abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78270031
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:11 schreef FP128 het volgende:
Pff is die onzin over die 'wacko' jacko nog niet voorbij? Die man is toch geen
Elvis om nog zo lang door te gaan over zijn leven. Zo groots was hij niet.Raar
wel.
hangt er wat jij groot noemt hij zij dat hij

the beatles record had verbroken en die van elvis

raar?
ik ben seruis
  zaterdag 27 februari 2010 @ 08:34:55 #29
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_78512477
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 12:38 schreef piepie het volgende:

[..]

Heerlijk al die versprekingen/hints van Jermaine.
Dit hele interview is 1 grote slip up .....

Hij zegt "airport" inplaats van "hospital "

Dat vind ik een heeeeeeeeeeeele vreemde verspreking
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_78521511
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 08:34 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Hij zegt "airport" inplaats van "hospital "

Dat vind ik een heeeeeeeeeeeele vreemde verspreking
Is ook heel vreemd Moonwalk. En nadat hij airport zegt blijft hij even stil (zo van: hoor je wel wat ik zei?) en dan corrigeert hij zich pas. Tegen het eind van het interview doet hij ook behoorlijk geheimzinnig. Hij weet meer, maar mag niets zeggen (met zo'n smile erbij).

Pikant detail is dat LAX een paar uur was afgesloten de ochtend van de 25e juni (zijn bewijzen van op de site van LAX). Getuigen hebben een vip zien vertrekken die werd afgeschermd door bodyguards. Sommigen dachten Michael erin herkend te hebben. Zelf hechtte ik daar destijds geen waarde aan, maar na dat interview met Jermaine denk ik er iets anders over, in ieder geval wat minder twijfels.

Ik praat je hier verder nog even bij (het is hier toch rustig).
Het autopsierapport heeft het b.v. over allemaal naaldenprikken in zijn armen. Maar Prince heeft tegen opa Joe gezegd dat Michael die helemaal niet had (zat in een interview met Larry King). Verder was er een foto van Michael in een T-shirt met hele korte mouwtjes tijdens het passen van de kleding voor de show. Op die foto zie je er ook niets van en als ze er wel zouden zitten, zou hij dan echt zo'n T-shirt dragen waarop iedereen die plekken kon zien? Dit is nog maar 1 tegenstrijdigheid in het autopsierapport, er zijn er meer.
Bovendien hoe komt TMZ eraan als enige??? In mijn ogen zo goed als zeker een FAKE-rapport.

Dan weer een mysterieus bericht op de site van Dave Dave, waarin hij zegt "Follow The Yellow Brick Road". Die Yellow Brick Road komt steeds terug in alles. De gele stropdassen van de broers, de gele blouse op de foto van Michael bij de funeral, gele das van Murray (draagt hij geregeld) en nog veel meer geel overal. Laatste geel was in de rechtbank. De rechter had een gele speelgoedauto en een gele zonnebloem (lijkt het op) op zijn bureau. In The Wiz (Yellow Brick Road) zitten ook gele taxi's en zonnebloemen.
Heb jij wel eens een rechtszaak gezien waar speelgoed op het bureau van een rechter staat??? Ik niet ... Komt nogal onprofessioneel over ook.
Er is wel een filmpje van die Yellow Brick Road, zoek ik straks nog even op.

Heb je ook het filmpje hier van The Man and Fated gezien op pagina 1? waarin ook dat twitterbericht staat van Cotham Chopra dat hij een etentje had gehad met The man who rules the world from behind the curtain.
Over wie zou het het toch kunnen hebben ???

Er is meer, maar schiet me later wel te binnen, moet nu even wat anders gaan doen ...

[ Bericht 11% gewijzigd door piepie op 27-02-2010 17:04:15 ]
pi_78573301
SBS 6 nu... Reportage over de dood van Jackson.
pi_78575740
quote:
Op zondag 28 februari 2010 23:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
SBS 6 nu... Reportage over de dood van Jackson.
Wat is er allemaal gezegd?
pi_78576054
quote:
Op zondag 28 februari 2010 23:58 schreef ToT het volgende:

[..]

Wat is er allemaal gezegd?
Heb het niet helemaal zitten volgen, maar ze lieten diverse bekenden van hem aan het woord over zijn vermeende medicijnverslaving, wie er profiteren van zijn dood. Dat soort dingen.
  woensdag 3 maart 2010 @ 07:48:49 #34
262978 Moonwalk
pi_78668715
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 15:41 schreef piepie het volgende:

[..]

Is ook heel vreemd Moonwalk. En nadat hij airport zegt blijft hij even stil (zo van: hoor je wel wat ik zei?) en dan corrigeert hij zich pas. Tegen het eind van het interview doet hij ook behoorlijk geheimzinnig. Hij weet meer, maar mag niets zeggen (met zo'n smile erbij).

Pikant detail is dat LAX een paar uur was afgesloten de ochtend van de 25e juni (zijn bewijzen van op de site van LAX). Getuigen hebben een vip zien vertrekken die werd afgeschermd door bodyguards. Sommigen dachten Michael erin herkend te hebben. Zelf hechtte ik daar destijds geen waarde aan, maar na dat interview met Jermaine denk ik er iets anders over, in ieder geval wat minder twijfels.
Ja ik vond het echt heel verdacht dat hij dat zei, ook over dat hij meer weet en niks zegt. Ik vind dat maar raar, waarom zou je zoiets zeggen als er niks is? Heel vreemd, ik hoop dat hij zich vaker verspreekt want dit was HEEL vreemd !
quote:
Ik praat je hier verder nog even bij (het is hier toch rustig).
Het autopsierapport heeft het b.v. over allemaal naaldenprikken in zijn armen. Maar Prince heeft tegen opa Joe gezegd dat Michael die helemaal niet had (zat in een interview met Larry King).
Het autopsierapport geloof ik eigenlijk helemaal niet in. Ik geloof er niks van dat dat zo op internet gegooid zou worden. Ik durf te wedden dat er over een tijdje een lolbroek opstaat die bekend maakt dat het allemaal een grapje was ofzo. Ik heb het rapport ook niet gelezen en reageer eigenlijk nooit op forumposts die daar over gaan Wat ik me dan wel afvraag is of Joe Jackson bij Larry King heeft verklaard dat het een echt rapport is
quote:
Verder was er een foto van Michael in een T-shirt met hele korte mouwtjes tijdens het passen van de kleding voor de show. Op die foto zie je er ook niets van en als ze er wel zouden zitten, zou hij dan echt zo'n T-shirt dragen waarop iedereen die plekken kon zien? Dit is nog maar 1 tegenstrijdigheid in het autopsierapport, er zijn er meer.
Bovendien hoe komt TMZ eraan als enige??? In mijn ogen zo goed als zeker een FAKE-rapport.
Ik weet dit niet, als je er vanuit gaat dat het rapport fake is zoals ik, dan is dat het antwoord op die foto met die korte mouwtjes. Als het rapport wel echt is dan kan het weer twee kanten op, of er wordt gelogen in het rapport of die foto is een double of het is gefotoshopt of weet ik t allemaal
quote:
Dan weer een mysterieus bericht op de site van Dave Dave, waarin hij zegt "Follow The Yellow Brick Road". Die Yellow Brick Road komt steeds terug in alles. De gele stropdassen van de broers, de gele blouse op de foto van Michael bij de funeral, gele das van Murray (draagt hij geregeld) en nog veel meer geel overal. Laatste geel was in de rechtbank. De rechter had een gele speelgoedauto en een gele zonnebloem (lijkt het op) op zijn bureau. In The Wiz (Yellow Brick Road) zitten ook gele taxi's en zonnebloemen.
Heb jij wel eens een rechtszaak gezien waar speelgoed op het bureau van een rechter staat??? Ik niet ... Komt nogal onprofessioneel over ook.
Er is wel een filmpje van die Yellow Brick Road, zoek ik straks nog even op.
Ik ken die film en vind het idd wel verdacht klinken dan al dat geel en MJ speelde zelf ook nog eens in the wiz als je t filmpje hebt wil ik trouwens wel alsnog zien hoor. is er ook ergens materiaal van dat speelgoed bij de rechtszaak?
quote:
Heb je ook het filmpje hier van The Man and Fated gezien op pagina 1? waarin ook dat twitterbericht staat van Cotham Chopra dat hij een etentje had gehad met The man who rules the world from behind the curtain.
Over wie zou het het toch kunnen hebben ???
Nee ga ik nog doen !
quote:
Er is meer, maar schiet me later wel te binnen, moet nu even wat anders gaan doen ...

Nou vooruit dan maar omdat jij het bent
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_78679433
Ik wil allemaal heel erg graag geloven dat het een HOAX is. Maar hoe verklaren jullie dan het verdriet van Paris op de afscheidsceremonie van MJ?
Maak wat moois van je leven!
Je Leeft Tenslotte maar een keer!
  woensdag 3 maart 2010 @ 14:25:52 #36
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_78682207
In de reportage van Michael Jackson werden mensen van AEG etc geïnterviewd wat ik er van mee gepikt heb is dat Michael meer waard was dood dan levend...
Waarom ineens na zijn dood honderden televisie programma's wat met Michael Jackson te maken heeft.
Tijdens de repetitie waren hele professionele filmploegen aanwezig om de repetities te filmen.
Er was ook een Look a look Michael Jackson die stukjes in de film speelt, die Michael meerdere malen heeft vervangen.
Miljoenen cd's verkocht na zijn dood, een film die nu uitkomt.

De aankondiging van de 50 concerten was om Michael weer in het zicht van de mensen te brengen, er werd weer over hem gepraat, hij was weer helemaal bekend in ieder z'n geheugen.
Dus als die plots net voor de concerten overlijd (zogenaamd) is iedereen in tranen en shock, waardoor miljoenen misschien wel miljarden binnenkomen van zijn cd's etc.
Het is wel logisch.
  woensdag 3 maart 2010 @ 16:30:35 #37
262978 Moonwalk
pi_78687970
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:24 schreef Glenn-Micra het volgende:
Ik wil allemaal heel erg graag geloven dat het een HOAX is. Maar hoe verklaren jullie dan het verdriet van Paris op de afscheidsceremonie van MJ?
Dat heb ik me zelf ook afgevraagd, misschien hebben ze het toentertijd niet aan iedereen ( waaronder ook de kids ) verteld omdat de media er natuurlijk met een vergrootglas boven op zat
pi_78699381
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:24 schreef Glenn-Micra het volgende:
Daar had ik in het begin ook het meeste moeite mee, omdat zij zo'n mooie speech hield.
Niemand hield het er bijna droog bij, ook ik niet.
Maar als je nog eens goed naar de beelden terugkijkt dan kun je duidelijk zien dat zij erg haar best deed om te huilen, maar er kwam geen traan uit.
Als dit echt een HOAX is dan heeft Michael zijn kinderen natuurlijk heel erg goed voorbereid op wat ze te wachten zou staan. De speech zal ook goed zijn ingestudeerd dan.
Bovendien zijn Michael's kinderen zeer intelligent en wat de reden ook mag zijn, ze zullen alles doen om hun vader te beschermen.
Zelf vermoed ik dat Paris en Prince heel goed op de hoogte zijn, maar dat Blanket misschien is verteld dat zijn vader op vakantie was. Blanket vroeg namelijk tijdens de memorial aan zijn peetvader Mark Lester "Is my daddy still on holiday?"

[ Bericht 5% gewijzigd door piepie op 03-03-2010 20:48:52 ]
pi_78699626
foutje bedankt ...

[ Bericht 100% gewijzigd door piepie op 03-03-2010 21:09:20 ]
pi_78700751
quote:
Het autopsierapport geloof ik eigenlijk helemaal niet in. Ik geloof er niks van dat dat zo op internet gegooid zou worden. Ik durf te wedden dat er over een tijdje een lolbroek opstaat die bekend maakt dat het allemaal een grapje was ofzo. Ik heb het rapport ook niet gelezen en reageer eigenlijk nooit op forumposts die daar over gaan Wat ik me dan wel afvraag is of Joe Jackson bij Larry King heeft verklaard dat het een echt rapport is
Joe Jackson heeft zover ik weet nog niets over dat rapport gezegd ...
Het autopsierapport zit vol met oningevulde vakjes, die wel ingevuld horen te zijn.
Iemand heeft er al een filmpje van gemaakt, maar er is pas 1 deel. Ik wacht nog even met het volgende deel voordat ik het hier zal plaatsen.
quote:
Ik weet dit niet, als je er vanuit gaat dat het rapport fake is zoals ik, dan is dat het antwoord op die foto met die korte mouwtjes. Als het rapport wel echt is dan kan het weer twee kanten op, of er wordt gelogen in het rapport of die foto is een double of het is gefotoshopt of weet ik t allemaal
ja zoiets, vaag hè!
quote:
Ik ken die film en vind het idd wel verdacht klinken dan al dat geel en MJ speelde zelf ook nog eens in the wiz als je t filmpje hebt wil ik trouwens wel alsnog zien hoor. is er ook ergens materiaal van dat speelgoed bij de rechtszaak?
Er zijn 2 filmpjes onlangs gemaakt over de Yellow Brick Road.
Een beetje langdradig als je het verhaal van The Wiz al kent, maar je kunt er ook even snel doorheen gaan.
In deel 2 op 7.37 min. zie je een foto van de rechter aan zijn desk met het speelgoed
quote:
Nee ga ik nog doen !
Heb je het al gezien (en vooral dat twitterbericht ... !)
quote:
Nou vooruit dan maar omdat jij het bent
L.O.V.E. ...

pi_78702478
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 14:25 schreef Drumpie het volgende:
In de reportage van Michael Jackson werden mensen van AEG etc geïnterviewd wat ik er van mee gepikt heb is dat Michael meer waard was dood dan levend...
Waarom ineens na zijn dood honderden televisie programma's wat met Michael Jackson te maken heeft.
Tijdens de repetitie waren hele professionele filmploegen aanwezig om de repetities te filmen.
Er was ook een Look a look Michael Jackson die stukjes in de film speelt, die Michael meerdere malen heeft vervangen.
Miljoenen cd's verkocht na zijn dood, een film die nu uitkomt.

De aankondiging van de 50 concerten was om Michael weer in het zicht van de mensen te brengen, er werd weer over hem gepraat, hij was weer helemaal bekend in ieder z'n geheugen.
Dus als die plots net voor de concerten overlijd (zogenaamd) is iedereen in tranen en shock, waardoor miljoenen misschien wel miljarden binnenkomen van zijn cd's etc.
Het is wel logisch.
Ja als je alles goed op een rijtje zet is het zeker logisch.
Wat de reden voor het faken van zijn dood ook mag zijn (er zijn zoveel theorieën), financieel zijn er velen beter van geworden.
Michael wilde altijd de beste zijn in alles en was gefascineerd door illusionisten (David Blane, Chris Angel, David Copperfield). Misschien was zijn ambitie dit keer wel om de grootste illusie ooit te doen en dus ook daarin de beste te worden. Bijkomend voordeel dat alle ogen op hem gericht zullen zijn en hij zo eindelijk zijn boodschap van Heal the World eens duidelijk voor het voetlicht kan krijgen.
pi_78702959
Nog een leuke, ik ben toch op dreef nu ...

Nieuwe foto verschenen op Dave Dave's Myspace:

Kojak - Jakko ???

Ook weer een vuilnisbak te zien (met het oog van Michael - Invincible ?)
Hoeveel vuilnisbakken krijgen we nog te zien in deze HOAX (GARBAGE, zoals Michael altijd zei over de tabloids).
pi_78713330
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 21:39 schreef piepie het volgende:
Nog een leuke, ik ben toch op dreef nu ...

Nieuwe foto verschenen op Dave Dave's Myspace:

[ afbeelding ]

Kojak - Jakko ???

Ook weer een vuilnisbak te zien (met het oog van Michael - Invincible ?)
Hoeveel vuilnisbakken krijgen we nog te zien in deze HOAX (GARBAGE, zoals Michael altijd zei over de tabloids).

Je blijft achter het punt staan dat je dit echt verdachte dingen vindt? Bekijk nou s van een afstandje wat je zegt, kom op.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  donderdag 4 maart 2010 @ 00:23:24 #44
262978 Moonwalk
pi_78714078
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:05 schreef Zapato het volgende:

[..]

Je blijft achter het punt staan dat je dit echt verdachte dingen vindt? Bekijk nou s van een afstandje wat je zegt, kom op.
Ik denk dat het niet per definitie verdachte dingen zijn, maar op zn minst opvallend/merkwaardig
pi_78714467
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:23 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik denk dat het niet per definitie verdachte dingen zijn, maar op zn minst opvallend/merkwaardig
En veel te veel om nog van toevalligheden te kunnen spreken ...
pi_78716237
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:23 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_78717582
DaveDave heeft humor
En fotofuckskills.
pi_78722243
Ik hoop zo van harte dat hij idd nog leeft. Vraag me alleen af of het voor zijn fans wel is te accepteren als hij opeens weer blijkt te leven. Sommige fans hebben echt innig verdriet gehad. Gaat het niet een beetje ver om je eigen dood in scene te zetten?
Maak wat moois van je leven!
Je Leeft Tenslotte maar een keer!
pi_78728148
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:05 schreef Glenn-Micra het volgende:
Ik hoop zo van harte dat hij idd nog leeft. Vraag me alleen af of het voor zijn fans wel is te accepteren als hij opeens weer blijkt te leven. Sommige fans hebben echt innig verdriet gehad. Gaat het niet een beetje ver om je eigen dood in scene te zetten?
Nee joh
pi_78744276
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:05 schreef Glenn-Micra het volgende:
Misschien had hij wel geen keus ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')