quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:35 schreef Ixnay het volgende:
Moet ik die opnieuw gaan aanvragen en krijg ik zo'n "1" op mijn kentekenplaat?
De slordigheid van die verstuurder.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:38 schreef GuidooH het volgende:
Ik gok dat je die zelf niet aan kan vragen, aangezien de auto niet op jouw naam staat. Denk dat als die echt kwijt is, de mensen waarvan je hem kocht een nieuw kenteken + papieren aan moeten vragen (met een 1 er bij) en je hem dan pas over kunt schrijven met het nieuwe 3e deel.
Heb je al gezocht op de site van 't RDW, of gebeld?
Waar is de klacht trouwens?
Tenzij je het 3e deel terug krijgt, heb je geen keus. Of je moet hem dan nog 2x kwijt raken dan krijg je een heel nieuw kenteken!quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:46 schreef Ixnay het volgende:
[..]
De slordigheid van die verstuurder.
GVD ik wil helemaal geen 1 op mijn kentekenplaat.
Niet. Check gewoon de RDW site.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:55 schreef Ixnay het volgende:
Krijg ik nou wel of geen "1" dat maakt je auto namelijk meteen weer minder waard.
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:49 schreef Poepoog het volgende:
[..]
![]()
Je krijgt gewoon een nieuw set papieren.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:26 schreef Ixnay het volgende:
Buren waren thuis en kunnen zich niks herinneren dat ze die post hebben ontvangen.
Dat wordt dus bellen naar RDW.
RDWquote:Bent u (een deel van) uw kentekenbewijs kwijt of is het beschadigd, dan moet u bij de RDW een vervangend kentekenbewijs aanvragen. Alleen de bij de RDW geregistreerde eigenaar/houder van het voertuig, of iemand namens hem, mag de aanvraag indienen. De RDW stuurt het vervangende kentekenbewijs altijd naar de geregistreerde eigenaar/houder.
Storneren? Want je hebt geen bewijs van hun tegenprestatie ofzo?quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:19 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Alsof het ze geen zak boeide. Maar de ochtend na de koop wilden ze om 9:01 wel ff meteen weten of het geld overgemaakt was. Toen de centen binnen waren was het een houding van "bekijk het maar met je papiertje" .
Storneren? Hoe dan?quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:53 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Storneren? Want je hebt geen bewijs van hun tegenprestatie ofzo?
Want?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:55 schreef Ixnay het volgende:
Krijg ik nou wel of geen "1" dat maakt je auto namelijk meteen weer minder waard.
Ja, want die auto met die 1 is vast onbetrouwbaarder.quote:Op donderdag 11 februari 2010 07:38 schreef Ixnay het volgende:
Dan is er wat mee gebeurd.
Als ik de keze heb uit 2 precies dezelfde auto's, alleen de ene heeft een 1 op het kenteken en de andere niet, dan kies ik voor die zonder 1.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |