Voor mij geldt hetzelfdequote:Op woensdag 21 juli 2010 14:08 schreef Voltreffer het volgende:
Alles al weer gezien. Nu nog zo lang wachten.
Tja, toch boeit het op één of andere manier wel.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:00 schreef Thomas B. het volgende:
Leuke series. Maar er ontbreekt een Ari Gold.
Ja vond het ook wel aardig en blijf het ook wel volgen. Maar de Entourage-vergelijkingen dienen zich al snel aan en er ontbreekt gewoon iemand die de serie draagt, zoals Ari Gold.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:31 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Tja, toch boeit het op één of andere manier wel.
Wordt regelmatig op de radio gedraaid de laatste weken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:39 schreef Rnnz het volgende:
Ik hoorde vanavond zowaar de titelsong van How To Make It In America in de winkel.Stond verrast te luisteren.
I need a dollar, dollar.. A dollar that's what I need.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:39 schreef Rnnz het volgende:
Ik hoorde vanavond zowaar de titelsong van How To Make It In America in de winkel.Stond verrast te luisteren.
I need a dollar, dollar.. A dollar that's what I need.
Zomer?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:09 schreef JDx het volgende:
Ik dacht dat het deze maand weer ging beginnen, maar zie nog nergens een datum?
1 September pas.quote:
ik heb het idee dat ze even wachten tot entourage afgelopen is en dan dit wat meer gaan promoten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:04 schreef JDx het volgende:
Jammer dat het weer slechts 8 afleveringen heeft. Maar te zien aan de aangetrokken cast blijven ze wel serieus. Dacht even dat ze hier niet meer veel tijd/geld meer in zouden steken omdat ik er nog maar weinig van hoorde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |