Ik zie een aantal safety issues in je planquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:36 schreef Daantke het volgende:
ik wil gewoon liften naar turkije en dan met de trein naar india en china en vladiwostok en dan met de transsyberianexpress weer terug
zoals?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zie een aantal safety issues in je plan.
Boeiend.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Beroofd worden in Bulgarije, aangerand worden in Rusland, vermoord worden in West- China....
Da's waarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:30 schreef Svyatagor het volgende:
Paar jaar heel zuinig leven, studie afmaken of baan opzeggen en gaan, zeg ik! Daar hoef je echt de loterij niet voor te winnen.
Waarna je ingewanden worden verkocht aan zorginstellingen, en als ik dan hier in Nederland een ernstige ziekte krijg, ik het hart, de nieren en de lever van Daantke krijg!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Beroofd worden in Bulgarije, aangerand worden in Rusland, vermoord worden in West- China....
We zien het gewoon somber in. Daarom luisteren we toch ook naar met0l?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:43 schreef Svyatagor het volgende:
Voor een stel stoere met0l-gitaristen zijn jullie wel een stel angsthazen zeg.
ik niet maar ik ben dan ook geen metalheadquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:43 schreef Svyatagor het volgende:
Voor een stel stoere met0l-gitaristen zijn jullie wel een stel angsthazen zeg.
Da's dan ook wel meteen een essentieel album. Leuk slagwerk.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:45 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ben stiekem ook een metalhead. Ik kan ...And Justice for All integraal meespelen (nouja, die solootjes niet)
Dan zou ik vandaag maa rbeginnen met rijden, voordat je bij een station aankomt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:51 schreef The_Dean het volgende:
Ik stap ook het liefst morgen op een trein om nooit weer om te kijken
Ik heb u een'n PM gestuurdquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:51 schreef The_Dean het volgende:
Ik stap ook het liefst morgen op een trein om nooit weer om te kijken
PM je adres nog even, dan kan ik hem opsturenquote:
Stimmt. Kan hij weer mooi laten zien hoe je als bassist 'in the pocket' speeltquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:53 schreef Cynic het volgende:
Oh, en junior weer terug bij Megadeth lees ik net?
Hoelang heeft de vorige bezetting het nou volgehouden? Was het een jaar?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Stimmt. Kan hij weer mooi laten zien hoe je als bassist 'in the pocket' speelt.
Ja idd, dat Axl gewoon z'n ruzie met Slash bijlegt, en Izzy en Duff ook weer erbij haaltquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:00 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hoelang heeft de vorige bezetting het nou volgehouden? Was het een jaar?![]()
Maar wel tof dat-ie terug is.
Als Axl nu ook eens wat telefoontjes gaat plegen.
James zat er wel een paar jaar in hoor. Heeft sowieso 2 albums opgenomen. Dat ze van gitarist zijn gewisseld komt doordat Glen uit eigen beweging ermee gestopt om meer tijd voor zijn gezin vrij te maken. Als hij eruit gegooid zou zijn, zou zijn broer wel meegegaan zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:00 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hoelang heeft de vorige bezetting het nou volgehouden? Was het een jaar?![]()
Maar wel tof dat-ie terug is.
Als Axl nu ook eens wat telefoontjes gaat plegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |