Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël (Tevens de leukste user van ToF!)
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
Niet zo stoer nephooligan!quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:06 schreef Robinhoo het volgende:
klootzak
Niet, oldenzaal eerder hij pakt mijn topic afquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:11 schreef Redbaron het volgende:
hehehe
robin gaat in mkaar getikt worde door oldenzaal
sorry mop, van mij had je gemoge, de hele middag al rustig in t topic en dan net de laatste 5posts zitten de heren te loeren op de LAPOquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:15 schreef Assiej het volgende:
[..]
Niet, oldenzaal eerder hij pakt mijn topic af
meer vlees is beterquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:19 schreef Redbaron het volgende:
hmm op de verpakking stond, bak 400gr kip in de pan.
Ik heb 750gr gepakt, dat is toch goed??
Boehoehoehoehhoe!!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:15 schreef Assiej het volgende:
[..]
Niet, oldenzaal eerder hij pakt mijn topic af
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
sorry mop, van mij had je gemoge, de hele middag al rustig in t topic en dan net de laatste 5posts zitten de heren te loeren op de LAPO
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:40 schreef haakon het volgende:
moin !
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:43 schreef haakon het volgende:
Komt een Twentenaar bij de slager:"Mag ik 1 worst?"
Slager:"Wat voor 1 wilt u?"
"Zal mij een worst ween."
Het is een beetje glad ja, maar om nou 30 à 40 km/u te rijden buiten de bebouwde kom, terwijl je rustig 60 à 70 kunt... Doe een slipcursus of zo als je zo bang bentquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:36 schreef Redbaron het volgende:
tis ook goed glad, tmninste vanmiddag nog wel. kan zijn dat ze nu eindelijk gestrooid hebben
Jos wa, Renate niet (is ook zn chick niet, dusquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:29 schreef rulerofdeath het volgende:![]()
dat is een huisgenoot neem ik aan?
Nou ik kwam rond 5u al lastig weg en wou hier een flauwe bocht door waar ook een tegenligger aankwam en moest uitwijken, nu mag ik een afspraak maken om de auto weer uit te lijnen...quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is een beetje glad ja, maar om nou 30 à 40 km/u te rijden buiten de bebouwde kom, terwijl je rustig 60 à 70 kunt... Doe een slipcursus of zo als je zo bang bent
ah, kijk aan. potentiequote:Op woensdag 10 februari 2010 19:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jos wa, Renate niet (is ook zn chick niet, dus)
Voor ne keertje wa, tis geen relatiemateriaal (blond, nogal simpel, klinkt ook vrij dom, maar oh zo batsbaarquote:
maak je wel foto's?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voor ne keertje wa, tis geen relatiemateriaal (blond, nogal simpel, klinkt ook vrij dom, maar oh zo batsbaar)
Hier wordt helemaal niet meer gestrooid.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is een beetje glad ja, maar om nou 30 à 40 km/u te rijden buiten de bebouwde kom, terwijl je rustig 60 à 70 kunt... Doe een slipcursus of zo als je zo bang bent
Sgoed.quote:
De auto nog wel, dat klinkt niet goedquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:43 schreef Redbaron het volgende:
Nou ik kwam rond 5u al lastig weg en wou hier een flauwe bocht door waar ook een tegenligger aankwam en moest uitwijken, nu mag ik een afspraak maken om de auto weer uit te lijnen...
Nergens, en dat is zo mooi glibberen en glijden. Ik ben er dol opquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Hier wordt helemaal niet meer gestrooid.
Wielsporing iigquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De auto nog wel, dat klinkt niet goed
Nice.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:16 schreef Assiej het volgende:
*Kijkt gtst en heeft de beentjes weer wijd
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:32 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ikdacht net serieus, wtf heb ik dat getypt
Ik niet echt. Weinig zin om m'n auto in de poeier te (laten) rijden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nergens, en dat is zo mooi glibberen en glijden. Ik ben er dol op
Henrikequote:Op woensdag 10 februari 2010 20:26 schreef norich het volgende:
Zo, ook weer thuis. School tot half 8 is niet grappig
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:40 schreef Samzz het volgende:
Schatjes
Ik zweer je... Als er een man op de wereld is die lekkerder is dan Robert Pattison, please introduce me
Hoiquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:40 schreef Samzz het volgende:
Schatjes
Ik zweer je... Als er een man op de wereld is die lekkerder is dan Robert Pattison, please introduce me
Omdat de roostermaker ons graag lekker lang op school wil laten zitten? Nee geen idee, vind het maar niks iigquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:31 schreef Redbaron het volgende:
Hoi Hen![]()
![]()
Waarom had je tot half 8 school??
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:45 schreef norich het volgende:
[..]
Omdat de roostermaker ons graag lekker lang op school wil laten zitten? Nee geen idee, vind het maar niks iig
Joh.quote:
Schijtlaars!quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:40 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik niet echt. Weinig zin om m'n auto in de poeier te (laten) rijden.
Google eens verder, en gij zult vindenquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:40 schreef Samzz het volgende:
Schatjes
Heb met dit weer nog wel motor gereden ja. Was wel de enige.quote:
Durfal!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Heb met dit weer nog wel motor gereden ja. Was wel de enige.
quote:
Kom maar hier dan. Gaan we eens flink drummen.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:09 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Kom maar hier dan. Gaan we eens flink drummen.
So truequote:Op woensdag 10 februari 2010 22:13 schreef Redbaron het volgende:
niets aantrekkelijker dan een meid met muzieksmaak
Obvious troll is obvious.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:16 schreef Robinhoo het volgende:
Wijven hoor gewoon van top40 shit te houden.
Een H200 bestelbus met zomerbandjes en achterwielaandrijving. Genieten met dit weerquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:04 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
. Wat voor hok rij jij dan?
quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:19 schreef Redbaron het volgende:
ik geniet meer in de zomer, kan ik met mn ultieme patserbak met negermuziek vrouwtjes in strakke pakjes bekijken
Zomerbandjes zijn sowieso goed. Diesel? wat verbruikt zo'n kippenhok?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een H200 bestelbus met zomerbandjes en achterwielaandrijving. Genieten met dit weer
2.5TD Rijdt 1 op 12 of zo. Niet echt superzuinig, maar hij drinkt allesquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zomerbandjes zijn sowieso goed. Diesel? wat verbruikt zo'n kippenhok?
Oja, valt me nog aardig mee. En je kunt de hele familie meenemenquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
2.5TD Rijdt 1 op 12 of zo. Niet echt superzuinig, maar hij drinkt alles
Of je bent wéér de Bobquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Oja, valt me nog aardig mee. En je kunt de hele familie meenemen
Haha, wat zei hij dan?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zo. Ik ben ook thuis.
@oldenzaal: gerard lachte mij uit haha vieze chinees dat het is. Patat speciaal is lekker.
Sander:quote:Jij hebt lang haar!!!![]()
quote:Rang haar? Wat is rang haar nou weer?![]()
welkom terug van je banquote:
Bedankt!!quote:
quote:
Kalm aan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:18 schreef ACT-F het volgende:
Maar ik heb geen slaap...
Waarom ben ik een nachtdier die op ongristelijke kantoortijden werkt
whahaquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
http://www.dontevenreply.com/view.php?post=84
die hele site staat volquote:
hoe is het?quote:
koudquote:
Hm, same here.quote:
Ga dan lekker onder de wol!! Heb je het zo weer lekker warm!quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hm, same here.
Was de hele dag weg, mn ouders hebben mn ramen wagenwijd open gezet en mn verwarming uitgedraaid. Frisse kamer is lekker, maar mijn kamer is gewoon een paar graden boven nul
Ja, zit al met mn deken om me heen geslagen. Ga zo slapen, eerst nog wat dingetjes doenquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:46 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ga dan lekker onder de wol!! Heb je het zo weer lekker warm!
Goed plan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, zit al met mn deken om me heen geslagen. Ga zo slapen, eerst nog wat dingetjes doen
Gerard?quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:50 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Goed plan.
En ik heb honger
quote:
heb je daar al lang last van?quote:
harde droge worst? neuh sinds vmiddag uit de winkel pasquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
heb je daar al lang last van?
Was er een lekkere cassiere ofzo?quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
harde droge worst? neuh sinds vmiddag uit de winkel pas
dat ookquote:Op donderdag 11 februari 2010 00:01 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Was er een lekkere cassiere ofzo?
Whehehehehequote:Op woensdag 10 februari 2010 23:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
heb je daar al lang last van?
Padoem tssj.quote:
quote:
Ik knal dat hele album erop, conjuring of the 14thquote:Op donderdag 11 februari 2010 01:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Elvenking - Seasonspeech (Heathenreel CD)
quote:Op donderdag 11 februari 2010 01:04 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik knal dat hele album erop, conjuring of the 14th
KALE KOPPUH NIET TE STOPPUHquote:
Grappig.quote:Op donderdag 11 februari 2010 02:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
BIG. FUCKING. WIN.
(even op t plaatje klikken)
quote:Op donderdag 11 februari 2010 02:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
BIG. FUCKING. WIN.
(even op t plaatje klikken)
Dan hoor jij helemaal niet te FOK!ken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Grappig..
Oh en svp geen tietenpics posten hier. Ik zit op m'n werk enzo.
..zonder fok zou het wel heel saai worden hier...quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dan hoor jij helemaal niet te FOK!ken.
Goedemorgen trouwens.
Selmaquote:
je gaat voor je volgende ban?quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:21 schreef Oldenzaal het volgende:
Speciaal voor Krea!
Dit meisje heeft geen tieten..
mooiquote:
Oké sorry.. Speciaal voor jou dan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:29 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Oké sorry.. Speciaal voor jou dan!alleen jammer dat er dan in dikke letters onder staat: "Aandal AIDS-doden per jaar, verdeeld naar geslacht"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:29 schreef Oldenzaal het volgende:
Oké sorry.. Speciaal voor jou dan!Thx. Ik zeg Brandmerken die handel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja.. ik wist niet zo goed wat voor werk hij zou doen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
alleen jammer dat er dan in dikke letters onder staat: "Aandal AIDS-doden per jaar, verdeeld naar geslacht"
of onderzoeksbureau, dan kan 't ookquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:38 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Mja.. ik wist niet zo goed wat voor werk hij zou doen.
Ik hoopte dat hij in een aidskliniek zou werken!
Justinquote:
dus morgen picsquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nope, maar lees net dat ik morgen vrij ben
slaap lekkerquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:03 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik krijg ook net te horen dat ik vandaag vrij ben!
Welterusten mensen! Ik duik mijn bed weer in!
Morgen is ze er nietquote:
hmm, dan moej d'r maar eens achteranquote:
moet ik je troosten?quote:
quote:
hey Jamesquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:28 schreef James-Hetfield het volgende:
Mogge, heerlijk uitgeslapen vandaag
eey Ratelquote:
* rulerofdeath geeft Selma een dikke knuffelquote:
plaatje doet het nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nath
pafipo
christan bale![]()
[ afbeelding ]
Scheelt, ik ook niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:51 schreef Redbaron het volgende:
joaj de jappen kunnen niet goed tegen deze kou
Sorry skatquote:
Opstarten?quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zat ik om kwart voor elf aan de koffie, vertelt mn collega me dat ik had moeten opstarten... d'oh!
hmm?quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zat ik om kwart voor elf aan de koffie, vertelt mn collega me dat ik had moeten opstarten... d'oh!
Uhu, verlichting aan, catalogus/internet-pc's aan, kranten en tijdschriften inwerken, de kas doen, etcquote:
Naajs!quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Achja... over een uurtje eten, en dan chillend richting half 4, dan vrij tot zaterdag 11:00
En dat heb ik ookquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:56 schreef Redbaron het volgende:
[..]
idc, met mijn stofwisseling, niet ontbijten en 2bier ben ik dronken
Ja, dat heb ik ookquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:56 schreef Redbaron het volgende:
[..]
idc, met mijn stofwisseling, niet ontbijten en 2bier ben ik dronken
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook
Wou gewoon even stoer doen
toch geen 2e robin hequote:Op donderdag 11 februari 2010 11:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook
Wou gewoon even stoer doen
is ze nog een beetje gewillig?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb even staan ouwehoeren met die tjik
wanneer is de bafspraak?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb even staan ouwehoeren met die tjik
ik heb geen idee wat ik zondag doequote:Op donderdag 11 februari 2010 12:08 schreef ReMcOrE het volgende:
zijn er hier nog meer mensen die zondag carnaval gaan vieren in Neede?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga naar stage, mn diploma laten zien en koffie leuten met de mongolenmensen met het syndroom van down
Weet ik nog nietquote:
vaste stek om optocht te kijken?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat ik zondag doe
zaterdag sta ik in ieder geval weer op de rotonde in haaksbergen
joah, in de oranje overal op de frankenhuisrotondequote:Op donderdag 11 februari 2010 12:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vaste stek om optocht te kijken?ik denk dat ik 's middags ook wel ga kijken
owja, daar heb ik jou vorig jaar in Neede mee zien lopenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, in de oranje overal op de frankenhuisrotonde
joahquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
owja, daar heb ik jou vorig jaar in Neede mee zien lopen
of heb je een speciale fok computer op het werk?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hm, honger... even m'n collega vragen om hier 10 min voor me te komen zitten zodat ik een bammetje naar binnen kan proppen
zometeen gaat die vervanger verder FOK!kenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:34 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
of heb je een speciale fok computer op het werk?
die zorgt voor een ban van justinquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zometeen gaat die vervanger verder FOK!ken
Mooi een paar uurtjes pakken jaquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik sluit Fok! altijd af als ik bij een computer vedan ga
Ben morgen trouwens niet meer vrij, er kwam een schreeuw om hulp voor de bieb in Zielhorst, dus dan ga ik daar morgen maar even van 13:30 tot 17:30 werken
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben morgen trouwens niet meer vrij, er kwam een schreeuw om hulp voor de bieb in Zielhorst, dus dan ga ik daar morgen maar even van 13:30 tot 17:30 werken
Opruimmeisjes kijken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Daar hebben ze helaas alleen opruimkereltjesquote:
pics?quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:33 schreef haakon het volgende:
net 2 nieuwe meisjes gezien hier int bedrijf, echt mooien
quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:37 schreef Redbaron het volgende:
[..]
dat is pas belangrijk als je er een band mee wil
Dat, mijn beste maat, is niet helemaal waar. Indien men de naam van een gewillig slachtoffer heeft geprocureerd kan men via allerhande bronnen beeldmateriaal verzamelen over desbetreffend persoon.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:37 schreef Redbaron het volgende:
[..]
dat is pas belangrijk als je er een band mee wil
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:37 schreef Redbaron het volgende:
[..]
dat is pas belangrijk als je er een band mee wil bed mee deelt
dat maakt niet uitquote:
\m/quote:
hahaha boeiendquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:45 schreef Redbaron het volgende:
damn als een toekomstig mokkel dit terugleest krijg ik dr nooit
aan t fappen ja?quote:
of de boekopruimmeisjesquote:
vrijdag is patatdagquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:05 schreef Redbaron het volgende:
is dat van dat nieuwe programma op 3? vrijdag gehaktdag ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |