Nee, ik hoef geen gewone.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:44 schreef Ingetje79 het volgende:
'kheb zin een pizza calzone...oehoehoehoe![]()
Thanks. Dat heb ik echt nog nooit gezien. Misschien handig om die foto door te sturen naar de dierenarts? Misschien kent die dit wel.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:49 schreef MissBliss het volgende:
@nokwanda: speciaal voor jou nog een keer De Foto
Vandaag juist lekker gewandeld ondanks de kou en het hielp heel goed tegen de koppijn waarmee ik opstondquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Sneeuw en ijs kiele kiele kouw kouw toch wil jen aar buiten.
Als was ik weer erg snel binnen het is brr buiten.
Het was maar een momentopname he? Ervoor en erna had ze het niet meer (of veel minder iig). Maar ik zal ernaar vragen als ik ze morgen bel.quote:Op woensdag 10 februari 2010 @ 19:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Thanks. Dat heb ik echt nog nooit gezien. Misschien handig om die foto door te sturen naar de dierenarts? Misschien kent die dit wel.
Van deze site van een dierenkliniek.quote:Is de kat "op leeftijd" ziek of gewoon oud?
Katten kunnen soms wel 20 à 25 jaar worden. Oud noemen we hen die de 10 jaar inmiddels gepasseerd zijn. De ene kat is al op 12 jarige leeftijd , de andere pas op 18 jarige leeftijd "echt oud"om te zien. Vaak zijn ze dan mager,slapen veel, hebben diepliggende ogen, ze zijn trager, springen niet makkelijk meer op stoelen en tafel door stijfheid, eten misschien alleen nog wat zacht voedsel en eten maar weinig.
Dat is echt een precieze beschrijving van Ziggy!quote:Op woensdag 10 februari 2010 @ 19:16 schreef Greys het volgende:
@MissBliss, het schijnt toch wel vaker voor te komen bij oude katten:
[..]
Van deze site van een dierenkliniek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |