quote:
Je staat wel bovenaan, dat scheeltquote:
Die moet ik eens heel snel gaan luisteren.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:53 schreef The_Dean het volgende:
Nu al de beste plaat van 2010
[ afbeelding ]
En Herrera ook nietquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die moet ik eens heel snel gaan luisteren.
Ik zie net dat Christian niet meer meedoet
quote:
Dat is op zich wel weer positief.quote:Maar Dino is wel terug
Ja, ik las het net. Vaag verhaal.quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:10 schreef The_Dean het volgende:
Whehe, lijkt op ruzie in de band... rare situatie:
http://en.wikipedia.org/w(...)actory_and_Mechanize
Maar wat een plaat
hij is dus toch wel de moeite waard?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:53 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
FF met 2 gitaristen had me best gaaf geleken. En Herrera lijkt me vrij belangrijk voor het geluid, maar Hoglan is ook lang niet verkeerd natuurlijkquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:26 schreef The_Dean het volgende:
Nou, als Herrera, of iig Wolbers nou eens gewoon mee gaan doen...
Bruut!
Wel een kek nummer... Jack Johnsonquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:28 schreef -Menn0- het volgende:
FOK!Idols: De kandidaten
Whehe check die eerste inzendingLoser
![]()
Hey Gene Hoglan? van SYL ? die kan wel aardig trommelenquote:Op woensdag 10 februari 2010 07:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
FF met 2 gitaristen had me best gaaf geleken. En Herrera lijkt me vrij belangrijk voor het geluid, maar Hoglan is ook lang niet verkeerd natuurlijk
Nee, da's deze:quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:53 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
Hey, PM gezien? Niet om te drammen hoor, maar omdat je nog niet had gereageerd..quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:26 schreef The_Dean het volgende:
Nou, als Herrera, of iig Wolbers nou eens gewoon mee gaan doen...
Bruut!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |