Hahahaquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:55 schreef Guard het volgende:
[..]
tsss wat ben jij snel zeg, had nog geen tijd gehad om mijn bericht te editten...
Zuur ja.. ik heb net Avatar gekeken. Wereldfilm! Echt super mooi!quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:54 schreef theKiD het volgende:
Tis nog geen middag en ben al meer dan 200 euro kwijt![]()
Eerst die tandarts, met zn foto's en vervolgafspraak voor gaatje, toen tanken en boodschappen doen..![]()
Duur, duur, duur..
'mijn' appie wordt verbouwd..quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:48 schreef Stuurloos het volgende:
Mn plaats ligt vol, hoef alleen maar naar de Appie XL vandaag om bier in te slaan voor overmorgen
Ik wist t niet! stond gister voor een gesloten deur en gisteravond was ie al helemaal gestript!quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:27 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja en dat is alleen maar fijn want hopelijk zo'n zelfscan appie! die zijn echt perfect!
Dat was ie vrijdag al...quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:38 schreef styliste het volgende:
[..]
Ik wist t niet! stond gister voor een gesloten deur en gisteravond was ie al helemaal gestript!
Waarom moet jij die mailen? Die hebben ze zelf neem ik aan?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:07 schreef automatic_ het volgende:
Zo! Ik moet mijn loonstroken mailen en dan gaan ze berekenen of ze mijn contract moeten ophogen
Ik moet het naar de leidinggevende sturen en ze liggen bij de HRM denk ik? Ach, zoveel werk was het ook niet, haha.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Waarom moet jij die mailen? Die hebben ze zelf neem ik aan?
Yup.. tot de 17e geloof ikquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Korvelplein? Zijn ze dicht? (ik was van plan om daar morgen boodschappen te doen namelijk)
Ah, beter dat ik dat nu weet dan dat ik daar voor de deur staquote:
Agh met carnaval verkoop je toch alleen maar diepvriespizza's!quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ah, beter dat ik dat nu weet dan dat ik daar voor de deur sta![]()
Zal wel een grote operatie zijn dan, een supermarkt sluit je niet zomaar even een week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |