Gnehehehe ik moet aan me privacy denkenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, daar moeten we 't dan mee doen anno 2010.
Oh, kutquote:
Annie, gewoon, heel even twee minuutjesquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:01 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Gnehehehe ik moet aan me privacy denken
En hele dág? Maak je er zo'n puinzooi van?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja 1 dag, want 2 augustus is opruim en inpakdag
Sommige mensen vinden haar ook een lekker geil wijf.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:58 schreef Laysa het volgende:
JonguhhhhhhhhhhhhAnnie blijkt gewoon een fokking geil wijf te zijn
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, daar moeten we 't dan mee doen anno 2010.
Ja van een maand.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:02 schreef Gert het volgende:
[..]
En hele dág? Maak je er zo'n puinzooi van?
Home sweet homequote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zo, weer thuis.
Kut Laysaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat doet ze wel goed, iedereen nieuwsgierig maken.![]()
![]()
quote:
Aandachtshoerig is hetquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat doet ze wel goed, iedereen nieuwsgierig maken.![]()
![]()
Verhuur je dat ding nooit eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja van een maand.
Heb wel een hoop zooi in die caravan en toch beter als dat weer schoon opgeslagen wordt.
Al even denk ik.. Hij ging even wat eten met zijn ouders, die hebben hem ook tweeënhalve week moeten missen natuurlijkquote:
Dat bedoel ik, ieder heeft zijn eigen smaak, dus niks aan t handjequote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden haar ook een lekker geil wijf.![]()
[ afbeelding ]
Nee daar begin ik niet aan. Zal een ander effe je zooi slopen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Verhuur je dat ding nooit eigenlijk?
Hij is toch van jou?
(nee geen interesse, maar vraag het me gewoon af)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |