Gatver Heksje, doe je hem wel elke nacht in een bakkie met een steradentje of zo iets?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:53 schreef Toverheks het volgende:He wordt ik hier genegeerd omdat ik een nieuwe foto bij me naam heb geplaatst??/
Ik denk dat ik beter iets anders kan gaan doen. Ik zit die chat maar te lezen met stijgende verbazing... dat een rls hier nog eens op zou uitdraaien. Een horde stampende vrouwen op de middag... erger kan echt niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:58 schreef Laysa het volgende:
Kom binnen Disana...wees welkom...Gezellig!!!!!!
En ja hoor, iemand vraagt al of Peter hier geen dagelijks item van kan maken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:03 schreef Toverheks het volgende:Ach de lieverd draaide toch ff Marvin voor me, oke hij had niet dat ene liedje wel dat andere liedje hahaha en ik kan 10 keer daar posten dat ik het KUT muziek vind niemand zegt wat, Tonja zegt 1 keer wat hup hahaha ze kreeg het advies TV te gaan kijken haha, oh wat is dit erg.
En ik ga iets anders doen, ga me niet langer zitten ergeren aan die chat noch aan die SV.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:03 schreef Toverheks het volgende:Ach de lieverd draaide toch ff Marvin voor me, oke hij had niet dat ene liedje wel dat andere liedje hahaha en ik kan 10 keer daar posten dat ik het KUT muziek vind niemand zegt wat, Tonja zegt 1 keer wat hup hahaha ze kreeg het advies TV te gaan kijken haha, oh wat is dit erg.
Kon je op gaan zitten wachten he?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:04 schreef Disana het volgende:
[..]
En ja hoor, iemand vraagt al of Peter hier geen dagelijks item van kan maken.
Ik wist het.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:47 schreef mootie het volgende:
Liesbeth wil weer eens iets niet op camera doen.
Dit is nu precies de vinger op de pijnlijke plek. Johan wil serieus worden genomen als tv-maker, maar zelfs zijn eigen mensen nemen hem niet serieus.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of Johan iets wil of niet, doet zelden iets ter zake. Er mocht ook niet meer ge-chat worden, er zou geen bier meer on stream gedronken worden etc etc
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:51 schreef Dementor het volgende:
Waarom kijken we nog?
Dit is toch niet te overtreffen qua royal sadness.quote:
Alleen verzoekjes die gewogen en goed bevonden zijn door de Vlemmix Kulturkammer.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:53 schreef Toverheks het volgende:
Dus als ik het goed zie, dan gaat Prins Pannenkoek de eerste vanuit daaruit zijn superrrrr rrrrradioprog. presenteren.
Hoop wel ook met verzoeknummers, anders hoor en krijg je alleen maar hoempapa en carnavals muziek te horen.
Zei ik ook net, een dieptepunt in de geschiedenis van de rls.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is toch niet te overtreffen qua royal sadness.
Zou hij zijn eigen cd'tje meenemen naar de Librije?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
We hebben het over onszelf afgeroepen. Althans, de chatters.
Beweging en actie in de tent. Zie, dit is het resultaat.![]()
Maar hij staat er toch maar.
Ik heb er gewoon geen woorden voor.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Alleen verzoekjes die gewogen en goed bevonden zijn door de Vlemmix Kulturkammer.
Dankjewel dat jij voor ons luistert!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh jee, Peter is zo'n dj die ook af en toe dwars door de plaat roept: "allemaal" en "komt-ie aan!"
Wat zijn wij eigenlijk verwend in al die jaren. Als je nu SV bekijkt krijg je haast het schaamrood op de kaken dat je ook hebt zitten klagen over BB en DGK.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Zei ik ook net, een dieptepunt in de geschiedenis van de rls.
Dat heb ik al regelmatig gedacht ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat zijn wij eigenlijk verwend in al die jaren. Als je nu SV bekijkt krijg je haast het schaamrood op de kaken dat je ook hebt zitten klagen over BB en DGK.
Ik heb 'm net weer even aangeslingerd. Ik ga maar niet chattenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel dat jij voor ons luistert!
Dat durf je niet, je weet dat ze over je heen hossenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb 'm net weer even aangeslingerd. Ik ga maar niet chatten
Kretek?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:31 schreef mootie het volgende:
Peter heeft veel kretiek gehad! Maar nu heeft hij het voor elkaar.
Klagen is een groot woord. Ergeren aan de kandidaten, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat zijn wij eigenlijk verwend in al die jaren. Als je nu SV bekijkt krijg je haast het schaamrood op de kaken dat je ook hebt zitten klagen over BB en DGK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |