quote:
Bleu.quote:
Whatever.quote:
Ik vond 'm wat middelmatig.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:08 schreef Horloge het volgende:
Een van de beste afleveringen van dit seizoen.
quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:32 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Dat is pas echt voor humorloze paupers.
Inderdaad. Barney's werk was voor mij altijd een beetje de humorvolle kern van de showquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:22 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Vind het jammer dat ze niet meer ingaan op t werk van Barney en dat Barney geen suit up/look at me zegt
Oneens, vond Barney juist erg leuk in de afgelopen aflevering.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Barney begint nu een beetje te vervelen, hopelijk komt ie erachter dat ie homo is in de season finale.![]()
Hoezo? Omdat als die allemaal mannen gaat versieren en mee naar bed neemt het opeens vies wordt?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:21 schreef RedFighter het volgende:
Ik mag hopen dat hij in de serie niet homo wordt, dat zou de hele serie verpesten (denk ik)
Maar jammer dat het nog 2 weken duurt voor de nieuwe aflevering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
http://www.allposters.com/-st/Motivational-Posters_c12920_.htmquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:24 schreef Ace1 het volgende:
Is het mogelijk om die posters die Barney op z'n kantoor heeft ergens van het internet af te plukken? In goeie kwaliteit, om te printen?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:53 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik vind het echt zó irritant dat er steeds weken tussen zitten dat er geen afleveringen zijn. Doe dan één goede break, voor mijn part van een maand of 2, maar dan daarna gewoon elke week een aflevering.
Mja.. dan moet ik ze kopen..quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
http://www.allposters.com/-st/Motivational-Posters_c12920_.htm
Die dingen heten dus Motivational Posters
http://www.imdb.com/title(...)=150214034#150214034quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:53 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik vind het echt zó irritant dat er steeds weken tussen zitten dat er geen afleveringen zijn. Doe dan één goede break, voor mijn part van een maand of 2, maar dan daarna gewoon elke week een aflevering.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:05 schreef Franktastic1984 het volgende:
April 5: Preempted for NCAA Men's basketball finals ( Preemp-TED![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:15 schreef Etcetera het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 april 2010 22:07 schreef Franktastic1984 het volgende:
Spoiler Alert!Ik wou nu al dat ik het niet gelezen hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 81% gewijzigd door Gamer_V op 05-04-2010 22:41:20 ]Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
past goed bij haar personage dus maakt niet uitquote:
Of of of of... je download het?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:07 schreef 2Mini het volgende:
Seizoen 3 net een weekje binnen op DVD.. binnen 2 dagen alles al gezien
Nu moet ik seizoen 4 kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |