Die heeft iedereen al gekregen. Ik zou bij je buren vragenquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:01 schreef KaMo het volgende:
Dean, hoe zit het met de GFS bestelling?
Serieus?quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die heeft iedereen al gekregen. Ik zou bij je buren vragen.
Zoals beloofd:quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:25 schreef TeleluvR het volgende:
Zo, zwarte slagplaat op de zwarte strat: Pics volgen!
quote:
Ik heb het ook al binnen!!!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:20 schreef KaMo het volgende:
[..]
Serieus?Niks ontvangen. Wanneer is het verzonden? En dean, paste het in een envelop?
KPN? In dat geval: heeeeeeeeel veel sterkte de komende zes weken...quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:55 schreef The_Dean het volgende:
Anders sluiten ze mijn internet even af
Ik kom zo snel mogelijk overal op terug.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:18 schreef guitarist het volgende:
Snel edit, voordat hij terug komt.....
Lijbrandt Telecom, ondanks de negatieve verhalen, nooit downtime gehad het afgelopen jaar. Alleen jammer dat ik eens per maand een nieuw IP krijg.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:18 schreef guitarist het volgende:
Ik heb Ziggo, bijna altijd online!
sinds ik op mezelf woon zit ik op internet van de burenquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:18 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
KPN? In dat geval: heeeeeeeeel veel sterkte de komende zes weken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
Jij verwacht de sleutel van de wijkcentrale mee te krijgen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:57 schreef genakt het volgende:
[..]
sinds ik op mezelf woon zit ik op internet van de buren
heb internet bij kpn gehaald duurt gvd 4 weken
geef alles wat ik nodig heb mee en ben binnen 5 min klaar
echt belachelijk
Wat een wonder!quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:18 schreef guitarist het volgende:
Ik heb Ziggo, bijna altijd online!
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:59 schreef KaMo het volgende:
Ok, net bericht gehad, ze zijn binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |