Wie wat waar?quote:
Ik dus ook en voornamelijk van de overheid. Dat je niet voelt dat je beknot wordt in je vrijheden wil niet zeggen dat het niet gebeurt. Vroeg of laat krijgen jij of je kinderen het knalhard in je face. En dan misschien nog niet eens alle Nederlanders, maar groepen wel degelijk. Dat is nu al aan de hand namelijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:34 schreef Noek het volgende:
Ik vind de reacties juist zo hyperig en overdreven eigenlijk.
Tineke de Nooij.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik dus ook en voornamelijk van de overheid. Dat je niet voelt dat je beknot wordt in je vrijheden wil niet zeggen dat het niet gebeurt. Vroeg of laat krijgen jij of je kinderen het knalhard in je face. En dan misschien nog niet eens alle Nederlanders, maar groepen wel degelijk. Dat is nu al aan de hand namelijk.
Er word dag en nacht gespeurd naar afwijkingen op het gangbare/normale. Op basis daarvan ben je verdacht of niet verdacht. Nu zijn er nog mensen die kijken, straks zijn het systemen die het bepalen. Zodra je net buiten de marge zit van wat normaal gevonden wordt ben je de pisang.
Traceerbaar ben je sowieso al, want alle vingerafdrukken zitten straks in een database, dossiers van kinderen die tot hun 28-ste jaar in stand blijven, DNA dat bij lichte vergrijpen wordt afgenomen en bewaard, camera toezicht (straks intelligente camera's met gezichtsherkenning en gekoppeld aan persoonsgegevens), kilometerheffing, etc, etc.
En als je denkt dat "de overheid" het beste met je voorheeft, dan zit je fout. De overheid heeft het beste met zichzelf voor, zo heeft de geschiedenis geleerd. Er is voorlopig geen enkele aanwijzing dat dat nu anders is, integendeel zelfs, gezien het feit dat iedere Nederlander nu potentieel verdacht is.
een strip en wippenkaart(veertigers he:))quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:47 schreef Toverheks het volgende:
Geef een Boekenbon of iets dergelijks.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:48 schreef san39 het volgende:
[..]
of een strip en wippenkaart(veertigers he:))
quote:Het treinverkeer van en naar Den Bosch ligt inmiddels volledig stil. Het station en het stationsplein zijn volledig afgezet en het gevaar wordt zo groot geacht dat de politie ook een aantal kantoren rond het station heeft ontruimd. het gaat om De Van Lanschot kantoortoren, waar zo'n 400 mensen werken, en een deel van het paleis van Justitie. Van de rechtbank zijn de kantoren ontruimd. De zittingszalen bevinden zich aan de achterkant van het pand. Ook enkele winkels en appartementen zijn inmiddels ontruimd.
Mmm, dan ga ik maar even wat werken. Nog één ding afwerken, nog ergens kopjes bij en de agenda is weer leeg. Kan ik mooi die sollicitatiebrief schrijvenquote:
Hij heeft al heel vaak in een helicopter gezeten en zelfs in een F16 gevlogen. Kom ik aan met een rondje Lelystad.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
En een cadeau voor een 41-jarige: Boek een helicoptervlucht op vliegveld Lelystad. Dat vond ik ooit erg leuk om te krijgen
quote:Houdt u rekening met extra overstappen en een extra reistijd van 30 - 60 min. Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |