin jaren 90.
pi_92785155
Dat waren slechts voorbeelden.
Vader Joe heeft zelf in een interview toegegeven dat in TII doubles zaten, dus wie zijn wij om daaraan te twijfelen.

Verder zal de toekomst wel uitwijzen hoe de vork in de steel zit.
  maandag 14 februari 2011 @ 20:22:21 #157
314390 Jackson5
Annie are you ok?
pi_92786273
quote:
99s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:06 schreef piepie het volgende:
Dat waren slechts voorbeelden.
Vader Joe heeft zelf in een interview toegegeven dat in TII doubles zaten, dus wie zijn wij om daaraan te twijfelen.

Verder zal de toekomst wel uitwijzen hoe de vork in de steel zit.
Kom op, het is nu bijna 2 jaar geleden, als blijkt dat Michael Jackson nog leeft, krijg je van mij een cheque van 1000,- , het gaat toch niet gebeuren.
pi_92788268
Als ie nog leeft, dan is het zeker niet de bedoeling dat ie terugkomt, neem ik aan. Hij zal dan zijn redenen hebben gehad om te verdwijnen.
pi_92789868
Geloof idd ook al niet meer in de theorieën, maar ben wel benieuwd wat JOU, piepie, heeft overtuigd dat hij toch nog in leven is en de theorieen kloppen. Kun je verklaren wat jou nou ECHT heeft overtuigd? Desnoods in een PM? Ben wel nieuwsgierig daarnaar eerlijk gezegd. Vind dit hele zaak wel interessant :)
-
pi_92900873
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:10 schreef SteelDogg het volgende:
Geloof idd ook al niet meer in de theorieën, maar ben wel benieuwd wat JOU, piepie, heeft overtuigd dat hij toch nog in leven is en de theorieen kloppen. Kun je verklaren wat jou nou ECHT heeft overtuigd? Desnoods in een PM? Ben wel nieuwsgierig daarnaar eerlijk gezegd. Vind dit hele zaak wel interessant :)
Wat mij echt heeft overtuigd zijn de vele tegenstrijdigheden in het verhaal, de versprekingen van familie en vrienden, de absurditeiten in de rechtszaal (in een hoorzitting vorig jaar had de rechter een gele speelgoedtaxi en een gele pluche zonnebloem op zijn desk = verwijzing naar The Wiz, the yellow brick road), in de recente hoorzitting van januari wemelde het in de rechtbank van de speelgoeddieren (pluche en andersoortige), waaronder het witte konijn wat steeds terugkomt in de hoax. Een rechtbank is een rechtbank en geen kinderspeelplaats. Bij 0 andere rechtszaken zijn deze verschijnselen gezien (en ze horen er ook absoluut niet thuis).
Dan TMZ die vanaf dag 1 geregeld met de vreemdste berichten komt. Het begon al met het als eerste melden op 25 juni 2009 dat Michael was overleden. Dit bericht kwam 6 minuten voordat het officieel naar buiten werd gebracht. In oktober 2009 meldden ze op hun site dat MJ and his kids een bezoekje hadden gebracht aan Horrornight (Halloween). Dit ziet er niet uit als een simpele typefout. Het constant brengen van series foto's van een super relaxte Conrad Murray en op Valentijnsdag een valentijnskaart met een bizare tekst. Compleet ongepast als Michael dood zou zijn, zelfs voor een tabloid. In december 2010 heeft er heel kort op TMZ het bericht gestaan dat Michael nog zou leven, maar dat was er ook snel weer afgehaald. Excuus van TMZ was dat ze een vergissing hadden gemaakt en dat het om Morgan Freeman ging. Die vergissing kan gewoon niet kloppen, want er stond zelfs een foto bij van Michael. Iemand is zo bijdehand geweest er een screenshot van te maken voordat het bericht werd verwijderd. De vele twitterberichten van mensen rondom Michael die vol met aanwijzingen zitten, speciaal de berichten van Teddy Riley (Michael's producer) die er ronduit voor uitkomt dat hij ervan overtuigd is dat Michael nog leeft (net als Akon). Dave Dave bij Larry King live op de dag van de begravenis. De Dave Dave die bij Larry King zat lijkt niet precies op de echte Dave Dave (andere kleur ogen en breder postuur). Ik ben niet 100% maar wel behoorlijk overtuigd dat dit Michael zelf was.
Larry King zit waarschijnlijk in het complot omdat hij tegen diverse gasten in zijn show vreemde opmerkingen heeft gemaakt over Michael's dood. Zo vroeg hij o.a. aan een van zijn gasten over Michael "He's still dead, isn't he?". Erg vreemde vraag als je ervan uitgaat dat iemand dood is.
Dan schiet me ook nog te binnen het niet te verklaren gedrag van Joe Jackson de dag na Michael's dood. Hij was vrolijk en vertelde een journalist dat alles perfect was met de familie en toen ging hij doodleuk een of ander platenlabel staan te promoten. Dat was kennelijk veel belangrijker voor hem. Moeder Katherine ging op 27 juni 2009 inkopen doen en kocht slaapzakken. Lekker belangrijk als je zoon net is overleden. Uiteraard staan al deze dingen op beeld.
Michael's fascinatie met illusies en illusionisten (Chris Angel), het P.T. Barnum circus (ook bekend om zijn hoaxen).
Ik kap er even mee, want het is zoveel, veel te veel om allemaal als toeval of verklaarbaar te worden afgedaan.
Alle aanwijzingen die mij het meest hebben overtuigd heb ik in dit topic voorbij laten komen (en in de 2 topics die hieraan vooraf gingen).
Dit was dus nog maar een kleine greep uit wat me zo even te binnen schiet op dit late tijdstip ... ;)

Oh ja, als er 1 iemand is die ik ervoor zou aanzien om zijn dood in scène te hebben gezet dan is het wel Michael Jackson.
"Discover the man you never knew" ... ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door piepie op 18-02-2011 00:59:09 ]
pi_92900885
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:22 schreef Jackson5 het volgende:

[..]

Kom op, het is nu bijna 2 jaar geleden, als blijkt dat Michael Jackson nog leeft, krijg je van mij een cheque van 1000,- , het gaat toch niet gebeuren.
Oh lekker zeg, 1000 euro is nooit weg natuurlijk ... _O-
pi_93002222

Achtergrondinfo over Pearl jr.
Ze kent alle hoofdrolspelers in de hoax (zie de foto's op de site):

http://www.michaeljacksoninsider.com/

[ Bericht 18% gewijzigd door piepie op 19-02-2011 03:31:22 ]
pi_93004990
quote:
99s.gif Op donderdag 17 februari 2011 01:20 schreef piepie het volgende:

[..]

Wat mij echt heeft overtuigd zijn de vele tegenstrijdigheden in het verhaal, de versprekingen van familie en vrienden, de absurditeiten in de rechtszaal (in een hoorzitting vorig jaar had de rechter een gele speelgoedtaxi en een gele pluche zonnebloem op zijn desk = verwijzing naar The Wiz, the yellow brick road), in de recente hoorzitting van januari wemelde het in de rechtbank van de speelgoeddieren (pluche en andersoortige), waaronder het witte konijn wat steeds terugkomt in de hoax. Een rechtbank is een rechtbank en geen kinderspeelplaats. Bij 0 andere rechtszaken zijn deze verschijnselen gezien (en ze horen er ook absoluut niet thuis).
Dan TMZ die vanaf dag 1 geregeld met de vreemdste berichten komt. Het begon al met het als eerste melden op 25 juni 2009 dat Michael was overleden. Dit bericht kwam 6 minuten voordat het officieel naar buiten werd gebracht. In oktober 2009 meldden ze op hun site dat MJ and his kids een bezoekje hadden gebracht aan Horrornight (Halloween). Dit ziet er niet uit als een simpele typefout. Het constant brengen van series foto's van een super relaxte Conrad Murray en op Valentijnsdag een valentijnskaart met een bizare tekst. Compleet ongepast als Michael dood zou zijn, zelfs voor een tabloid. In december 2010 heeft er heel kort op TMZ het bericht gestaan dat Michael nog zou leven, maar dat was er ook snel weer afgehaald. Excuus van TMZ was dat ze een vergissing hadden gemaakt en dat het om Morgan Freeman ging. Die vergissing kan gewoon niet kloppen, want er stond zelfs een foto bij van Michael. Iemand is zo bijdehand geweest er een screenshot van te maken voordat het bericht werd verwijderd. De vele twitterberichten van mensen rondom Michael die vol met aanwijzingen zitten, speciaal de berichten van Teddy Riley (Michael's producer) die er ronduit voor uitkomt dat hij ervan overtuigd is dat Michael nog leeft (net als Akon). Dave Dave bij Larry King live op de dag van de begravenis. De Dave Dave die bij Larry King zat lijkt niet precies op de echte Dave Dave (andere kleur ogen en breder postuur). Ik ben niet 100% maar wel behoorlijk overtuigd dat dit Michael zelf was.
Larry King zit waarschijnlijk in het complot omdat hij tegen diverse gasten in zijn show vreemde opmerkingen heeft gemaakt over Michael's dood. Zo vroeg hij o.a. aan een van zijn gasten over Michael "He's still dead, isn't he?". Erg vreemde vraag als je ervan uitgaat dat iemand dood is.
Dan schiet me ook nog te binnen het niet te verklaren gedrag van Joe Jackson de dag na Michael's dood. Hij was vrolijk en vertelde een journalist dat alles perfect was met de familie en toen ging hij doodleuk een of ander platenlabel staan te promoten. Dat was kennelijk veel belangrijker voor hem. Moeder Katherine ging op 27 juni 2009 inkopen doen en kocht slaapzakken. Lekker belangrijk als je zoon net is overleden. Uiteraard staan al deze dingen op beeld.
Michael's fascinatie met illusies en illusionisten (Chris Angel), het P.T. Barnum circus (ook bekend om zijn hoaxen).
Ik kap er even mee, want het is zoveel, veel te veel om allemaal als toeval of verklaarbaar te worden afgedaan.
Alle aanwijzingen die mij het meest hebben overtuigd heb ik in dit topic voorbij laten komen (en in de 2 topics die hieraan vooraf gingen).
Dit was dus nog maar een kleine greep uit wat me zo even te binnen schiet op dit late tijdstip ... ;)

Oh ja, als er 1 iemand is die ik ervoor zou aanzien om zijn dood in scène te hebben gezet dan is het wel Michael Jackson.
"Discover the man you never knew" ... ;)
^O^

Als je het allemaal zo bij elkaar optelt is het inderdaad een heel vreemd verhaal dit. Ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die niet geloven dat hij dood is. Zeker als je al die zaken op een rijtje zet.

Anyway.... keep on posting. Ik lees mee. Best wel interessant dit :)
pi_93008396
+1. Ik vind dit idd ook zeeer interessant :)
-
pi_93016071
Leuke respons dus ik kom weer met iets boeiends ... :)

Een paar pagina's terug hier (bij mij op pagina 4) had ik het over Coca Cola en hoe die een rol speelt in de hoax.
Het ging over het promoten van een drankje van Coca Cola (hier niet verkrijgbaar dacht ik) 5 Alive.
In de commercial voor dat drankje zagen we een dancing Dodo die zong I'm Alive.
De Dodo stond duidelijk voor Michael Jackson.

Nu is er inmiddels al een tijdje een facebook-site over de dancing Dodo waarbij dagelijks nieuwe berichten en foto's verschijnen van de Dodo met cryptische en ook overduidelijke aanwijzingen over Michael.

Hier is de link naar die facebooksite:

http://www.facebook.com/5AliveDodo

en voor mensen die denken dat dit geen officiële facebooksite van Coca Cola is de volgende link met het bewijs dat dit wel zo is:

http://www.coca-cola.co.uk/brands/category/5-alive.html

(er staat een link in het rose vlak op de site naar de facebooksite)

Moet nu gaan, krijg straks visite ... ;)
pi_93017682
Ook interessant:

De enigste reden waarom ik denk dat hij zijn EIGEN dood in scene heeft gezet is net zoals ik bij 2Pac denk.

2Pac zat namelijk vast, Deathrow records kocht hem vrij op de voowaarde dat hij 3 studio albums zou opnemen voor Deathrow records. Dit heeft hij gedaan en dit zijn ook zijn bekendste albums, het nadeel hiervan voor Pac is dat hij hier niks aan verdiende, dus eigenlijk was hij gewoon arm.

2Pac was iemand die gefascineerd was door Makaveli, Makaveli is iemand die zijn eigen dood in scene heeft gezet en daarna terugkeerde. 2Pac had financiele problemen, en teveel druk op zich. Dit is een goede reden om te verdwijnen. Zoals bij elke artiest gaan de verkoopcijfers dan omhoog.

Michael had ook financiele problemen, veel stress etc etc. een goede reden om te verdwijnen.

Deze theorie lijkt me sterker dan dat hij door de Illuminati is vermoord zoals 2Pac dat ook is omdat hij dingen vertelde over de Illuminati net zoals dat MJ dat deed.

Ik denk dat MJ nu gelukkiger is.

Genoeg mensen kennen ook het filmpje over de helicopter enzo en de lijkenwagen.
If not now, then when.
pi_93041267
Het enige wat ik voor mogelijk houd is dat Michael als Dave Dave bij Larry King zat.

Zie hier de verschillen:

pi_93041404
quote:
99s.gif Op zondag 20 februari 2011 01:59 schreef piepie het volgende:
Het enige wat ik voor mogelijk houd is dat Michael als Dave Dave bij Larry King zat.

Zie hier de verschillen:

[ afbeelding ]
Dat heb ik toen ook gezien en ik dacht precies hetzelfde ja. :)

Maar goed... waarom fascineert dit mij nog eigenlijk? Ik denk omdat ik als klein jochie een enorme fan van MJ was. Niet te zuinig ook. Denk dat het begon toen ik een jaar of acht was. Mijn kamer hing compleet vol met posters. Ik had allerlei goodies... en als hoogtepunt ging ik op mijn 10de verjaardag naar zijn concert (Bad Tour) in de Kuip. Later is dat allemaal verdwenen, maar toch moet ik zeggen dat er nog wel iets van is blijven hangen, dus dat maakt mij zeker nog nieuwsgierig naar dit verhaal.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2011 02:14:32 ]
pi_93041750
quote:
99s.gif Op zondag 20 februari 2011 01:59 schreef piepie het volgende:

Zie hier de verschillen:

[ afbeelding ]
Ik weet niet hoor, enige verschil misschien de oogkleur, maar die rechterfoto is natuurlijk veel lichter dan de linker dus dat kan ook beetje veranderen in een studio.
If not now, then when.
pi_93041881
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 02:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, enige verschil misschien de oogkleur, maar die rechterfoto is natuurlijk veel lichter dan de linker dus dat kan ook beetje veranderen in een studio.
Dat is wel zo, maar check die Larry King interviews met Dave Dave (Dave Dave.. :? ) maar eens.. Het zou MJ kunnen zijn. En dan nog.. van blauwe ogen naar bruin.. mja.. tuurlijk.. dat kan in een studio ineens..

Bovendien heb jij ook wel bacterieel bruin in je ogen. Kijk maar eens naar de breedte van de mond en de neus. ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2011 02:35:09 ]
pi_93042281
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 02:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat is wel zo, maar check die Larry King interviews met Dave Dave (Dave Dave.. :? ) maar eens.. Het zou MJ kunnen zijn. En dan nog.. van blauwe ogen naar bruin.. mja.. tuurlijk.. dat kan in een studio ineens..

Bovendien heb jij ook wel bacterieel bruin in je ogen. Kijk maar eens naar de breedte van de mond en de neus. ;)
De rechter foto is veel duidelijker dan de linker, je weet ook dat er in een studio make up wordt gebruikt?

Ik denk als je een zelfde foto hebt van elkaar in de dezelfde positie en kwaliteit dat je dan pas kan oordelen.

En ik heb de aflevering al gezien maar twijfelde wel iets.
If not now, then when.
pi_93042354
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 02:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

De rechter foto is veel duidelijker dan de linker, je weet ook dat er in een studio make up wordt gebruikt?

Ik denk als je een zelfde foto hebt van elkaar in de dezelfde positie en kwaliteit dat je dan pas kan oordelen.

En ik heb de aflevering al gezien maar twijfelde wel iets.
Tja.. twijfel bewijst natuurlijk niet veel. Ik denk er wel hetzelfde over. Stel dat ie nog zou leven, dan gaan wij op FOK daar toch niet achter komen. Daarnaast denk ik niet dat ie dan ooit nog in het openbaar zou verschijnen. Zo van: "It was all a joke people". Nee.. weg is weg..
pi_93042405
Ik heb ook wel twijfels hoor, maar het is ook een feit dat Dave Dave op zijn My Space-site de vreemdste berichten achterliet in het begin, die ook zeker hoax gericht waren.
De kleur ogen is inderdaad blauw bij Dave Dave en bruin bij de Dave Dave bij Larry King.
De mond lijkt ook heel anders.
pi_93042413
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 02:43 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Tja.. twijfel bewijst natuurlijk niet veel. Ik denk er wel hetzelfde over. Stel dat ie nog zou leven, dan gaan wij op FOK daar toch niet achter komen. Daarnaast denk ik niet dat ie dan ooit nog in het openbaar zou verschijnen. Zo van: "It was all a joke people". Nee.. weg is weg..
Dat sowieso, hij zit nu ergens in de wereld waar we hem niet snel zullen zien, echter komt die denk ik niet uit zijn huis vanwege z'n bekendheid.

Een optie is denk ik tussen de bergen ergens bij een groot meer een huis waar niemand iets te zoeken heeft. :7

Zat ook te denken aan Dubai (palmeiland) maar daar kennen ze hem ook..
If not now, then when.
pi_93042466
Hier denk ik heel anders over.
Als hij nooit terug zou komen zouden er niet zoveel aanwijzingen zijn verspreid dat hij nog zou leven. Dan zou ook niemand twijfelen aan zijn dood.
Bovendien zou hij nooit een onschuldige man eventueel naar de gevangenis sturen.
pi_93042502
Het is ook een feit dat de laatste tijd Neverland helemaal is opgeknapt.
Misschien zit hij daar wel al die tijd ... ;)
pi_93042565
quote:
99s.gif Op zondag 20 februari 2011 02:47 schreef piepie het volgende:
Als hij nooit terug zou komen zouden er niet zoveel aanwijzingen zijn verspreid dat hij nog zou leven. Dan zou ook niemand twijfelen aan zijn dood.
Bovendien zou hij nooit een onschuldige man eventueel naar de gevangenis sturen.
Tsja, of hij is bewust door TMG omgekocht voor weet ik veel hoeveel miljoenen als die zou verdwijnen, dit is misschien beter voor hem. Misschien dat die daarom aanwijzingen verspreid dat die toch leeft.

Na zijn dood verdient die muziek genoeg om de kosten te dekken die ze hem hebben gegeven.

En Murray gaat echt niet naar de gevangenis hoor.
If not now, then when.
pi_93042585
quote:
99s.gif Op zondag 20 februari 2011 02:47 schreef piepie het volgende:
Wat denk je gewoon van een fake rechtszaak? Er gaat echt niemand de bak in.. Vergelijk het met een 9/11 dat fake was ;)
pi_93042767
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 02:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat denk je gewoon van een fake rechtszaak? Er gaat echt niemand de bak in.. Vergelijk het met een 9/11 dat fake was ;)
Ja die rechtszaak moeten haast wel fake zijn. Als je alleen al naar het speelgoed kijkt wat er ligt.
Onderschat MJ niet, deze man is superintelligent en heeft de hoax misschien wel jaren voorbereid ... ;)
Na 2005 hebben we maar heel weinig van hem vernomen, dus had hij alle tijd om dit tot in de puntjes voor te bereiden.
pi_93088079
quote:
99s.gif Op zondag 20 februari 2011 03:01 schreef piepie het volgende:

[..]

Ja die rechtszaak moeten haast wel fake zijn. Als je alleen al naar het speelgoed kijkt wat er ligt.
Onderschat MJ niet, deze man is superintelligent en heeft de hoax misschien wel jaren voorbereid ... ;)
Na 2005 hebben we maar heel weinig van hem vernomen, dus had hij alle tijd om dit tot in de puntjes voor te bereiden.
Maar waarom denk jij dat MJ zijn eigen dood in scene heeft gezet? Wat zou volgens jou de reden zijn? :)
pi_93089250
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 00:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Maar waarom denk jij dat MJ zijn eigen dood in scene heeft gezet? Wat zou volgens jou de reden zijn? :)
Dat is heel moeilijk, want dat is echt gissen naar de waarheid.
Feit is wel dat hij met de dood is bedreigd en erg bang was om vermoord te worden.
Feit is ook dat hij altijd heel negatief is neergezet in de pers met allemaal onzinverhalen.
Journalistiek is tegenwoordig meer een copy and paste-beroep geworden.
TMZ plaatst b.v. een artikel en dat wordt klakkeloos overgenomen door andere nieuwsbronnen.

Misschien wil hij de pers een lesje leren? Hij laat genoeg aanwijzingen achter, maar de pers pikt dit niet op.
Het gerucht ging ook dat hij de NWO wilde ontmaskeren. Geen idee wat ik daarvan moet geloven.

Dan zijn bezorgdheid over onze Aarde en de wereldvrede.
Misschien komt hij terug met een krachtige boodschap voor vrede.

Ik denk dat het een combinatie kan zijn van diverse dingen waar hij zich ongerust over maakte.
pi_93101775
quote:
99s.gif Op maandag 21 februari 2011 01:53 schreef piepie het volgende:

[..]

Dat is heel moeilijk, want dat is echt gissen naar de waarheid.
Feit is wel dat hij met de dood is bedreigd en erg bang was om vermoord te worden.
Feit is ook dat hij altijd heel negatief is neergezet in de pers met allemaal onzinverhalen.
Journalistiek is tegenwoordig meer een copy and paste-beroep geworden.
TMZ plaatst b.v. een artikel en dat wordt klakkeloos overgenomen door andere nieuwsbronnen.

Misschien wil hij de pers een lesje leren? Hij laat genoeg aanwijzingen achter, maar de pers pikt dit niet op.
Het gerucht ging ook dat hij de NWO wilde ontmaskeren. Geen idee wat ik daarvan moet geloven.

Dan zijn bezorgdheid over onze Aarde en de wereldvrede.
Misschien komt hij terug met een krachtige boodschap voor vrede.

Ik denk dat het een combinatie kan zijn van diverse dingen waar hij zich ongerust over maakte.
Het kan van alles zijn inderdaad, als het zo is.

Ik vraag me alleen wel af of je jezelf realiseert wat dat betekent. Hij kan nooit maar dan ook nooit meer zijn kop in het openbaar vertonen. De enigen die hem mogen zien zijn de mensen die er bij betrokken zijn. 1 klein foutje kan de hoax verpesten. Daarnaast... de man is ook al over de 50 als ie nog leeft. Wil hij ooit met een belangrijke boodschap gaan komen, dan moet ie niet te lang wachten. Voor het zelfde geld sterft ie voor ie met die boodschap komt.
pi_93120368
50 Jaar is nog behoorlijk jong hoor tegenwoordig.
(Als je bedenkt dat je pas met je 65e/67e met pensioen gaat.)

Ik was nog vergeten dat hij er financieel natuurlijk ook erg wel bij vaart, de miljoenen stromen binnen ... ;)
pi_93122463
quote:
99s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:46 schreef piepie het volgende:
50 Jaar is nog behoorlijk jong hoor tegenwoordig.
(Als je bedenkt dat je pas met je 65e/67e met pensioen gaat.)

Ik was nog vergeten dat hij er financieel natuurlijk ook erg wel bij vaart, de miljoenen stromen binnen ... ;)
In die laatste docu die gemaakt is voor zijn reeks concerten vond ik hem maar fragiel en zwak ogen.

Voor het geld.... tja.. ben benieuwd waar het geld van de MJ merchandise en muziek opbrengsten heen gaat. Zou hij met die concerten ook geen bakken geld verdiend hebben?
pi_93123625
Minder dan wat er nu binnenstroomt denk ik ... ;)

Ik heb nog een interessant filmpje.
Vooral vanaf 6.50 min. is het heel boeiend.
Gaat over hoe Michael de pers manipuleerde.

Moderator maandag 21 februari 2011 @ 22:27:31 #186
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_93127899
Er zijn fans die zelfmoord pleegden omdat hij stierf, als het daadwerkelijk zo'n zachtaardig persoon was dan kan ik me niet voorstellen dat hij daarmee zou kunnen leven. En je kinderen zo'n spelletje laten spelen en zo tentoon stellen na de manier waarop hij ze afgeschermde?
Nee, ik geloof er niet in.

Wat ik wel geloof is dat als er leven na de dood is hij de manier waarop er nu een mysterie word gecreëerd geweldig zou vinden :D
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_93133295
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 22:27 schreef senesta het volgende:
Er zijn fans die zelfmoord pleegden omdat hij stierf, als het daadwerkelijk zo'n zachtaardig persoon was dan kan ik me niet voorstellen dat hij daarmee zou kunnen leven.
Tja je kan moeilijk rekening houden met gestoorden.
pi_93135197
Dat er fans zelfmoord hebben gepleegd is kletspraat en totaal niet bewezen.

Zijn eigen kinderen schijnen ook erg intelligent te zijn en die zal hij terdege hebben voorbereid.
Het was ook opmerkelijk dat ze een paar weken voor zijn "dood" ineens zonder maskers over straat gingen en iedereen ze toen voor het eerst zag.
pi_93135806
Deze vind ik ook nog altijd heel sterk.

The National Enquirer berichtte in januari 2009 dat Michael Jackson nog 6 maanden te leven had.

En 6 maanden later is hij dood, wat een toeval!

Deze foto die toen rondging op internet moest mensen doen geloven dat hij echt erg ziek was.

pi_93271587
Investigative journalist, Pearl Jr, explores the possibility that Michael Jackson faked his death

FOR IMMEDIATE RELEASE / PRURGENT

Sounds Crazy But Watch This!

The announcement that Michael Jackson died shocked the world on June 25, 2009 as he prepared for his record-breaking 50-date ComeBack performances at AEG’s London O2 Arena. Many believe the timing of his death to be suspicious, coupled with the recording of his rehearsals in high-tech high-definition video and the FACT that AEG owner, Philip Anschutz, owns more movie theaters than anyone else in the world. All this leads to the worldwide release of the highest-grossing musical documentary in history, “This Is It” just months later.

But this is simply the tip of the iceberg when examining the death or many would say the disappearance of the King of Pop. Just like with Elvis and other superstars such as Jim Morrison and Tupac Shakur, the fantasy that somehow someway they faked their death leaves them forever alive in the minds of millions. But with Michael Jackson, could he have possibly upped the ante and really faked his death just to shock the world and truly have the BIGGEST COMEBACK IN WORLD HISTORY?

“Alive! Is Michael Jackson Really Dead?” is a see it to believe it documentary produced by independent journalist Pearl Jr. who covered Michael Joe Jackson’s 2005 child molestation trial. Pearl Jr. along with her partner, Cecil Holmes of Elbow Grease Productions, released the first documentary film that detailed the FACTS of that case. Now she has diligently investigated the possibility that Michael Jackson played a death hoax on the world by planning, executing and convincing the world that he has died in a most ridiculous manner—at the hands of an incompetent cardiologist who allegedly over-administered the anesthetic propofol in Michael’s home and didn’t know CPR to resuscitate him.

One must be prepared and open-minded for this most fascinating documentary that dives into the FACTS surrounding the missing Michael Jackson. The last photo of Michael in the ambulance will be proven to be faked, and is the ONLY photo evidence of Jackson in distress. Over a year after MJ’s “death”, there is no name on his grave, the preliminary hearing never confirmed the body in question was in FACT that of Michael Joe Jackson’s, and a note confirmed to be written and released by the King of Pop in May 2009 stating, “See You In July 2011” confirms this possibility is REAL.

If one needs more titillating information to watch this jaw-dropping documentary, here’s just one more clue out of hundreds. There was a book published on June 24, 2009 that focused on the death of Michael Jackson, just one day before the King of Pop vanished.

“Alive! Is Michael Jackson Really Dead?” delivers proof, evidence, and ridiculous slip-ups that will be the talk of the water cooler for those who have the courage to speak about the possibility that Michael Jackson faked his death.

This see it for yourself documentary is something one must see to believe. After all, the main reason for any disagreement is because someone doesn’t know what the other knows. The Michael Jackson “beLIEvers” are vast, worldwide and thought to be crazy, but after seeing all the information presented in “Alive! Is Michael Jackson Really Dead?” people will completely understand why hoards of MJ fans believe that Michael Joe Jackson isn’t dead, but planned the biggest ComeBack in world history.

“Alive! Is Michael Jackson Really Dead?” is a worldwide DVD, on-demand, digital release available on March 1, 2011. It’s a MUST-SEE!

For more information log onto: www.MichaelJacksonINsider.com and/or www.MichaelJacksonPseudocide.com to learn more.

Produced by Elbow Grease Productions and distributed by Celebrity Video Distributors.

Email: PRMichaelJacksonInsider.com
Phone: 661-480-5238

Contact Info

Elbow Grease Productions
5632 Van Nuys Blvd. #195
Sherman Oaks, Ca 91401

Phone: 6614805238

Website: http://www.MichaelJacksonINsider.com
pi_93271754
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 00:57 schreef piepie het volgende:
Deze vind ik ook nog altijd heel sterk.

The National Enquirer berichtte in januari 2009 dat Michael Jackson nog 6 maanden te leven had.

[ afbeelding ]

Bedoelden ze daar niet..... 6 months to live (als in nog 6 maanden voor hij zijn live concerten zou gaan geven)?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2011 20:24:37 ]
pi_93275175
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:24 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Bedoelden ze daar niet..... 6 months to live (als in nog 6 maanden voor hij zijn live concerten zou gaan geven)?
Nee, live = nog te leven in verleden tijd.

@ piepie

Ze hadden al eerder voorspeld en gezegd dat hij kanker had he en misschien nog zoveel maanden te leven had.
If not now, then when.
pi_93289575
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nee, live = nog te leven in verleden tijd.

@ piepie

Ze hadden al eerder voorspeld en gezegd dat hij kanker had he en misschien nog zoveel maanden te leven had.
Precies ... ;)

En zou iemand die echt zo ziek was een concertreeks gaan plannen?
Ik dacht het niet.
Conclusie is dus wat mij betreft dat al die geruchten met een bepaalde bedoeling destijds zijn verspreid.
Mensen moesten gewoon geloven dat hij in slechte gezondheid verkeerde.
Michael was erg goed in het manipuleren van de media (het bewust verspreiden van onzinverhalen).
In december 2008 bijvoorbeeld was er een radiostation dat meldde dat Michael was overleden.
Het ging zelfs zo ver dat er mensen op straat naar een reactie werd gevraagd.
In het filmpje werd wel bevestigd dat het om een HOAX ging ... _O_
Ook een bizar feitje weer ... ;) Filmpje moet nog ergens te vinden zijn.
pi_93294847
Hij was bezig de NWO te exposen, en dat was niet acceptabel voor iemand van zijn bekendheid.
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_93295433

Alhoewel het niet specifiek gaat over zijn dood en zijn eventuele 'herrijzenis' wel een mooi filmpje. Kun je zien dat veel dingen die van/over hem geschreven zijn slechts bekrompen interpretaties waren van simpele individuen.

Centrale vraag die ook in dit topic herhaaldelijk naar voren komt: Wie manipuleert wie nu echt??
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_93307799
Het doet bijna religieus aan. Alsof de man als een ware Messias gaat herrijzen.

Áls het gebeurt, zou dat werkelijk waar een meer dan historische gebeurtenis zijn. Piepie, denk je dat hij terug gaat komen of dat hij voor altijd wegblijft? In feite dus de vraag: heeft Michael z'n dood gefaket teneinde een rustig priveleven te kunnen leiden, ofwel teneinde de grootste comeback in de muziekgeschiedenis danwel mediageschiedenis te maken?
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_93310645
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:49 schreef Zapato het volgende:
Het doet bijna religieus aan. Alsof de man als een ware Messias gaat herrijzen.

Áls het gebeurt, zou dat werkelijk waar een meer dan historische gebeurtenis zijn. Piepie, denk je dat hij terug gaat komen of dat hij voor altijd wegblijft? In feite dus de vraag: heeft Michael z'n dood gefaket teneinde een rustig priveleven te kunnen leiden, ofwel teneinde de grootste comeback in de muziekgeschiedenis danwel mediageschiedenis te maken?
Ik denk echt dat laatste, anders zouden er niet zoveel aanwijzingen zijn gevonden .... ;)
Thriller II :)
pi_93311325

Een van de beste video's, kort en krachtig!!
pi_93424480
De Dodo is aangekomen in Gary (geboorteplaats van de Jacksons)

(zie http://www.facebook.com/#!/5AliveDodo )

En kijk eens wat Jermaine dezelfde dag heeft getweet, ..... dat kan ook geen toeval zijn _O-

@jermjackson5 Jermaine Jackson
"In Harmony, together we'll join hands and sing of love across the land". From 2300 Jackson St #Family 26 Feb
pi_93428340
Wat heeft die dodo er mee te maken dan?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_93428444
Het enige waar ik als idolate fan in geloof is dat er mensen waren die hem liever dood zagen als levend. Dood bracht MJ meer op dan levend :) Murray is niet diegene die hem vermoord heeft, er zit veel meer achter precies wat Latoya een tijd terug meldde bij Jensen!

Murray was slechts een schakel, maar vanaf hogere hand werden hem instructies gegeven om MJ's leven te beeindigen ;)
pi_93442090
quote:
11s.gif Op maandag 28 februari 2011 06:30 schreef Stokstaart het volgende:
Wat heeft die dodo er mee te maken dan?
Dan moet je deze post even lezen Stokstaart, daar heb ik het dodo-verhaal uitgelegd .. ;)

Michael Jackson #2 The plot still thickens...
pi_93442499
quote:
Op maandag 28 februari 2011 07:04 schreef RiftNL het volgende:
Het enige waar ik als idolate fan in geloof is dat er mensen waren die hem liever dood zagen als levend. Dood bracht MJ meer op dan levend :) Murray is niet diegene die hem vermoord heeft, er zit veel meer achter precies wat Latoya een tijd terug meldde bij Jensen!

Murray was slechts een schakel, maar vanaf hogere hand werden hem instructies gegeven om MJ's leven te beeindigen ;)
-
pi_96223077
Op 6 mei 2009 heeft Michael Jackson deze boodschap op een briefje gekrabbeld:

"See you in july 2011"

We zullen zien ... :)

Pearl Jr. (onderzoeksjournaliste) heeft hier een interview met een helderziende waarin ook dit briefje ter sprake komt.
Al ben ik zelf nooit zo snel te overtuigen door helderzienden, was dit toch interessant.

Moderator maandag 2 mei 2011 @ 20:38:54 #205
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_96266976
dat is over 2 maanden. Als ie dan niet terug komt, wat voor excuus heb je daar dan voor? Blijf je voor altijd geloven dat ie ooit een keer terug komt, net als Tupac bijvoorbeeld? Of haalt de realiteit je een keer in en accepteer je dan dat de beste man helaas echt dood is?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_96267655
Als hij echt dood is haalt de realiteit me wel een keer in ja, maar daar is het nu nog te vroeg voor.
Ik hoef ook geen excuses te bedenken als hij in juli niet terug komt, waarom zou ik? Dat is niet aan mij.
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 20:54:12 #207
16180 crew  CoolGuy
pi_96267807
quote:
99s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:51 schreef piepie het volgende:
Als hij echt dood is haalt de realiteit me wel een keer in ja, maar daar is het nu nog te vroeg voor.
Ik hoef ook geen excuses te bedenken als hij in juli niet terug komt, waarom zou ik? Dat is niet aan mij.
Nee, maar je houdt je vast aan dat 'bewijs'. En zoals dat zo vaak gaat met dit soort beweringen, is, als het niet uit komt, wel weer wat verzonnen waardoor het niet is uitgekomen, en dan is er wel een nieuwe aanwijzing of wat dan ook waar dan op gefocust wordt. Dus daar was ik even benieuwd naar.
pi_96278965
Zolang er nog steeds aanwijzingen bijkomen vind ik het hoax-verhaal heel boeiend ... ;)
  Moderator dinsdag 3 mei 2011 @ 00:01:15 #209
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_96279037
quote:
99s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:59 schreef piepie het volgende:
Zolang er nog steeds aanwijzingen bijkomen vind ik het hoax-verhaal heel boeiend ... ;)
Oh ik vind het grappig om te zien waar ze weer mee komen. En het is voor de nabestaanden van Michael ook erg gunstig denk ik. Het houd hem levend. Ik denk overigens dat hij dat gedeelte rond zijn overlijden geweldig zou hebben gevonden. Hij betoverde en verbaasde mensen graag.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_96279750
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:01 schreef senesta het volgende:

[..]

Oh ik vind het grappig om te zien waar ze weer mee komen. En het is voor de nabestaanden van Michael ook erg gunstig denk ik. Het houd hem levend. Ik denk overigens dat hij dat gedeelte rond zijn overlijden geweldig zou hebben gevonden. Hij betoverde en verbaasde mensen graag.
Ja Michael zelf vind (of zou gevonden hebben) het vast prachtig al die beLIEvers.

Aan de andere kant vind ik het bijna schandalig te noemen als hij echt dood zou zijn dat zijn familie nog nooit met een statement is gekomen hierover.
Een rouwende familie is het in mijn ogen vanaf dag 1 nooit geweest.

Ik lees net dat de rechtszaak ook weer is opgeschoven, dit keer naar september ... _O-

[ Bericht 9% gewijzigd door piepie op 03-05-2011 00:24:44 ]
  Moderator dinsdag 3 mei 2011 @ 13:42:39 #211
16180 crew  CoolGuy
pi_96292885
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:18 schreef piepie het volgende:

[..]

Ja Michael zelf vind (of zou gevonden hebben) het vast prachtig al die beLIEvers.

Aan de andere kant vind ik het bijna schandalig te noemen als hij echt dood zou zijn dat zijn familie nog nooit met een statement is gekomen hierover.
Een rouwende familie is het in mijn ogen vanaf dag 1 nooit geweest.

Ik lees net dat de rechtszaak ook weer is opgeschoven, dit keer naar september ... _O-
Ja, dat vind jij schandalig. Maar zij niet, want anders hadden ze dat wel gedaan. Jij doet net alsof het jouw familie is die dood is. Dat is niet zo, je bent maar een fan. Daar is niks mis mee, en dat jij dat schandalig vindt is prima, maar wat jij vind is helemaal niet relevant. Die familie gaat er mee om zoals zij dat willen, en daarover hoeven ze aan niemand verantwoording af te leggen.
pi_96311181
Ik zou in ieder geval 's avonds niet gaan staan feesten als ik mijn broer net heb begraven of als ik Michael's vader was een dag na zijn dood mijn platenmaatschappij gaan staan promoten.
Ik vind dat niet normaal.
pi_96311232
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:26 schreef piepie het volgende:
Ik zou in ieder geval 's avonds niet gaan staan feesten als ik mijn broer net heb begraven of als ik Michael's vader was een dag na zijn dood mijn platenmaatschappij gaan staan promoten.
Ik vind dat niet normaal.
In sommige culturen is dat wel normaal :)
pi_96312503
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

In sommige culturen is dat wel normaal :)
ja zeker, maar bij de Jacksons?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 13:37:46 #216
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_96471134
Weet je, er gebeuren ontzettend veel rare dingen rondom Michael (al toen hij leefde trouwens). Ik denk dat er een smerig spel word gespeeld door derden met zakelijke (en/of politieke) belangen.

We worden op een dwaalspoor gezet maar persoonlijk denk ik niet dat Michael nog leeft, ik geloof eerder in een complot waarin Michael uit de weg is geruimd.

Het is voor mij wel een feit dat zoveel 'rare dingen' geen toeval meer kan zijn.

Kijk sommige dingen zijn gewoon kul, een 'He's alive' hoef je niet letterlijk op te vatten natuurlijk.
Er zijn vele mensen die geloven dat je ziel niet sterft, dus in zekere zin is Michael voor mij ook nog gewoon hier....alleen niet meer als mens.

[ Bericht 11% gewijzigd door Janena op 07-05-2011 13:45:40 ]
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_96485502
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:37 schreef Janena het volgende:
Weet je, er gebeuren ontzettend veel rare dingen rondom Michael (al toen hij leefde trouwens). Ik denk dat er een smerig spel word gespeeld door derden met zakelijke (en/of politieke) belangen.

We worden op een dwaalspoor gezet maar persoonlijk denk ik niet dat Michael nog leeft, ik geloof eerder in een complot waarin Michael uit de weg is geruimd.

Het is voor mij wel een feit dat zoveel 'rare dingen' geen toeval meer kan zijn.

Kijk sommige dingen zijn gewoon kul, een 'He's alive' hoef je niet letterlijk op te vatten natuurlijk.
Er zijn vele mensen die geloven dat je ziel niet sterft, dus in zekere zin is Michael voor mij ook nog gewoon hier....alleen niet meer als mens.
Dat laatste ben ik zeker met je eens en dat vind ik ook geen bewijs, maar hooguit opvallend omdat het geregeld voorbij komt in allerlei vormen.

Toeval geloof ik al lang niet meer in, omdat dit simpelweg te veel toeval is allemaal.

Dat dwaalspoor is ook een mogelijkheid die ik niet uitsluit, maar daar is dan heel veel werk in gestoken door degenen die het dwaalspoor hebben opgezet ... ;)

In het bovenstaande filmpje komt trouwens maar een fractie voorbij van wat er allemaal ontdekt is, ik schat 1%.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 22:09:03 #218
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_96486987
Ja klopt...

Als je terug gaat in de tijd is het helemaal ontzettend veel en zoveel is geen toeval.

Al vanaf het begin van de jaren 90 gebeuren er hele rare dingen (misschien ook al wel daarvoor, daar ben ik niet zo in thuis), kijk alleen maar naar de teksten die Michael zelf schreef. Hijzelf was/is ook wel op de hoogte van het e.e.a..
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_96493580
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:09 schreef Janena het volgende:
Ja klopt...

Als je terug gaat in de tijd is het helemaal ontzettend veel en zoveel is geen toeval.

Al vanaf het begin van de jaren 90 gebeuren er hele rare dingen (misschien ook al wel daarvoor, daar ben ik niet zo in thuis), kijk alleen maar naar de teksten die Michael zelf schreef. Hijzelf was/is ook wel op de hoogte van het e.e.a..
Zeker weten ... ;)
pi_97232955
http://www.bruno.nl/nieuw(...)s-in-disneyland.html

De dokter vermaakte zich weer prima!
pi_97232996
Lol
pi_97233062
De 29-jarige Nicole Alvarez gaat met de 58-jarige Murray.
29 augustus 1958.. ben ik iets op het spoor?
pi_97233321
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:40 schreef DrDentz het volgende:
Laat maar... ik las de cijfertjes weer eens verkeerd :D

Grappig opgemerkt trouwens, het is alleen voor het moment van nu opmerkelijk.
pi_97234139
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:40 schreef DrDentz het volgende:
Ja goed gevonden, je past in het hoax-team .... lol

Murray representeert Michael in veel dingen, ook nu weer:

pi_97234159
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 01:38 schreef piepie het volgende:

[..]

Ja goed gevonden, je past in het hoax-team .... lol

Murray representeert Michael in veel dingen, ook nu weer:

[ afbeelding ]
Is die foto op Neverland gemaakt?
Groetjes, Ezio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')