Waarom verbaast me die vakantiebestemming nu ook weer helemaal niks.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:30 schreef Marrije het volgende:
Laat Thabita maar weer snel terug gaan naar Turkije. AL haar vrienden zitten op msn 'oh Thabita, please come back!!!'
1 persoon in de chat zegt dat hij Tabitha in beeld wil.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:30 schreef beequeen het volgende:
Tabitha stuurt Chris de regiekamer in. Het moet niet gekker worden.
Echt, wat een zooitje daar.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:31 schreef mootie het volgende:
1 persoon in de chat zegt dat hij Tabitha in beeld wil.
Tabitha: Ze willen me daar allemaal in beeld.
Ik haalde die namen door elkaar inderdaadquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, als vampey. Oh nee wacht, ik dacht dat je het over de chat had. Nee je bedoelt waarschijnlijk Talitha.
De chatters klagen dat ze een lege tafel zien.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Die Christian doet mij denken aan de tijd dat ik in Polen werkte. Daar trof ik ook zo'n slome duikelaar die echt niets deed. Toen heb ik 'm van z'n plek gehaald en hem verteld dat hij vanaf een andere plek maar moest gaan kijken hoe zijn collega's de boel aanpakten. Ik was hem uiteindelijk helemaal vergeten maar toen ik daar 7 uur later weer was, stond die vent nog steeds op dezelfde plek, hij was zelfs niet naar de wc geweest
Ik zie het, ik dacht dat die sukkel weer weg was.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:35 schreef mootie het volgende:
Harry flikker op met je kutafsluitdijk!
Ik ben depri :-(
Hij gaat contact opnemen met Obama, met Hyves bereikt hij niet genoeg mensen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie het, ik dacht dat die sukkel weer weg was.
Oboema woont hier wel in de buurt, maar ik denk niet dat Harry en Oboema een goed stel zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij gaat contact opnemen met Obama, met Hyves bereikt hij niet genoeg mensen.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij gaat contact opnemen met Obama, met Hyves bereikt hij niet genoeg mensen.
Voorlopig, hij houdt het al een paar uur in de gaten maar moet z'n eerste schakeling nog maken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:40 schreef Copycat het volgende:
Chris bijhouden regie? Wat bedoelen ze daarmee?
Alsido zei dat er vanavond 2 regisseurs zullen zijn. Leo en ?quote:Die gozer die net heeft leren slowschakelen gaat de regie doen?
Uit wat ik eerder zag meende ik te kunnen opmaken dat ze al de hele tijd met het invullen van een rooster of programma bezig is.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:41 schreef mootie het volgende:
Het is toch wel fascinered, Liesbeth zit constant achter de pc, maar er wordt helemaal niks getikt door haar.
Ze zit te wachten tot het half vijf is, dan gaat ze haar haar laten doen bij Marian.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:41 schreef mootie het volgende:
Het is toch wel fascinered, Liesbeth zit constant achter de pc, maar er wordt helemaal niks getikt door haar.
En hop, ze is meteen druk aan het tikken nadat je er over hebt geklaagdquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:41 schreef mootie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |