Dat Jeff er in het laatste seizoen niet meer bij zit nekte de serie inderdaad. Hij was wel een beetje de Barney van Couplingquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:14 schreef Mirel het volgende:
Community is een nieuwe serie die erg goed is. Veel verborgen grappen zitten erin, wel beetje snel soms. En Coupling is misschien wel de beste comedyserie die er ooit was. Ik heb daar nog iets van 10 eps van te gaan, en het is echt geniaal. Goed geschreven, hoe altijd alles door elkaar komt tot een grote rotzooi. En Jeff is een held.![]()
![]()
Het lijkt me toch duidelijk dat dat niet het geval is? Er werd na de break-up al heel snel gehint dat Robin binnenkort de love of her life zou ontmoetenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:54 schreef Bragi het volgende:
Als er maar niet weer een Barney/Robin-romance aan zit te komen.
Its always sunny in Philadelphia... best comedy everrrquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg mensen, wat zijn verder nou aardige comedy's? Ik volg naast HIMYM Two and a half men uit verveling, is wel ok, maar niet briljant. Rules of Engagement leek me toen het op tv was eigenlijk niets. Is er verder nog wat leuks?
Coupling nog nooit gezien zekerquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:05 schreef a.stegeman het volgende:
[..]
Its always sunny in Philadelphia... best comedy everrr![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:51 schreef Leso_Varen het volgende:
Goede aflevering inderdaad!Barney die op die kruk gaat zitten om eraf te vallen
![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:51 schreef Leso_Varen het volgende:
Goede aflevering inderdaad!Barney die op die kruk gaat zitten om eraf te vallen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |