Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:40 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je geen virusscanner die je waarschuwt voor dat soort dingen dan?
Thanks.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:49 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
How to Make It In America S01E04 REPACK HDTV 720p x264-OBjECT
Oh, daar had ik nog niet aan gedacht jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:19 schreef Chen het volgende:
Beetje stom dat Ep4 nu al uit was, nu zo lang wachten op 5
inderdaadquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oh, daar had ik nog niet aan gedacht ja.
Het is wel heel erg Entourage-ig, al vind ik het hier wel leuker dat ze nog niet zijn gearriveerd maar dat je de weg omhoog (waarschijnlijk) krijgt te zien. Al hoop ik dat het die luchtige toon van Entourage blijft houden, ik hoef niet zo nodig een overdaad aan dramaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:17 schreef JDx het volgende:
Je kan aan alle reacties merken dat iedereen langzaam in de serie komt en het steeds beter wordt, leuk om te zien!
Was inderdaad blij dat al dat gezeur met z'n ex niet te extreme vormen aan neemtquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het is wel heel erg Entourage-ig, al vind ik het hier wel leuker dat ze nog niet zijn gearriveerd maar dat je de weg omhoog (waarschijnlijk) krijgt te zien. Al hoop ik dat het die luchtige toon van Entourage blijft houden, ik hoef niet zo nodig een overdaad aan drama
Hij staat in elk geval in m'n RSS-downloadlijst, dus dit blijf ik volgen
Echt comedy is het niet nee, maar wel goeie shit! Meer feel-good achtig for guys.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:59 schreef rthls het volgende:
Aflevering 3 was goed! Die beelden tussen de scenes door zijn ook vet. Straks even 4 kijken.
Gaat een goeie serie worden, maar wel met minder humor dan Entourage en Californication denk ik.
Dat iddquote:Op maandag 8 maart 2010 20:19 schreef JDx het volgende:
Nja, net gekeken, moet wel zeggen dat ik hooked ben aan die serie! Ze rubben het nu een beetje in dat ie zn ex mist enzo, mij gaf dat altijd inspiratie om dingen te ondernemen en dan straks komt het succes en waarschijnlijk een chickie, tenminste dat hopen we!
[..]
Echt comedy is het niet nee, maar wel goeie shit! Meer feel-good achtig for guys.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |