Ik zat te twijfelen, omdat ik weet dat J.Lo wel wat ouder is vandaag de dagquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:16 schreef Ritmo het volgende:
Hehe dat er mensen zijn die Jennifer Lopez niet herkennen.
Niet opgelet tijdens aflevering 'Jenkins'? Als Robin 'but uhm' zegt, moet je drinken.quote:
Jawel. Had de link niet gelegd met de poster die ging die drinken en het drinkspelletje in HIMYMquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Niet opgelet tijdens aflevering 'Jenkins'? Als Robin 'but uhm' zegt, moet je drinken.
Rules of engagement een tweede kans geven.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg mensen, wat zijn verder nou aardige comedy's? Ik volg naast HIMYM Two and a half men uit verveling, is wel ok, maar niet briljant. Rules of Engagement leek me toen het op tv was eigenlijk niets. Is er verder nog wat leuks?
Off centre heb ik gezien ja, was ook leuk. Better Off Ted heb ik na 5 minuten weer uitgezetquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:11 schreef bigbass het volgende:
[..]
Rules of engagement een tweede kans geven.
Verder is the Big Bang Theory erg vermakelijk. Anders oudere series als Coupling en Off Centre.
En Better Off Ted vind ik ook wel erg leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |