Bij deze verkoop ik mijn geliefde rode 'Bella' uit het jaar 2000 met 184.xxx op de teller (ze wordt nog iedere dag gebruikt).
Reden van verkoop is dat ik midden in Groningen-stad ga wonen, en een auto dus overbodig is! De auto staat momenteel in Oude Pekela, dat is in oost-Groningen.

Ik heb de auto in juni 2009 aangeschaft met een nieuwe APK erop! Voor aflevering is de distributieriem vervangen en is er een nieuwe uitlaat opgekomen (middendemper+einddemper!). Dit was bij 169.000 km.
Onderhoudshistorie(met stempels) loopt tot 140.000 km.
Het is starten en lopen met deze Alfa, zelfs met dit koude weer! De auto heeft rondom wel wat plekjes, maar daar is de leeftijd ook naar. Het is een betrouwbare auto, met zeeën aan bergruimte. Met 5 man op vakantie is geen probleem!
Eventueel tegen meerprijs van 400 euro stoere matzwarte 17" velgen erbij te koop op Continental ProSport 2 banden (zie foto 6)! De Sony cd/mp3 speler is voor een meerprijs van ¤25 te koop.
Sinds vandaag (8-2-2010) is de auto voorzien van nieuwe achterbanden!
De auto moet snel weg, over de prijs valt te onderhandelen!
Eventuele ruil tegen klein koekblik is over te praten, wel met bijbetaling van jouw kant uiteraard!
Vraagprijs: 2200 euro!
Met vriendelijke groet,
Poekel
Foto's:
Alfa Romeo 146[ Bericht 0% gewijzigd door Poekel op 10-02-2010 15:48:59 ]