En, weet je nog waar je het voor het eerst hebt gehoord? In de zomerzon toevallig?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:42 schreef Barbaaf het volgende:
Om maar een voorbeeld te geven: Tina Carol (Oekraïne, ESF 2006). Nummer zit nog steeds in m'n hoofd af en toeok, ik heb de clip grijsgedraaid in die tijd
![]()
Ik vermoed, gewoon thuis, voor de TV, tijdens de halve finales.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
En, weet je nog waar je het voor het eerst hebt gehoord? In de zomerzon toevallig?
Niet met een verse kop mokkaijs?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:46 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik vermoed, gewoon thuis, voor de TV, tijdens de halve finales.
Die kan ik trouwens ook nog meezingen jahquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:42 schreef Barbaaf het volgende:
Om maar een voorbeeld te geven: Tina Carol (Oekraïne, ESF 2006). Nummer zit nog steeds in m'n hoofd af en toeok, ik heb de clip grijsgedraaid in die tijd
![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Als dit uit onze inzending komt geeft het goed aan wat een baggernummer het is, ik heb het zondag toch zes keer gehoord maar er is niets van blijven hangen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:59 schreef marcodej het volgende:
Of was het toch bij die oliebollenkraam in Trinidad?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:59 schreef marcodej het volgende:
Of was het toch bij die oliebollenkraam in Trinidad?
In de nachtclub op de Reeperbahnquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Of bij de palingkraam in Volendam?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |