Dat is Steinberg. Geen relatiequote:Op donderdag 11 februari 2010 11:31 schreef Cynic het volgende:
Zo'n Steinberger is zo lelijk dat hij weer cool wordt. Zou ik ook nog wel eens willen hebben
Is dat trouwens van hetzelfde bedrijf dat ook Cubase maakt? Of is dat toeval?
Achja, .12 of .13 setjes hebben ze hier ook lang niet overal. En snaren hoor je gewoon op reserve te hebben.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:33 schreef Witchfynder het volgende:
Nadeel van die dingen is wel dat je van die doubleball snaren moet hebben en die zie je niet overal volgens mij.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:11 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Guess who's back
Guess who's back
Guess who's back
Guess who's back
Guess who's back
Guess who's back
Tadadaahuuuuum
quote:
Ik vond mijn post beter.quote:
Kom dan met wat Slechtvalk of Extol.quote:
Want, die zijn ook christelijk?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kom dan met wat Slechtvalk of Extol.
Horde is gewoon een held.quote:
Dat soort tr00hheid snap ik nooit. Ik wil ook zelf een album maken, maar dan maak je het toch de beste kwaliteit die je kan? Statements maken kan je in je teksten ook goed.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:56 schreef Daantke het volgende:
[..]
Horde is gewoon een held.
Een heel album zelf lowfi ingespeeld, en een dik statement maken naar seculiere emoblackmetal
dat is niet tr00 blackmetalquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat soort tr00hheid snap ik nooit. Ik wil ook zelf een album maken, maar dan maak je het toch de beste kwaliteit die je kan? Statements maken kan je in je teksten ook goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |