abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_77860793
Lijkt wel of sommige dingen opnieuw gebeuren, claire als nieuwe rousseau ofzo ( ik weet dat ik het fout schrijf )
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_77861358
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:59 schreef Asskimo het volgende:
En dat spoilergedoe moet een keer afgelopen zijn, lees ik weer 2 blz vol over spoilergezeur, dit is USA topic en de aflevering is reeds uitgezonden. Einde discussie.

Dit zijn spoilers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF!!!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 10 februari 2010 @ 21:27:29 #128
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77861405
Dat vage doe als iemand wat vraagt wat van belang is en waarvan het belangrijk is dat degene het ook echt doet (en dus duidelijke antwoorden nodig heeft om het te wíllen doen) vind ik ook altijd maar zozo. Maar goed, dat hebben bijna alle series en films wel. Vaak kijk ik en dan denk ik: "Djiezus, kerel, leg het gewoon goed uit, heb je tenminste nog kans dat de ander het doet. "
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  woensdag 10 februari 2010 @ 21:28:26 #129
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77861455
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:52 schreef Pheno het volgende:

[..]



Net de aflevering bekeken. Damn. Confuus.
Al hebben ze het eindelijk over het virus waar Rouseau het ook over had (en ook zelf had wss). En nu Claire dus.
Ja, heeft ze toch niet gelogen. Waren ze toch echt ziek... (Maar dat wisten we eigenlijk al een beetje.)
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  woensdag 10 februari 2010 @ 21:33:09 #130
162838 Asskimo
avoid boring people
pi_77861696
Maar Daniëlle was toch niet geïnfecteerd met het virus?

En daarom denk ik niet dat Claire een soort nieuwe Rousseau is. Na ja, ze zag er natuurlijk wel uit als een (Australian) crazy chick.
pi_77861841
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:27 schreef Bragi het volgende:
Dat vage doe als iemand wat vraagt wat van belang is en waarvan het belangrijk is dat degene het ook echt doet (en dus duidelijke antwoorden nodig heeft om het te wíllen doen) vind ik ook altijd maar zozo. Maar goed, dat hebben bijna alle series en films wel. Vaak kijk ik en dan denk ik: "Djiezus, kerel, leg het gewoon goed uit, heb je tenminste nog kans dat de ander het doet. "
Tja, aan de andere kant. Stel dat ze in seizoen 1 hadden gevraagd wat het monster was, en ze kregen als antwoord 'een Egyptische god die de aartsvijand is van Jacob en in een rookvorm over het eiland zwerft waarbij hij af en toe doet alsof hij een dood persoon is' weet ik niet of dat nou zo begrijpelijk geweest was Sommige antwoorden hebben wat context nodig om begrijpelijk en plausibel te zijn.

Wat niet wegneemt dat die Jap wel wat duidelijker mocht zijn, dit was meer mysterieus zijn voor het mysterieus zijn.
pi_77861857
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:33 schreef Asskimo het volgende:
Maar Daniëlle was toch niet geïnfecteerd met het virus?

En daarom denk ik niet dat Claire een soort nieuwe Rousseau is. Na ja, ze zag er natuurlijk wel uit als een (Australian) crazy chick.
Ik kan het me niet herinneren, maar hoe is zij in aanraking gekomen met Ben? Is dat al eens gemeld? Misschien heeft ze nog een normaal leven gehad bij de others, maar geinfecteerd geraakt en verstoten.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 10 februari 2010 @ 21:45:43 #133
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77862339
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:36 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Tja, aan de andere kant. Stel dat ze in seizoen 1 hadden gevraagd wat het monster was, en ze kregen als antwoord 'een Egyptische god die de aartsvijand is van Jacob en in een rookvorm over het eiland zwerft waarbij hij af en toe doet alsof hij een dood persoon is' weet ik niet of dat nou zo begrijpelijk geweest was Sommige antwoorden hebben wat context nodig om begrijpelijk en plausibel te zijn.

Wat niet wegneemt dat die Jap wel wat duidelijker mocht zijn, dit was meer mysterieus zijn voor het mysterieus zijn.
Da's ook waar.

En ik snap ook wel dat die Dogen mysterieus is over de pil. Had 'ie verteld dat het Sayid zou doden, zou Jack het nooit aan Sayid geven natuurlijk. Maar misschien weer wél als Dogen meer had verteld over wat er zou kunnen gebeuren als Sayid blijft leven en de 'darkness' zijn hart zal bereiken en zo.

Sommige dingen hadden gewoon wat eerder/duidelijker verteld kunnen worden, ja.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_77862426
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:45 schreef Bragi het volgende:

[..]

Da's ook waar.

En ik snap ook wel dat die Dogen mysterieus is over de pil. Had 'ie verteld dat het Sayid zou doden, zou Jack het nooit aan Sayid geven natuurlijk. Maar misschien weer wél als Dogen meer had verteld over wat er zou kunnen gebeuren als Sayid blijft leven en de 'darkness' zijn hart zal bereiken en zo.

Sommige dingen hadden gewoon wat eerder/duidelijker verteld kunnen worden, ja.
Volgens mij weet Jack niet eens dat Claire zijn zus is....dus wat Dogen zegt, zegt jack helemaal niets. Ja, een grote schok dat hij een zus heeft
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 10 februari 2010 @ 21:48:20 #135
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77862502
En trouwens.

Ik realiseer me nu pas dat het project waar de Barrack-Others mee bezig waren en waar Sawyer en Kate ook aan werkten met al die stenen, dat dat vliegveld het vliegveld is waar Ajira 316 landde...

Realiseerde het me dankzij deze theorie. Waar ik het niet helemaal mee eens ben, maar dat beginstukje is op zich wel interessant. Maar het blijft een paradox en dat wordt Lost niet denk ik.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  woensdag 10 februari 2010 @ 21:48:55 #136
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77862537
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:47 schreef Pheno het volgende:

[..]

Volgens mij weet Jack niet eens dat Claire zijn zus is....dus wat Dogen zegt, zegt jack helemaal niets. Ja, een grote schok dat hij een zus heeft
Dat weet hij wel. Dat werd hem off the island verteld bij de begrafenis van z'n pa. Claires moeder was daar.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_77862554
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:47 schreef Pheno het volgende:

[..]

Volgens mij weet Jack niet eens dat Claire zijn zus is....dus wat Dogen zegt, zegt jack helemaal niets. Ja, een grote schok dat hij een zus heeft
Kom kom, Claire's moeder is zelf op Jack afgestapt, hij wist wel degelijk dat Claire zijn zus was.
pi_77862647
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:48 schreef Bragi het volgende:

[..]

Dat weet hij wel. Dat werd hem off the island verteld bij de begrafenis van z'n pa. Claires moeder was daar.
Ik herinner het me niet meer. Waarom wil hij zijn zus dan niet zoeken? Of weet hij dat hij een zus heeft, maar weet hij niet dat het Claire is?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 10 februari 2010 @ 21:54:42 #139
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77862899
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:50 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik herinner het me niet meer. Waarom wil hij zijn zus dan niet zoeken? Of weet hij dat hij een zus heeft, maar weet hij niet dat het Claire is?
Hij weet dat het Claire is.
Maar sowieso heeft hij een hele tijd in 1977 gezeten en was het onzeker of Claire meereisde. En Sawyer had Jin toen hij head security was al de opgedracht gegeven om alle gebieden van het eiland uit te kammen en toen vonden ze ook niks (wat Sawyer ook vertelde tegen Jack, Kate en Hurley).
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_77863444
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:50 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik herinner het me niet meer. Waarom wil hij zijn zus dan niet zoeken? Of weet hij dat hij een zus heeft, maar weet hij niet dat het Claire is?
Sinds die op het eiland terecht gekomen was had ie wel wat anders aan z'n hoofd dan alleen maar Claire zoeken. Kan me goed voorstellen dat met alle gebeurtenissen het een beetje ontglipt uit je hoofd als je Jack zou zijn.


En ik verveelde me http://sayidsickness.ytmnd.com/
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  woensdag 10 februari 2010 @ 22:13:18 #141
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_77864038
"Zombie Season" is dus officieel ontkracht

Vet dat we nu weten wanneer de "flash sideways" tijdlijn zich precies bevindt Ook al zag ik het zelf niet maar las ik het hier
  woensdag 10 februari 2010 @ 22:14:08 #142
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77864085
En trouwens, mocht je echt vinden dat deze aflevering een filler was, dan kan ik je deze recap van Vozzek69 aanbevelen.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  woensdag 10 februari 2010 @ 22:19:17 #143
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_77864353
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:52 schreef Pheno het volgende:

[..]



Net de aflevering bekeken. Damn. Confuus.
Al hebben ze het eindelijk over het virus waar Rouseau het ook over had (en ook zelf had wss). En nu Claire dus.
Ik denk dat "The sickness" het aangetrokken worden tot het goede of het kwaad. De bemanning van de black rock werd aangetrokken door Jacob (Daarom is Richard Alpert loyaal aan Jacob?), De crew van Rousseau richting Smokey/MiB en nu zowel Claire als Sayid dus ook. Aangezien Dogen het de "Darkness" noemt zullen zij beiden wel aanhangers zijn van MiB.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_77864657
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:48 schreef Bragi het volgende:
En trouwens.

Ik realiseer me nu pas dat het project waar de Barrack-Others mee bezig waren en waar Sawyer en Kate ook aan werkten met al die stenen, dat dat vliegveld het vliegveld is waar Ajira 316 landde...

Realiseerde het me dankzij deze theorie. Waar ik het niet helemaal mee eens ben, maar dat beginstukje is op zich wel interessant. Maar het blijft een paradox en dat wordt Lost niet denk ik.
Goed opgemerkt!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 10 februari 2010 @ 22:27:30 #145
162838 Asskimo
avoid boring people
pi_77864791
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:36 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik kan het me niet herinneren, maar hoe is zij in aanraking gekomen met Ben? Is dat al eens gemeld? Misschien heeft ze nog een normaal leven gehad bij de others, maar geinfecteerd geraakt en verstoten.
Volgens mij hebben we daar een stukje over gezien. Het zit zo dacht ik: Ben kreeg van Widmore, die destijds the leader was, de opdracht om Daniëlle af te maken. Alleen kreeg Ben dat niet over z'n hart omdat hij Alex hoorde huilen. En in plaats van haar te vermoorden heeft hij haar dochter afgepakt. Zo wist hij dat zij geen bedreiging voor de Others zou gaan vormen.

Hey maar ik lees net dat we nu weten wanneer the alternative reality zich afspeelt??

Oh en loog Locke tegen Boone over zijn survivor-walkabout? Of was dat écht zo, ik bedoel, net als dat Hurley in the alternative reality het meeste mazzel heeft?
pi_77864919
Voorstukjes van de NL eps zien er ook tof uit! Nja eigenlijk meer een preview van wat er nog gaat komen dit seizoen!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 10 februari 2010 @ 22:35:49 #147
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_77865219
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:27 schreef Asskimo het volgende:
Hey maar ik lees net dat we nu weten wanneer the alternative reality zich afspeelt??
O?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_77865255
Mjah, ik vond het ook wat tegenvallen. Dat Sawyer gedoe boeide me niet, de alternatieve dimensie storyline was ronduit saai en het enige wat we nu te weten zijn gekomen is waar Claire uithangt. Het vervelendst vind ik dat we eigenlijk nauwelijks een stap verder zijn gekomen in vergelijking met de vorige aflevering. Kom op, het is het laatste seizoen .
Amen.
  woensdag 10 februari 2010 @ 22:40:53 #149
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77865460
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:36 schreef Jivis het volgende:
Mjah, ik vond het ook wat tegenvallen. Dat Sawyer gedoe boeide me niet, de alternatieve dimensie storyline was ronduit saai en het enige wat we nu te weten zijn gekomen is waar Claire uithangt. Het vervelendst vind ik dat we eigenlijk nauwelijks een stap verder zijn gekomen in vergelijking met de vorige aflevering. Kom op, het is het laatste seizoen .
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:14 schreef Bragi het volgende:
En trouwens, mocht je echt vinden dat deze aflevering een filler was, dan kan ik je deze recap van Vozzek69 aanbevelen.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  woensdag 10 februari 2010 @ 22:42:30 #150
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77865558
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:27 schreef Asskimo het volgende:
Hey maar ik lees net dat we nu weten wanneer the alternative reality zich afspeelt??
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:35 schreef Rossdale het volgende:

[..]

O?
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 10:57 schreef Symer het volgende:
Het enige wat me bij is gebleven als zijnde verrassend was dat in de Alt tijdlijn Oceanic 815 blijkbaar op 22 oktober 2004 vloog ipv 22 september 04 zoals het oorspronkelijk deed:
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')