Dat ziet er leuk uitquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:02 schreef Wumbo7 het volgende:
Jaja, de nieuwe promo:
Promo Aflv. 17 season 5 Of Course guest starring Jennifer Lopez
http://www.how-i-met-your(...)5-17-jennifer-lopez/
Je bent er voor wakker gebleven?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 03:47 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb hem net gezien. Leuke aflevering!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:35 schreef bigbass het volgende:
[..]
Je bent er voor wakker gebleven?![]()
Download staat aan bij mij
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:51 schreef Leso_Varen het volgende:
Goede aflevering inderdaad!Barney die op die kruk gaat zitten om eraf te vallen
![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:51 schreef Leso_Varen het volgende:
Goede aflevering inderdaad!Barney die op die kruk gaat zitten om eraf te vallen
![]()
Ik heb dan ook gedronkenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:00 schreef Bragi het volgende:
De terugkomende "But uhm" was ook wel grappig.
Ik was het in eerste instantie niet van plan, maarjah nu ik toch op was kon ik het net zo goed kijkenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:35 schreef bigbass het volgende:
[..]
Je bent er voor wakker gebleven?![]()
Download staat aan bij mij
Ik zat te twijfelen, omdat ik weet dat J.Lo wel wat ouder is vandaag de dagquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:16 schreef Ritmo het volgende:
Hehe dat er mensen zijn die Jennifer Lopez niet herkennen.
Niet opgelet tijdens aflevering 'Jenkins'? Als Robin 'but uhm' zegt, moet je drinken.quote:
Jawel. Had de link niet gelegd met de poster die ging die drinken en het drinkspelletje in HIMYMquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Niet opgelet tijdens aflevering 'Jenkins'? Als Robin 'but uhm' zegt, moet je drinken.
Rules of engagement een tweede kans geven.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg mensen, wat zijn verder nou aardige comedy's? Ik volg naast HIMYM Two and a half men uit verveling, is wel ok, maar niet briljant. Rules of Engagement leek me toen het op tv was eigenlijk niets. Is er verder nog wat leuks?
Off centre heb ik gezien ja, was ook leuk. Better Off Ted heb ik na 5 minuten weer uitgezetquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:11 schreef bigbass het volgende:
[..]
Rules of engagement een tweede kans geven.
Verder is the Big Bang Theory erg vermakelijk. Anders oudere series als Coupling en Off Centre.
En Better Off Ted vind ik ook wel erg leuk
Dat Jeff er in het laatste seizoen niet meer bij zit nekte de serie inderdaad. Hij was wel een beetje de Barney van Couplingquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:14 schreef Mirel het volgende:
Community is een nieuwe serie die erg goed is. Veel verborgen grappen zitten erin, wel beetje snel soms. En Coupling is misschien wel de beste comedyserie die er ooit was. Ik heb daar nog iets van 10 eps van te gaan, en het is echt geniaal. Goed geschreven, hoe altijd alles door elkaar komt tot een grote rotzooi. En Jeff is een held.![]()
![]()
Het lijkt me toch duidelijk dat dat niet het geval is? Er werd na de break-up al heel snel gehint dat Robin binnenkort de love of her life zou ontmoetenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:54 schreef Bragi het volgende:
Als er maar niet weer een Barney/Robin-romance aan zit te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |