quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:35 schreef porsche1 het volgende:
Pas op hoor, straks doet oompie vieze dingen bij jou.
Ja waar is die kerel?quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:33 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
die heb ik al een tijdje niet gezien
hier is meneer davidquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Kijk jij dan ook verder dan 'Dawkins werkelijkheid'? Verdiep je je ook in de argumenten van zijn tegenstanders, bijvoorbeeld?
Nee.quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:46 schreef tho_Omas het volgende:
Heb je Rijdende Rechter gekeken ofzo?
dat vind ik een heul enge tekstquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:59 schreef SpecialK het volgende:
Het internet is echt de enige plek in de wereld waar iemand met zo weinig kunde zo veel verloren manuren kan aanrichten
Cry me a riverquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:59 schreef SpecialK het volgende:
Het internet is echt de enige plek in de wereld waar iemand met zo weinig kunde zo veel verloren manuren kan aanrichten
quote:
Justin tibmerlakequote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 04:07 schreef 12-1985 het volgende:
Alles wat elke vorm van religie afzeikt, support ik
Ooooh! Je hebt echt geen idee hoe dom de inhoud van je gevonden plaatje is!quote:
Inderdaad, er valt heus wel het een en ander te zeggen over teksten die in de bijbel staan, maar dit is wel heeel slecht gevonden allemaal.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:15 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ooooh! Je hebt echt geen idee hoe dom de inhoud van je gevonden plaatje is!
Och arme toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |