Foto's.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:50 schreef bodpa09 het volgende:
En ook nog 2 brievenbuskaartjes. Ik knap er zo van op meiden, echt waar. Zo lief allemaal!
ik zit elke keer met een big smile als er brievenbus/PMpost isquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:50 schreef bodpa09 het volgende:
En ook nog 2 brievenbuskaartjes. Ik knap er zo van op meiden, echt waar. Zo lief allemaal!
die kreeg ik ook.. iemand die dichtbij woont staat in het gedichtjequote:Op donderdag 11 februari 2010 13:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb zo`n lief echt kaartje gehadVan iemand die blijkbaar dichtbij woont!
En ik kan het niet uitstaan dat ik niet weet wie het is
Heb al 2 mensen ten onrechte verdacht
Of tenminste...dat zeiden ze
Tja, dat is voor mij een weet en voor jou een vraag!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:56 schreef Raissa het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Bedankt voor je kaartje
Ik ook nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb nog helemaal geen brievenbuskaartje gehad...maar het is ook nog geen 14 februari hè?
Dat zou makkelijk kunnen hè? We kunnen ook nog wel overseinen, moeten we ook kunnen redden.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:19 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Zullen we dan elkaar maar eentje langsbrengen
Ik zie je in de hij-vorm spreken en je profiel zegt dat je een man bent.. Is dat misleiding?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:19 schreef Tijn_Valen het volgende:
[..]
Tja, dat is voor mij een weet en voor jou een vraag!!![]()
Kaarties!quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:04 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Waar wil je een foto van, Ypsel? Van het opknappen of van de kaartjes? :-)
Graag gedaan!quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:38 schreef Fannie het volgende:
Dat is leuk thuiskomen![]()
Een kaartje van .... Secret Santa![]()
Dankjewel!
wow jij oo al 1 van de gelukkige!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:04 schreef DaviniaHR het volgende:
tijn_vlane, dank je wel voor je kaartje!
ik kreeg een kaartje van joshua in mijn mail! (echte mail, niet pm)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |