abonnement Unibet Coolblue
pi_257872
Ik was net op de chat met antonette. Het was voor mij de eerste en de laatste keer. Ik dacht echte vragen te kunnen stellen (stom zeg). Ik heb het allemaal heel netjes gehouden en ik en met mij vel;e anderen werden genegeerd.

Vragen als
Waarom stap jij niet op?
Hoe denkm je nu over jop?
Hoe is de sfeer?
Ben je nog verliefd op Jop?

Werden niet doorgegeven door de redactie. Wel vragen zoals

Wat voor weer is het bij jullie?
Smaakt de koffie nog lekker?
Hoe bevaLt belgie?
Wat voor kleren heb je vandaag aan?
En vooral veel groeten, heel heel veel groeten. Ik had het idee dat ik de enige in de chat was die geen familie of vriend van de passagiers was.

Kotsmisselijk word ik van SBS. Ze nemen de passagiers en ons niet serieus. Die chat is een absolute afknapper. Daar kom ik nooit meer terug.

de Bus....Je zal er maar in zitten!
pi_257873
Klopt, en de vorige keer dat ik er was, ging het ook zo. Dat was dus twee maal, maar nooit weer. Vandaag wilde ik wat kritische vragen stellen, netjes geformuleerd, maar toch. Waarom de passagiers niet met zijn allen een statement maken door eruit te stappen enzo. Dat soort vragen werden steeds gesteld, maar niet doorgegeven. Wel de enkeling die opmerkte dat ze er vooral met zijn allen in moesten blijven zitten werd doorgelaten.
Toen ik aan Antonette bij wijze experiment de duffe vraag stelde "Wat is jouw positie eigenlijk, bij voetbal" kwam ik er ineens wel door. (Ze keept vooral, voor wie het interesseert).
SBS6 wil het dus vooral simpel, leeg, en kritiekloos houden. Hé, dat is best een leuke omschrijving van die hele zender
Ik ga morgen gewoon de kippen voeren
pi_257874
Je hebt waarschijnlijk geen mIRC gebruikt, maar als je met kleuren wilt werken of iets in de trend van klo*tzak, etc gebruikt dan wordt je direct gekicked voor een kwartiertje

pi_257875
Ik werd gekickt nadat ik de redactie vroeg waarom ze mijn vragen niet doorgaven. Belachelijke gasten. Laten we duidelijk zijn. Iedereen kwam toch op die chat om vragen te stellen over Jop en uiteindelijk gingen alle vragen die werden doorgestuurd door de redactie over ditjes en datjes. Ik ben zlef maar geen onbenullige vragen gaan stellen. Dat deden de familieleden wel.
de Bus....Je zal er maar in zitten!
  vrijdag 7 april 2000 @ 15:06:00 #5
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_257876
Ja, met in het achterhoofd de wervende boodschap op de Buspagina over 'chatten met Antonette over het vertrek van Jop' heb ik me er ook eens aan gewaagd.
Dat viel inderdaad niet mee. 'Antonette, heb je nog veel moeten huilen vandaag?' was blijkbaar al te persoonlijk voor de redactie en 'gaat Bullent nu binnenkort vertrekken' was, ondanks 8 keer herhalen, blijkbaar helemaal uit den boze. Een proefvraagje 'wil je de groeten en kusjes doen aan Tessa van ome Harald' kwam er inderdaad wel binnen 5 seconden doorheen . (Tessa: 'eh ja kusjes terug. Wie ben jij?'). LOL. Voor contact met de passagiers raad ik iedereen aan zijn vragen voortaan te verpakken in een familieberichtje...
  vrijdag 7 april 2000 @ 15:26:00 #6
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_257877
quote:
op 04-07-2000 om 03:06 PM schreef Meister het volgende:
Ja, met in het achterhoofd de wervende boodschap op de Buspagina over 'chatten met Antonette over het vertrek van Jop' heb ik me er ook eens aan gewaagd.
Dat viel inderdaad niet mee. 'Antonette, heb je nog veel moeten huilen vandaag?' was blijkbaar al te persoonlijk voor de redactie en 'gaat Bullent nu binnenkort vertrekken' was, ondanks 8 keer herhalen, blijkbaar helemaal uit den boze. Een proefvraagje 'wil je de groeten en kusjes doen aan Tessa van ome Harald' kwam er inderdaad wel binnen 5 seconden doorheen . (Tessa: 'eh ja kusjes terug. Wie ben jij?'). LOL. Voor contact met de passagiers raad ik iedereen aan zijn vragen voortaan te verpakken in een familieberichtje...

Dus voortaan berichtjes sturen onder naam van: Ome Sjon, Opa Fons, Tante Syl, en neef bert.

never play games........
  vrijdag 7 april 2000 @ 15:48:00 #7
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_257878
Dit gaat al zo vanaf de allereerste chatsessie, niets nieuws dus

Vooral het commentaar tijdens de chat van de passagiers op de streams is leuk, "goh, we wisten niet dat we zoveel familieleden hadden"is een veel gehoorde kreet tijdens de chatsessie.

Inderdaad komen kritische vragen niet door de chatinternetredactieselectieprocedure heen

  vrijdag 7 april 2000 @ 17:26:00 #8
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_257879
quote:
op 04-07-2000 om 03:48 PM schreef Quenda® het volgende:
Dit gaat al zo vanaf de allereerste chatsessie, niets nieuws dus

chatinternetredactieselectieprocedure


Fijn scrabblewoord, Quenda.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_257880
En het ergste is nog dat de passagiers denken dat dit inderdaad de enige vragen zijn die er gesteld worden, echt waar.
oke
pi_257881
AKTIE dus!
Zie mijn bericht elders in dit forum :-)

KKROZ

quote:
op 04-07-2000 om 01:13 PM schreef Buss het volgende:
Ik was net op de chat met antonette. Het was voor mij de eerste en de laatste keer. Ik dacht echte vragen te kunnen stellen (stom zeg). Ik heb het allemaal heel netjes gehouden en ik en met mij vel;e anderen werden genegeerd.

Vragen als
Waarom stap jij niet op?
Hoe denkm je nu over jop?
Hoe is de sfeer?
Ben je nog verliefd op Jop?

Werden niet doorgegeven door de redactie. Wel vragen zoals

Wat voor weer is het bij jullie?
Smaakt de koffie nog lekker?
Hoe bevaLt belgie?
Wat voor kleren heb je vandaag aan?
En vooral veel groeten, heel heel veel groeten. Ik had het idee dat ik de enige in de chat was die geen familie of vriend van de passagiers was.

Kotsmisselijk word ik van SBS. Ze nemen de passagiers en ons niet serieus. Die chat is een absolute afknapper. Daar kom ik nooit meer terug.


Check ook eens: www.spiderstat.com , www.video-2-dvd.nl , www.bassmentality.com
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')