quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:44 schreef Ticootje het volgende:
2e gesprek is meestal het bespreken van de arbeidsvoorwaarden...
Iets vergelijkbaars. Waarom zou je je nu anders kleden?quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:41 schreef evelienonline het volgende:
bij mijn eerste gesprek droeg ik een spijkerbroek (ja, hip bedrijf!) een shirt met franjes en een colbertjasje. Wat kan ik nu het beste aantrekken?
Bij de sollicitaties die ik gedaan heb, kwam dat vaak pas later hoor.. Eerste gesprek = voorselectie uit meerdere kandidaten, tweede gesprek = verdieping, selectie uit een paar overgebleven kandidaten. Als er een keus gemaakt is, komt daarna een arbeidsvoorwaardengesprek.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:44 schreef Ticootje het volgende:
Precies. Zo ben ik het ook gewend. Maar wat nou als er geen andere kandidaten over zijn?!quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:50 schreef Ravage het volgende:
[..]
Bij de sollicitaties die ik gedaan heb, kwam dat vaak pas later hoor.. Eerste gesprek = voorselectie uit meerdere kandidaten, tweede gesprek = verdieping, selectie uit een paar overgebleven kandidaten. Als er een keus gemaakt is, komt daarna een arbeidsvoorwaardengesprek.
Dan wil dat (ik wil je behoeden voor een teleurstellingquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:51 schreef evelienonline het volgende:
[..]
Precies. Zo ben ik het ook gewend. Maar wat nou als er geen andere kandidaten over zijn?!
1) longlistquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:44 schreef Ticootje het volgende:
2e 3e gesprek is meestal het bespreken van de arbeidsvoorwaarden...
Tsja, mijn ervaring is dat ik doorgaans na 1 gesprek wel aangenomen of afgewezen word. Gelukkig doorgaans aangenomen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:50 schreef Ravage het volgende:
[..]
Bij de sollicitaties die ik gedaan heb, kwam dat vaak pas later hoor.. Eerste gesprek = voorselectie uit meerdere kandidaten, tweede gesprek = verdieping, selectie uit een paar overgebleven kandidaten. Als er een keus gemaakt is, komt daarna een arbeidsvoorwaardengesprek.
Ja, maar normaal gesproken zit daaar de directeur niet bij. Iig niet voor een functie als waar TS op solliciteert.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:44 schreef Ticootje het volgende:
Heb jij een glazen bol die jou verteld heeft op wat voor functie TS solliciteert, of zie ik iets over het hoofd?quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:56 schreef error_404 het volgende:
[..]
Ja, maar normaal gesproken zit daaar de directeur niet bij. Iig niet voor een functie als waar TS op solliciteert.
Ontopic: zelfde stijl als je het eerste gesprek hebt gedaan, dat komt evenwichtiger over.
Het betreft een klein platenlabel. Met minder dan 30 werknemers.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Heb jij een glazen bol die jou verteld heeft op wat voor functie TS solliciteert, of zie ik iets over het hoofd?
De vacature staat al sinds december open en de vorige kandidaat is niet door de proeftijd heen gekomen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dan wil dat (ik wil je behoeden voor een teleurstelling) niet zeggen dat je het dan ook wordt.
Whahahahaha! LOL!quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:08 schreef Bedaarten het volgende:
Hij had ook een shirt met franjes....
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:08 schreef Bedaarten het volgende:
Hij had ook een shirt met franjes....
[ afbeelding ]
In hoeverre? Helemaal denk ik hè, of ga je het gesprek niet aan?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:09 schreef evelienonline het volgende:
[..]
De vacature staat al sinds december open en de vorige kandidaat is niet door de proeftijd heen gekomen.
Ik ben 2 weken afwezig geweest en ze hebben ook gewacht tot ik weer tijd had voor het tweede gesprek.
Ze hebben dus duidelijk interesse. Dus in hoeverre moet ik me voorbereiden op het tweede gesprek?
Bel ze opquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:02 schreef evelienonline het volgende:
Zie nu op internet dat mijn vacature is ingevuld.
Er is dus een kandidaat.
Echter, ik heb dus morgen mijn gesprek. En geen concurrentie.
Zal het dan toch alleen over de arbeidsvoorwaarden zijn!??!
dat hoor je morgen dan welquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:02 schreef evelienonline het volgende:
Zie nu op internet dat mijn vacature is ingevuld.
Er is dus een kandidaat.
Echter, ik heb dus morgen mijn gesprek. En geen concurrentie.
Zal het dan toch alleen over de arbeidsvoorwaarden zijn!??!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |