Jep.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan zou ik het ff parkeren tot dat je zeker weet of je er echt recht op hebt
Kan nu niet checken maar dat was het wel, geloof ik.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat staat er bij als omschrijving? sofinummer met een letter en een getal er achter normaal gesproken......
NEE!quote:
Een T als letter is van toeslagen..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jep.
[..]
Kan nu niet checken maar dat was het wel, geloof ik.
[..]
NEE!![]()
heej brittquote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:21 schreef Brittie het volgende:
[..]
Gister echt een leuke avond gehad... ging geloof ik pas om half 5 slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]en nu al wakker
Ja,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moest werken...
had nog wel ff lekker willen blijven liggen. Maar ach
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch zichzellef.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:23 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ja,moest werken...
had nog wel ff lekker willen blijven liggen. Maar ach
.
aahh *knuff*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
1500 euro? Hmm. Denk het niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
Een T als letter is van toeslagen..
De H van inkomsten belasting
Maar niets aangevraagd dus?
Dat je bijvoorbeeld toeslagen hebt aangevraagd nog over 2009 en nu gekregen hebt met terugwerkende kracht?
huurtoeslag 130 per maand? offuh een tweepersoonsl=huishouden aan zorgtoeslag?quote:
Ik woon in België dus geen recht op toeslagen etc. Hoewel ik nog altijd zorgtoeslag ontvangquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
huurtoeslag 130 per maand? offuh een tweepersoonsl=huishouden aan zorgtoeslag?
Maar goed als je idd echt niet weet waar het van komt zou ik het ook apart houden...
Wanneer gaat ie die rijden?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:16 schreef lezzer het volgende:
Het hele land is natuurlijk in afwachting van de gouden race van Sven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |