quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:34 schreef The_Dean het volgende:
Händel jonge, händel.
Yngwie kan best toffe dingen doen, maar hij is geen grootheid als Händel natuurlijkquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:42 schreef The_Dean het volgende:
Zelfde dikke kop inderdaad.
Blijft een held, met die Ferrari stickerquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yngwie kan best toffe dingen doen, maar hij is geen grootheid als Händel natuurlijk.
Ja, naar is dat. Tegenwoordig geen last van, kom amper aan spelen toequote:Op donderdag 11 februari 2010 15:43 schreef genakt het volgende:
iets te fanatiek geweest met gitaar spelen de laatste 2 dagen zitten nu echt grote blaren op me vingertoppen
ben ik vorig jaar geweest livequote:
ja ben elke woesdag vrij en v andaag ziek gemeld zo'n 12 uur in 2 dagen zeker wel gespeeldquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, naar is dat. Tegenwoordig geen last van, kom amper aan spelen toe
Was sarcastisch hoor, vind het compleet debiele muziekquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:51 schreef genakt het volgende:
[..]
ben ik vorig jaar geweest live![]()
hun laatste cd is alleen klote
Laatste tijd is het enige moment dat ik aan gitaarspelen toe kom de dinsdagavond oefenavond met de band...quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:52 schreef genakt het volgende:
[..]
ja ben elke woesdag vrij en v andaag ziek gemeld zo'n 12 uur in 2 dagen zeker wel gespeeld![]()
even rust nou
Ik ken dat, ik kom er ook veel te weinig aan toe.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Laatste tijd is het enige moment dat ik aan gitaarspelen toe kom de dinsdagavond oefenavond met de band...
Zeg maar gerust, spotgoedkoop!quote:
Het is dat ik op het punt sta een andere oefenversterker te kopen, anders had ik hem meegenomen... alhoewel... kan misschien nog wel...quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zeg maar gerust, spotgoedkoop!
Valt wel tegen hoor, als je hem tegenover de Ibanez zet. Voor de handel misschien leuk, 300 moet wel lukken!quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het is dat ik op het punt sta een andere oefenversterker te kopen, anders had ik hem meegenomen... alhoewel... kan misschien nog wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |