quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Das echt erg. En dat mens zeker maar gewoon doorpraten.![]()
Maar in 15 minuten fietsen ben ik bij het strandquote:
ben jij al eens naar de markt in Aubel geweest?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wij gaan ook vaker boodschappen doen in DU maar niet in Aken.
En liever in Belsj
Nooit van gehoord dus ik denk van nietquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben jij al eens naar de markt in Aubel geweest?
daar wil ik nog wel eens graag naar toe gaan
Hey, maar ik kijk uit op echte heuvelsquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar in 15 minuten fietsen ben ik bij het strand
Deze zondagsmarkt is een waar festijn voor ogen en mond met zijn ambachtelijke kazen, eieren van kippen met vrije uitloop, groenten, vleesproducten, vleeswaren en gastronomische specialiteiten uit het land van Aubel. Inmiddels is hij zelfs uitgegroeid tot een begeerde „geheime tip” in het multiculturele landschap van de „drie grenzen”. Vaak mengen zich ook muzikanten onder het tumult en geven het gebeuren een vrolijke noot. Begin september is het dan de beurt aan kunstenaars, die er hun schilderijen tentoonstellen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nooit van gehoord dus ik denk van niet
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey, maar ik kijk uit op echte heuvels
En waar is Aubel???quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
Deze zondagsmarkt is een waar festijn voor ogen en mond met zijn ambachtelijke kazen, eieren van kippen met vrije uitloop, groenten, vleesproducten, vleeswaren en gastronomische specialiteiten uit het land van Aubel. Inmiddels is hij zelfs uitgegroeid tot een begeerde „geheime tip” in het multiculturele landschap van de „drie grenzen”. Vaak mengen zich ook muzikanten onder het tumult en geven het gebeuren een vrolijke noot. Begin september is het dan de beurt aan kunstenaars, die er hun schilderijen tentoonstellen.
De markt van Aubel is trouwens niet nieuw: reeds in de 17de eeuw werd hier met graan gehandeld. Vandaag staan vooral verse producten centraal. Wie op zondagvoormiddag geen tijd heeft voor een uitstapje naar de zondagsmarkt van Aubel kan dat tot dinsdag uitstellen. Dan is er namelijk de wekelijkse markt in het centrum van het dorp.
lijkt me wel leuk om eens over te lopen
Ik ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En steeds zachter... en snel!![]()
[..]
Neeeeee, uit het raam Tombotroelalaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
naar beneden kijken telt niet oh-oh
oooooooooohhh, nou dan valt het wel mee, dan hoef je maar 12 zeemijl te zwemmen om nederland uit te zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En steeds zachter... en snel!![]()
[..]
half uurtje van Maastricht t Belsj inquote:
Dat.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:42 schreef Ynske het volgende:
t heeft allemaal zijn charme tis alleen zo jammer dat als je ergens woont je t na verloop van tijd niet meer ziet.
k heb in mijn jeugd in t heuvelland gewoond, heel mooi. maar t word zo gewoon.
en als je er nu komt
Oh, ik blijf echt van die heuvels houden hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:42 schreef Ynske het volgende:
t heeft allemaal zijn charme tis alleen zo jammer dat als je ergens woont je t na verloop van tijd niet meer ziet.
en als je er nu komt
dat zeker.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, ik blijf echt van die heuvels houden hoor.
Ik vind t verder overal maar plat
ooooooooh...quote:
Oh die zal ik es onthoudenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
half uurtje van Maastricht t Belsj in
http://maps.google.nl/maps?daddr=Aubel,+Belgi%C3%AB&geocode=CcxK4buAicRpFdCwBQMd2WNZACnLuBGkh43ARzHAYU0vq5kABA&dirflg=&saddr=maastricht&f=d&sll=50.707221,5.859146&sspn=0.061421,0.181789&ie=UTF8&t=h&z=11
Ja ik ben ook lang weggeweest en nu alweer lang terug.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zeker.
maar hoe mooi zuid limburg is ben ik pas gaan zien toen ik er weg was
Dat is waar... Als ik op vakantie was zei iedereen OOOOOOOOH AAN ZEE!!!!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:42 schreef Ynske het volgende:
en als je er nu komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |