Idd! En wat een fucking lekker wijfquote:
Ja, elke keer dat de aftiteling komt voelt het toch weer te vroeg.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:18 schreef JDx het volgende:
Haha, ik postte dit voordat ik de rest had gelezen, echt he.
Top serie, echt jammer dat het zo kort is steeds.
Viel me op dat die nieuwe chick én Rachel allebei met stijve tepeltjes rondliepen. Koud op de set of zit de chemie tussen de personages wel heel erg goed?quote:
Ja toen Rachel wakker werd en d'r broek aandeed inclusief op en neer springen zat ik wel evenquote:Op maandag 22 maart 2010 23:54 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Viel me op dat die nieuwe chick én Rachel allebei met stijve tepeltjes rondliepen. Koud op de set of zit de chemie tussen de personages wel heel erg goed?
Vind die nieuwe meid leuker eigenlijk. Of die ene uit de pilot.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:58 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja toen Rachel wakker werd en d'r broek aandeed inclusief op en neer springen zat ik wel even![]()
Ja die zijn leuker maar te weinig in beeld!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:59 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Vind die nieuwe meid leuker eigenlijk. Of die ene uit de pilot.
Vind ik dus ook. Helemaal toen ik haar weer zag op dat feestje dacht ik, matigggquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:48 schreef Tazmaniac het volgende:
mwah.. valt toch wel mee, de hotness van onze nieuwe chick
goeie episode weer though
Ooohja Lisa P.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Ook vrij populair op Internet zo te lezen.. niet mijn smaak I guess
Hier nog een leuk filmpje voor de liefhebber
Ze is trouwens ook Lisa P. uit Adventure Land
Daar lijkt ze net 22
Ze kwam me al bekend voorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Ook vrij populair op Internet zo te lezen.. niet mijn smaak I guess
Hier nog een leuk filmpje voor de liefhebber
Ze is trouwens ook Lisa P. uit Adventure Land
Daar lijkt ze net 22
Owww come on. Dan nóg leuke chick. Eerste indruk immers goed.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:50 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Vind ik dus ook. Helemaal toen ik haar weer zag op dat feestje dacht ik, matiggg
en daarom meld ik me dus ook in dit topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |