Geen idee welk type het was. Het is ook al zo'n 10 jaar geleden dat ik hem de deur heb uit gedaan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:53 schreef blckbb het volgende:
[..]
Welk type was dat of weet je 't niet meer?
Dan kan je toch weinig zeggen over een product wat nu te koop is.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen idee welk type het was. Het is ook al zo'n 10 jaar geleden dat ik hem de deur heb uit gedaan.
Nja, merken als Stagg maken ook al 25 jaar dezelfde rommel...quote:Op donderdag 11 februari 2010 07:46 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Dan kan je toch weinig zeggen over een product wat nu te koop is.
Ik neem aan dat ZOOM wel het een en ander heeft geleerd en verbeterd in die 10 jaar.
Dan zouden ze in die 10 jaar heel erg veel bijgeleerd moeten hebben.quote:Op donderdag 11 februari 2010 07:46 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Dan kan je toch weinig zeggen over een product wat nu te koop is.
Ik neem aan dat ZOOM wel het een en ander heeft geleerd en verbeterd in die 10 jaar.
En Behringer...quote:Op donderdag 11 februari 2010 07:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, merken als Stagg maken ook al 25 jaar dezelfde rommel...
Nou.... aan de kop van je gitaar....daar zitten van die knopjes, he?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:20 schreef The_Dean het volgende:
Waar kan ik stemmen?
en wat als je nu een FR hebt? dan kan ik er wel aan draaien, maar wordt de stemming van de snaren niet anders...quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou.... aan de kop van je gitaar....daar zitten van die knopjes, he?
Daar kan je stemmen
Ik had het over een gitaar.....quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:00 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
en wat als je nu een FR hebt? dan kan ik er wel aan draaien, maar wordt de stemming van de snaren niet anders...
Dude, let it goquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:31 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
en een gitaar kan geen floyd rose hebben?
of een locking nut?
Knopjes?quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou.... aan de kop van je gitaar....daar zitten van die knopjes, he?
Daar kan je stemmen
Guess who's backquote:Op donderdag 11 februari 2010 07:32 schreef The_Dean het volgende:
Guess who's back.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |