quote:Op woensdag 10 februari 2010 05:40 schreef royjn het volgende:
Morguh, zo weer een dagje zonder i-net
Het is fijn je gekend te hebbenquote:Op woensdag 10 februari 2010 08:14 schreef Swine het volgende:
Om 8.40 uur de eerste keer pillen..![]()
Sander, heb jij nog wat gehoord van de onderzoekers?
ik ben in mn slapeloze periodequote:Op woensdag 10 februari 2010 03:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ga het maar gewoon proberen. Dan slaap ik maar door het eerste college heen! Wat een late post trouwens voor jou doen?
Nope, niks meer van gehoord.quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:14 schreef Swine het volgende:
Om 8.40 uur de eerste keer pillen..![]()
Sander, heb jij nog wat gehoord van de onderzoekers?
Vanwege de pijn? Wat anders? Of mijn nachtelijke smsjes?quote:
Zelfs na jouw smsje lag ik nog lang niet op bedquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vanwege de pijn? Wat anders? Of mijn nachtelijke smsjes?
Het slaapt prima, die combi pijnstillers en slaapmiddelen.
Dat had ik elke nacht voordat ik slaappillen had. Wat ga je vandaag doen meis? Al op de koters gepast?quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zelfs na jouw smsje lag ik nog lang niet op bed...Neuh...dat heb ik wel vaker.....heeft nietsd met pijn te maken....
Nee das alleen op maandag en dinsdag...vanaf nu ga ik ff niets doen....anders ga ik dadelijk weer outquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat had ik elke nacht voordat ik slaappillen had. Wat ga je vandaag doen meis? Al op de koters gepast?
Anders ga je out?quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee das alleen op maandag en dinsdag...vanaf nu ga ik ff niets doen....anders ga ik dadelijk weer out![]()
hoe is het met je teen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |