Hier sluit ik me bij aan. Ga alleen de pilot wel wat eerder kijken denk ikquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:03 schreef planethugo het volgende:
trailer ziet er wel ok uit.
HBO![]()
Entourage![]()
Alleen dat van de fashion business klinkt nogal gay, en hbo kennende zal er vast wel wat gay in zitten
over een tijdje eens proberen als een heel seizoen beschikbaar is
Als ik ooit nog 's rijk word mag ze mijn assistent zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:08 schreef JDx het volgende:
Yup, das Emily, werkt in seizoen 2 voor James Cameron
Annaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:53 schreef Notyouraverage het volgende:
Wist je dat die chick met dat bob kapsel ook in The OC speelt?
Er gebeurde niet echt veel maar ik vind het wel lekker sfeervol enzo.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:09 schreef neilpad het volgende:
Vond de eerste wel leuker. Gebeurde niet echt veel in de tweede aflevering.
toch maareens binnehalen danquote:Op zondag 28 februari 2010 00:28 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Chucky Pancamo![]()
En natuurlijk Raoul Hernandez![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad, kijkt erg lekker weg.quote:Op maandag 1 maart 2010 00:46 schreef ChickenMan het volgende:
Het is alleen al het kijken waard vanwege de chille beelden. En muziek. Like it.
Jawel, kan wel. Maar ze doen het goed. Hoe New York in deze serie neergezet wordt is veel "echter" dan dat je vaak in films en series ziet.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:57 schreef =HellFire= het volgende:
Prima serie tot dusver. Maar goed, New York City als decor kan nooit tegenvallen.
Niet voor mij persoonlijk, want ik hou van de stad.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jawel, kan wel. Maar ze doen het goed. Hoe New York in deze serie neergezet wordt is veel "echter" dan dat je vaak in films en series ziet.
Ik houd ook van NY, maar ik kan me er aan ergeren als New York anders wordt neergezet dan dat het is. Vaak zie je alleen maar luxe restaurants en chique barretjes in films en series, maar dat is niet echt typisch NY. Juist die aftandse eettentjes en kleine supermarktjes zijn veel realistischer. Ook vind ik het goed dat niet iedereen blank is in deze serie, dat wordt ook vaak vergeten.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:00 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Niet voor mij persoonlijk, want ik hou van de stad.En ja, het komt lekker actueel en 'normaal' over. Behalve dat het wel erg zomers is.
Season 1, Episode 4 – Airs: 3/7/2010quote:Op dinsdag 2 maart 2010 04:20 schreef criminal_mind het volgende:
Aflevering 4 is ook zojuist uitgekomen
GEWELDIG, heb een virus binnen gekregen door op die link te klikken!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:00 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.rlslog.net/how(...)04-hdtv-xvid-object/
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:56 schreef Chen het volgende:
[..]
GEWELDIG, heb een virus binnen gekregen door op die link te klikken!!!
Niets mis met die website hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:56 schreef Chen het volgende:
[..]
Omdat ik inmiddels al 2 uur bezig ben met een zogeheten ''XP Internet Security'' verwijderen.quote:
Hoe wil je dan verklaren dat ik op het moment dat ik op die link klikte (en geen een andere website aan had dan fok) een melding kreeg van een XP internet security, die vervolgens alles probeert te blokkeren op mijn pcquote:
Geen idee, maar ik gebruik hem dagelijks en heb die link vanmiddag zelf ook gebruikt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:03 schreef Chen het volgende:
[..]
Omdat ik inmiddels al 2 uur bezig ben met een zogeheten ''XP Internet Security'' verwijderen.
[..]
Hoe wil je dan verklaren dat ik op het moment dat ik op die link klikte (en geen een andere website aan had dan fok) een melding kreeg van een XP internet security, die vervolgens alles probeert te blokkeren op mijn pc
Nice! Theme song vind ik al een reden om de serie te volgen, zo lekker!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:06 schreef ChickenMan het volgende:
Voor de liefhebbers. How to Make It in America: The Mixtape. Best chill.
Goed, ik raad iedereen aan om voorzichtig te zijn met die link, ik heb er een malware van gekregen, gelukkig inmiddels weg, maar als je niet goed weet hoe je het weg moet halen zit je er zo weken mee opgescheept en kan je niks met je computer. Raad mensen aan isohunt te gebruikenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik gebruik hem dagelijks en heb die link vanmiddag zelf ook gebruikt.
Heb je geen virusscanner die je waarschuwt voor dat soort dingen dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:03 schreef Chen het volgende:
[..]
Omdat ik inmiddels al 2 uur bezig ben met een zogeheten ''XP Internet Security'' verwijderen.
[..]
Hoe wil je dan verklaren dat ik op het moment dat ik op die link klikte (en geen een andere website aan had dan fok) een melding kreeg van een XP internet security, die vervolgens alles probeert te blokkeren op mijn pc
Mjaah, bij mij werd ie gewoon geblockedquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:56 schreef Chen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:06 schreef ChickenMan het volgende:
Voor de liefhebbers. How to Make It in America: The Mixtape. Best chill.
How to Make It In America S01E04 REPACK HDTV 720p x264-OBjECTquote:
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:40 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je geen virusscanner die je waarschuwt voor dat soort dingen dan?
Thanks.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:49 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
How to Make It In America S01E04 REPACK HDTV 720p x264-OBjECT
Oh, daar had ik nog niet aan gedacht jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:19 schreef Chen het volgende:
Beetje stom dat Ep4 nu al uit was, nu zo lang wachten op 5
inderdaadquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oh, daar had ik nog niet aan gedacht ja.
Het is wel heel erg Entourage-ig, al vind ik het hier wel leuker dat ze nog niet zijn gearriveerd maar dat je de weg omhoog (waarschijnlijk) krijgt te zien. Al hoop ik dat het die luchtige toon van Entourage blijft houden, ik hoef niet zo nodig een overdaad aan dramaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:17 schreef JDx het volgende:
Je kan aan alle reacties merken dat iedereen langzaam in de serie komt en het steeds beter wordt, leuk om te zien!
Was inderdaad blij dat al dat gezeur met z'n ex niet te extreme vormen aan neemtquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het is wel heel erg Entourage-ig, al vind ik het hier wel leuker dat ze nog niet zijn gearriveerd maar dat je de weg omhoog (waarschijnlijk) krijgt te zien. Al hoop ik dat het die luchtige toon van Entourage blijft houden, ik hoef niet zo nodig een overdaad aan drama
Hij staat in elk geval in m'n RSS-downloadlijst, dus dit blijf ik volgen
Echt comedy is het niet nee, maar wel goeie shit! Meer feel-good achtig for guys.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:59 schreef rthls het volgende:
Aflevering 3 was goed! Die beelden tussen de scenes door zijn ook vet. Straks even 4 kijken.
Gaat een goeie serie worden, maar wel met minder humor dan Entourage en Californication denk ik.
Dat iddquote:Op maandag 8 maart 2010 20:19 schreef JDx het volgende:
Nja, net gekeken, moet wel zeggen dat ik hooked ben aan die serie! Ze rubben het nu een beetje in dat ie zn ex mist enzo, mij gaf dat altijd inspiratie om dingen te ondernemen en dan straks komt het succes en waarschijnlijk een chickie, tenminste dat hopen we!
[..]
Echt comedy is het niet nee, maar wel goeie shit! Meer feel-good achtig for guys.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |