abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77792222
Hallo,

ik ben het mannelijk deel van een getrouwd koppel ik 31 vrouw 29. We zijn 12 jaar tesamen waarvan 4,5 jaar getrouwd. Zij ziet er erg goed uit met mooie vormingen op de juiste plaatsen. Ze draagt graag een mooie decolté en soms wat uitdagende kledij.

Ik heb al enkele jaren de fantasie om haar te delen met een andere man (trio, of zij juist met andere man zonder mij). Het lijk me ook enorm lekker nog maar te weten dat ze het met een andere man gedaan heeft of iemand haar heeft proberen te verleiden.

Heb dit al eens aangebracht bij haar, maar krijg soms verschillende reacties (typisch vrouwelijk denk ik) soms lijkt ze dit leuk te vinden, soms doet het haar niets, soms wordt ze er boos van en some begrijpt ze me niet waarom juist.

Nu mijn vraag zowal aan mannen als aan vrouwen:
- voor mannen met dezelfde fantasie of hadden jullie dit: hoe ga je ermee om met je vrouw/vriendin haar vertellen,niet vertellen, wat was haar reactie, hebben jullie haar stilaan aan het idee laten wennen, hebben jullie iets geprobeerd om het wat aan te wakkeren, waren er bij dat het eerst niet zagen zitten, maar nadien bijdraaide, eventueele belevenissen,...

- voor de vrouwen: heeft jullie man/vriend dit ooit voorgesteld, wat zou je reactie hierop zijn of wat was jullie reactie toen hij het vertelde, hoe heeft hij het je verteld, heeft hij je kunnen overhalen of zou het eventueel lukken om je te doen veranderen van gedachte, wanneer is het beste moment om dit aan bod te leggen, ervaringen,...

PS: IK ben niet op zoek naar reacties die zeggen is goed/slecht voor je relatie, Waarom wil ik dit doen,....

MVG
M

[ Bericht 0% gewijzigd door ferrar99 op 08-02-2010 23:50:27 ]
pi_77792298
Vrouwtje Het is net een voorwerp
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_77792377
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:33 schreef DutchErrorist het volgende:
Vrouwtje Het is net een voorwerp
Precies, uitlenen aan een maat.
pi_77792437
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:35 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Ik ben even uitgekeken op mijn vrouwtje, zullen we even ruilen?
  maandag 8 februari 2010 @ 23:42:51 #5
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_77792681
Ik vind het een belachelijk voorstel.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 8 februari 2010 @ 23:49:48 #6
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_77792954
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind het een belachelijk voorstel.
Alsof het nooit voorkomt,...?
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_77793004
Dank u ManAtWork
  maandag 8 februari 2010 @ 23:54:06 #8
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_77793121
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:49 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Alsof het nooit voorkomt,...?
Dat zei ik niet.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  maandag 8 februari 2010 @ 23:56:08 #9
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_77793182
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dat zei ik niet.
Waarom vind je het dan een belachelijk voorstel?

* ManAtWork is nu nieuwsgierig.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 00:03:10 #10
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_77793398
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:56 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Waarom vind je het dan een belachelijk voorstel?

* ManAtWork is nu nieuwsgierig.
Nouja voor mij persoonlijk dan. Ik ben nogal gehecht aan monogamie, dus ik zou zo'n voorstel niet positief opvatten. Voor mij kan dat gewoon niet dat je een trio wil of je partner met iemand anders wil zien.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 00:05:32 #11
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_77793475
Google eens op 'cuckold'
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 00:08:51 #12
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_77793576
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 00:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Nouja voor mij persoonlijk dan. Ik ben nogal gehecht aan monogamie, dus ik zou zo'n voorstel niet positief opvatten. Voor mij kan dat gewoon niet dat je een trio wil of je partner met iemand anders wil zien.
Duidelijk. Ik denk wel hetzelfde.
Wat niet wil zeggen dat ik het voorstel belachelijk vind als beide partners er mee in kunnen en willen stemmen.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 00:16:42 #13
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_77793780
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 00:08 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Duidelijk. Ik denk wel hetzelfde.
Wat niet wil zeggen dat ik het voorstel belachelijk vind als beide partners er mee in kunnen en willen stemmen.
En Ik viel ook hierover.
quote:
heeft hij je kunnen overhalen
Dat gaat imo al tever als iemand moet worden overgehaald.
pi_77794777
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 00:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

Eens.
Het is aardig duidelijk dat de vrouw het bij fantaseren laat.
Ga het vooral lekker forceren TS, met een beetje mazzel gaat ze definitief naar een andere man en mag jij voortaan lekker dromen met je rechterhand.
pi_77794834
Overigens zou ik toch ook eens voor jezelf nagaan of je de fantasie nu zo opwindend vindt of dat je het in praktijk ook wel echt zo leuk zal vinden als jouw vrouw terugkomt van een date met een andere man.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 02:43:29 #17
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_77795439
Je bent vast niet de enige met zo'n fantasie (het internet staat vol met soort gelijke oproepen).
Maar soms kan een fantasie beter een fantasie blijven.
Veel vrouwen fantaseren ook over een verkrachting, maar vrijwel geen enkele vrouw wil uiteindelijk echt verkracht worden als het er op aankomt.

In jouw fantasie heb je nog de controle omdat het alleen een fantasie is. Op zulke momenten is het wel even geil om je vrouw als 'slet' te zien... Maar als je er echt mee doorgaat dan wordt het ineens wel heel erg echt... Als je dat echt wilt, dan zou ik als ik jou was naar een parenclub gaan, dan blijven jullie anoniem en kun je (en nog belangrijker jouw vrouw) op elk moment nog afkappen zonder teveel ellende op je hals te halen.
Liever goed bedacht dan slecht gejat.
pi_77795451
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 02:43 schreef Paginabeheerder het volgende:
...
Maar soms kan een fantasie beter een fantasie blijven.
...
Precies.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 11:53:31 #19
274595 theones4u
let's have some adult fun
pi_77801968
Tips van een ervaringsdeskundige....

Wees eerlijk en open tegen haar en bespreek alles. Vraag advies aan mensen die dit hebben gedaan (zoals je dus nu doet... ) en als je samen besluit om er daadwerkelijk mee door te gaan, kom "echt" met iemand in contact die ervaring heeft.

Luister vooral niet naar advies van mensen die niets durven te ondernemen.... Spijt hebben van dingen die je hebt gedaan is nog altijd vele malen beter dan spijt hebben van dingen die je niet hebt gedaan...
  dinsdag 9 februari 2010 @ 12:23:17 #20
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_77802980
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 01:38 schreef aloe_vera het volgende:
je spreidt je kansen zie ik

http://forum.viva.nl/foru(...)/list_messages/70470
Reacties waar ik me wel in kan vinden.
quote:
Ze zal het leuk vinden dat jij het opwindend vindt, ze zal niet begrijpen waarom jij haar " uit wilt lenen / delen " , ze zal boos worden omdat je aandringt of omdat ze het idee heeft dat er meer of wat anders achter deze wens zit ( dat jij dan ook je goddelijke gang kan gaan ).
Denk ik.
quote:
Misschien heeft ze het idee dat je niet (meer) om haar geeft, aangezien veelal jaloezie als nauw verbonden aan liefde beschouwd wordt. Dat je haar wil uitlenen voor jouw plezier is trouwens ook niet iets waar veel vrouwen om staan te springen. Even kortweg gezegd, ze is je vrouw, niet je hoer. Los van of ze het opwindend vindt of niet, alhoewel het op niet lijkt, het kan haar wel doen twijfelen aan jouw liefde voor haar. En dat verbaast me niks eigenlijk. Ze is een individu he? Een mens. Een persoon. En geen ding dat je uitleent voor je eigen pleziertjes.

Het valt me overigens op dat je alleen over haar uiterlijk praat en totaal niet over haar als persoon. Hmmmzzz
pi_77839154
Ik ben het eens met Theones4u. Praat er vooral veel over met elkaar en forceer haar niet. Probeer het eerst uit in een club, mocht de jaloezie toch overhand nemen dan kan je er nog tussen komen.
Haters gonna hate.
pi_77839195
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:35 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

zolang ik dan maar wel mag kiezen welke 'maat'!
pi_77841187
We zijn in het zelfde fantassie ook. Andere ding dan naar een club is ook dat ze met een andere man een afspraak doet. Dan je blijft thuis en ze gaat naar de kroeg met andere. Ze hoeft niet de man neuken, snap je? Alleen om te zien je en haar voelens met de situatie.
Ze kan ook met je mind spelen via sms. Later thuis komen. Teasing je hoofd. Mindplay is echt sterk. geloof mij.
En praten jullie alles.

Success
  woensdag 10 februari 2010 @ 12:35:47 #24
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_77841470
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 12:27 schreef CyclingBoy het volgende:
We zijn in het zelfde fantassie ook. Andere ding dan naar een club is ook dat ze met een andere man een afspraak doet. Dan je blijft thuis en ze gaat naar de kroeg met andere. Ze hoeft niet de man neuken, snap je? Alleen om te zien je en haar voelens met de situatie.
Ze kan ook met je mind spelen via sms. Later thuis komen. Teasing je hoofd. Mindplay is echt sterk. geloof mij.
En praten jullie alles.

Success
Praat eens gewoon Nederlands.
  woensdag 10 februari 2010 @ 12:42:12 #25
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_77841689
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 12:27 schreef CyclingBoy het volgende:
En praten jullie alles.

Success
Fantasfiets!
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_77841847
Ik ben het aan het leren. Ik heb pas 1 jaar hier gewonnen.

Geduld.

pi_77842875
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 12:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Praat eens gewoon Nederlands.
Niet zeuren hoor hij doet zijn best. Na 1 jaar in Nederland doet hij het best goed.
Haters gonna hate.
  woensdag 10 februari 2010 @ 13:28:59 #28
274595 theones4u
pi_77842997
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 12:48 schreef CyclingBoy het volgende:
Ik ben het aan het leren. Ik heb pas 1 jaar hier gewonnen.

Geduld.

Helemaal goed hoor en respect dat je het probeert en je dus kwetsbaar opstelt!

Daar zouden andere mensen best eens een voorbeeld aan kunnen nemen ipv kritiek te geven...
  vrijdag 12 februari 2010 @ 14:50:06 #29
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_77920433
Ik heb weleens een kerel z'n vriendin (35, ik toen 20) genomen terwijl hij toekeek. Dus uniek is deze fantasie alles behalve.
In die situatie was iedereen tevreden. Nooit je fantasie erdoor drukken natuurlijk, maar probeer te bedenken of je er beiden blij van wordt. Niet of het maatschappelijk geaccepteerd is.
pi_77923206
Geweldige fantasie alleen zal ik dan met twee vrouwen willen let er wel op dat dit een fantasie is en in werkelijkheid toch tegen kan vallen. Ook moet je afwegen of het na afloop ten goede komt van je relatie. Verder, bespreek het samen en kom samen tot een conclusie, succes
  vrijdag 12 februari 2010 @ 17:21:59 #31
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77925783
Dit is eng, mijn man is 31 jaar, ik ben 29.
We zijn 12 jaar samen, ben allleen al zo'n 6 jaar getrouwd.

Maar schat, ben jij het, dan kunnen we daar zeker nog eens over praten.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_77930561
meld zich!

mn meissie is nu carnaval aant vieren dus ik zei al neem gewoon een lekkere vent mee naar huis! doen we een triotjes...

Maar gaat er wel een keer van komen, heb haar iig voor haar verjaardag een trio met een andere man erbij beloofd dus wie weet...
  maandag 15 februari 2010 @ 09:37:56 #33
274595 theones4u
pi_78010529
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:48 schreef Pollewoppie het volgende:
meld zich!

mn meissie is nu carnaval aant vieren dus ik zei al neem gewoon een lekkere vent mee naar huis! doen we een triotjes...

Maar gaat er wel een keer van komen, heb haar iig voor haar verjaardag een trio met een andere man erbij beloofd dus wie weet...
Als je meer wilt weten en/of de mening van ervaren mensen op dit gebied wilt...meld je dan maar...
  maandag 15 februari 2010 @ 09:44:12 #34
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_78010643
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 17:21 schreef snakelady het volgende:
Dit is eng, mijn man is 31 jaar, ik ben 29.
We zijn 12 jaar samen, ben allleen al zo'n 6 jaar getrouwd.

Maar schat, ben jij het, dan kunnen we daar zeker nog eens over praten.
lol ik zat ook al te kijken

ik ben 33, zij 29
ook 12 jaar samen
5 jaar getrouwd...

Tis een samenzwering!!
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_78010730
Het is de leeftijd
Haters gonna hate.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 10:38:08 #36
274595 theones4u
pi_78049219
De hoogste tijd (kennelijk...) om het leven op te vrolijken.... of in het engels, dat bekt altijd wat lekkerder vind ik zelf:

Spice up your sexlive!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 10:47:54 #37
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78049445
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:38 schreef theones4u het volgende:
De hoogste tijd (kennelijk...) om het leven op te vrolijken.... of in het engels, dat bekt altijd wat lekkerder vind ik zelf:

Spice up your sexlive!
Live nog wel.
pi_78049690
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Live nog wel.
Zijn ondertitel is ook al zo prachtig
pi_78050358
Dat is voor als je het niet op neemt om het later nog eens terug te kijken
Haters gonna hate.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 11:28:02 #40
274595 theones4u
pi_78050491
Scherp allemaal hoor...

Life is live...

Zo dan maar..
pi_78062879
Waar komt dat toch vandaan dat sommige gozers het geil vinden als hun vriendin met andere mannen neukt? Ik sloop de mensen die ook maar iets bij mijn vriendin proberen hoor...

Dit is btw een serieuze vraag: waar komt dat verlangen vandaan?
pi_78064242
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:31 schreef ferrar99 het volgende:
Hallo,

ik ben het mannelijk deel van een getrouwd koppel ik 31 vrouw 29. We zijn 12 jaar tesamen waarvan 4,5 jaar getrouwd. Zij ziet er erg goed uit met mooie vormingen op de juiste plaatsen. Ze draagt graag een mooie decolté en soms wat uitdagende kledij.

Ik heb al enkele jaren de fantasie om haar te delen met een andere man (trio, of zij juist met andere man zonder mij). Het lijk me ook enorm lekker nog maar te weten dat ze het met een andere man gedaan heeft of iemand haar heeft proberen te verleiden.

Heb dit al eens aangebracht bij haar, maar krijg soms verschillende reacties (typisch vrouwelijk denk ik) soms lijkt ze dit leuk te vinden, soms doet het haar niets, soms wordt ze er boos van en some begrijpt ze me niet waarom juist.

- voor mannen met dezelfde fantasie of hadden jullie dit: hoe ga je ermee om met je vrouw/vriendin haar vertellen,niet vertellen, wat was haar reactie, hebben jullie haar stilaan aan het idee laten wennen, hebben jullie iets geprobeerd om het wat aan te wakkeren, waren er bij dat het eerst niet zagen zitten, maar nadien bijdraaide, eventueele belevenissen,...

- voor de vrouwen: heeft jullie man/vriend dit ooit voorgesteld, wat zou je reactie hierop zijn of wat was jullie reactie toen hij het vertelde, hoe heeft hij het je verteld, heeft hij je kunnen overhalen of zou het eventueel lukken om je te doen veranderen van gedachte, wanneer is het beste moment om dit aan bod te leggen, ervaringen,...

PS: IK ben niet op zoek naar reacties die zeggen is goed/slecht voor je relatie, Waarom wil ik dit doen,....

MVG
M
Volgens mij doel je op een cuckold leefstijl. Je moet het beiden kunnen denk ik. Ik vind dit altijd een erg aparte levensstijl.
pi_78068495
Ik zou mijn vriend vierkant uitlachen.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 19:58:24 #44
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_78070585
Wat belangrijk is met dit soort dingen is eerlijkheid, vertel haar waarom je die behoefte hebt. Ze kan aan het idee moeten wennen, maar eerlijkheid dat brengt in de loop der tijd ook wel wat op. Vaak zijn het fantasieen die uit kunnen komen maar alleen als er openlijk over gesproken kan worden en er duidelijke afspraken worden gemaakt.
En openheid van beide kanten.
Be dance |Be real| Be You
pi_78074115
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 16:55 schreef TjilpTjilp het volgende:
Waar komt dat toch vandaan dat sommige gozers het geil vinden als hun vriendin met andere mannen neukt? Ik sloop de mensen die ook maar iets bij mijn vriendin proberen hoor...

Dit is btw een serieuze vraag: waar komt dat verlangen vandaan?
Vanwaar dit verlangen komt?
Eigenlijk was ik vroeger heeeel jaloers. Maar als we vroeger uitgingen en andere mannen keken naar haar begon ik het eigenlijk leuk te vinden. Toen ze beginnen werken is vertelde ze steeds over dezelfde collega en ik weet dat hij iets voelde voor haar. of dit ook wederkerig was heb ik nooit geweten. maar in plaats van jaloers en boos te worden, merkt ik dat ik het enorm opwindend vond. heb altijd gedacht (en denk het nog altijd) dat ze me ooit bedrogen heeft met hem, maar dit heeft ze nooit toegegeven dus ben er niet zeker van. deze gedacht wind mij nog steeds op.
pi_78076649
Ferrar,

Ik heb een aantal jaren geleden precies meegemaakt wat jij nu meemaakt...
Ik zat ook met die fantasie in mijn hoofd. Ben nu 6 jaar getrouwd en al 12 jaar samen. Ik 34, zei 32.
We waren/zijn altijd erg open naar elkaar geweest, dus als ze bijv. een keer met vriendinnen op stap was geweest vertelde ze het altijd als ze veel aandacht had gekregen in de kroeg.
Ik merkte dat me dat enorm opwond, maar vond dat vreemd aan mezelf en heb daar verder nooit "werk" van gemaakt. Wel vertelde ik haar altijd dat ik het erg leuk vond dat ze veel aandacht kreeg. Dus geen enkele jaloezie ofzo.

Na een jaar ofzo kwam ik een keer op internet een dergelijke topic tegen als jij nu hebt gestart en uit de reacties daarop bleek me dat ik niet de enige was. Dat was een soort van eye-opener voor me. Na enkele weken wat te hebben gelezen op internet heb ik mijn (toen nog vriendin) over mijn fantasie verteld. Dat ze het met een andere man zou doen.
Ze reageerde niet geschokt, maar vond het wel redelijk vreemd. Ze was in het begin bang dat ik er in de toekomst iets voor terug zou willen (ze mocht vreemdgaan van mij, dus dacht ze dat ze de "favor" terug moest geven)

Na heel wat uren praten en haar overtuigd te hebben dat ik geen bovengemiddelde behoefte heb aan vreemdgaan (lees: trouw blijven) begon ze er een beetje voor open te staan. Ik heb het nu wel over maanden later. Zoiets gaat (of althans, ging bij ons) niet over 1 nacht ijs. Soms als we samen op stap waren grapten we wel eens over een lekkere kerel die zijn oog op haar liet vallen als ik naar de tiolet was: of dat beschuitjesmateriaal was... Eigenlijk vond ik het er open en eerlijk over hebben -en zeker met voorbeelden in de kroeg- al bijna voldoening gevend.

Toen mijn vrouw een keer op Ibiza op vakantie was met een groep vriendinnen kreeg ik oppeens een SMS midden in de nacht: of het aanbod nog gold! (We hadden altijd afgesproken dat ALS de gelegenheid zich voordeed, we dit altijd eerst zouden bespreken) Ik zag de SMS echter sochtends pas en heb haar meteen gebeld. Omdat ze geen reactie had gekregen, heeft ze er die nacht geen werk van gemaakt. Maar na elkaar te hebben gesproken heb ik haar de "GO" gegeven. Ik zal je zeggen dat ik me nog nooit zo lang zó geil heb gevoeld als die avond dat ik wist dat mijn vrouw wellicht sex zou gaan hebben met een barman ergens op een warm eiland. De fantasieen golfden door mijn hoofd. De volgende ochtend belde ze me dat ze alleen met hem gezoend had (plus een beetje voelen) en dat dat wel naar meer smaakte. Dat is er toen ook van gekomen.

Dit heeft ons wekenlang een enorme boost in ons eigen sexleven gegeven, we vonden het beiden fantastisch. Later is het met behoorlijk lange tussenposen nog twee keer gebeurd, wat buiten dat de sex een keer behoorlijk matig was volgens mijn vrouw, weer tot heftige sex heeft geleid tussen ons tweeen. Ik heb normaal al niets te klagen, maar na deze vakanties is het hek van de dam

Als ik je een advies mag geven: Blijf eerlijk, doe het alleen als je er 100% achter staan (beiden), praat er veel over en begin rustig aan. Kijk wat het met je doet. Ik vond/vind het geweldig, maar misschien vind je het oppeens niks meer als puntje bij paaltje komt.

Enough 4 now...

Gr.... Kozz
pi_78087481
- Nee, FOK! is geen datingsite -

[ Bericht 80% gewijzigd door Adolecens op 17-02-2010 10:20:40 ]
  woensdag 17 februari 2010 @ 11:56:54 #48
274595 theones4u
pi_78093429
Als ik je een advies mag geven: Blijf eerlijk, doe het alleen als je er 100% achter staan (beiden), praat er veel over en begin rustig aan. Kijk wat het met je doet. Ik vond/vind het geweldig, maar misschien vind je het oppeens niks meer als puntje bij paaltje komt.

Enough 4 now...

Gr.... Kozz
[/quote]

Een heel goed advies en alle respect van mijn kant voor de manier waarop je dit gedaan hebt en proficiat Kozz!
  donderdag 18 februari 2010 @ 09:38:51 #49
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_78130027
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 21:49 schreef EKozz het volgende:
Ferrar,

Ik zat ook met die fantasie in mijn hoofd. Ben nu 6 jaar getrouwd en al 12 jaar samen. Ik 34, zei 32.
We waren/zijn altijd erg open naar elkaar geweest, dus als ze bijv. een keer met vriendinnen op stap was geweest vertelde ze het altijd als ze veel aandacht had gekregen in de kroeg.
Ik merkte dat me dat enorm opwond, maar vond dat vreemd aan mezelf en heb daar verder nooit "werk" van gemaakt. Wel vertelde ik haar altijd dat ik het erg leuk vond dat ze veel aandacht kreeg. Dus geen enkele jaloezie ofzo.

Na een jaar ofzo kwam ik een keer op internet een dergelijke topic tegen als jij nu hebt gestart en uit de reacties daarop bleek me dat ik niet de enige was. Dat was een soort van eye-opener voor me. Na enkele weken wat te hebben gelezen op internet heb ik mijn (toen nog vriendin) over mijn fantasie verteld. Dat ze het met een andere man zou doen.
Ze reageerde niet geschokt, maar vond het wel redelijk vreemd. Ze was in het begin bang dat ik er in de toekomst iets voor terug zou willen (ze mocht vreemdgaan van mij, dus dacht ze dat ze de "favor" terug moest geven)

Na heel wat uren praten en haar overtuigd te hebben dat ik geen bovengemiddelde behoefte heb aan vreemdgaan (lees: trouw blijven) begon ze er een beetje voor open te staan. Ik heb het nu wel over maanden later. Zoiets gaat (of althans, ging bij ons) niet over 1 nacht ijs. Soms als we samen op stap waren grapten we wel eens over een lekkere kerel die zijn oog op haar liet vallen als ik naar de tiolet was: of dat beschuitjesmateriaal was... Eigenlijk vond ik het er open en eerlijk over hebben -en zeker met voorbeelden in de kroeg- al bijna voldoening gevend.

Toen mijn vrouw een keer op Ibiza op vakantie was met een groep vriendinnen kreeg ik oppeens een SMS midden in de nacht: of het aanbod nog gold! (We hadden altijd afgesproken dat ALS de gelegenheid zich voordeed, we dit altijd eerst zouden bespreken) Ik zag de SMS echter sochtends pas en heb haar meteen gebeld. Omdat ze geen reactie had gekregen, heeft ze er die nacht geen werk van gemaakt. Maar na elkaar te hebben gesproken heb ik haar de "GO" gegeven. Ik zal je zeggen dat ik me nog nooit zo lang zó geil heb gevoeld als die avond dat ik wist dat mijn vrouw wellicht sex zou gaan hebben met een barman ergens op een warm eiland. De fantasieen golfden door mijn hoofd. De volgende ochtend belde ze me dat ze alleen met hem gezoend had (plus een beetje voelen) en dat dat wel naar meer smaakte. Dat is er toen ook van gekomen.

Dit heeft ons wekenlang een enorme boost in ons eigen sexleven gegeven, we vonden het beiden fantastisch. Later is het met behoorlijk lange tussenposen nog twee keer gebeurd, wat buiten dat de sex een keer behoorlijk matig was volgens mijn vrouw, weer tot heftige sex heeft geleid tussen ons tweeen. Ik heb normaal al niets te klagen, maar na deze vakanties is het hek van de dam

Enough 4 now...

Gr.... Kozz
Dat jij dat nodig hebt om het een boost te geven vind ik wel zo vernederend, voor jezelf maar ook voor haar.
Deathlift or Die.
pi_78130509
Dat vind ik niet. Iedereen heeft fantasieën of een bepaalde fetish. Bij hem is dat zijn vrouw met een ander te zien. Dat kan ook andersom hoor. Een ander die doet het weer anders.
Haters gonna hate.
pi_78130662
Ik denk dat ik me vernederd zou voelen als hij een dikke drol op me zou willen neerleggen.

Maar dan nog, ieder zijn meug. Misschien is het wel een enorme boost voor je sexleven.
pi_78130882
quote:
Ferrar,

Enough 4 now...

Gr.... Kozz

Meer echte verhalen
  donderdag 18 februari 2010 @ 12:00:51 #53
291949 Mattx.
is dit verplicht ?
pi_78134053
gek, als mijn vriendin met iemand naar bed ga word ik gek.
laat staan dat ik dat vrijwillig toe laat.. ben je niet goed. makfees
Ik sloof me niet uit, ik blijf wie ik ben. Hoef de naam niet te noemen ze kennen de stem !
pi_78138644
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 00:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

En Ik viel ook hierover.
[..]

nee als ze meteen in de auto springt....
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_78138953
quote:
Ferrar,

Enough 4 now...

Gr.... Kozz
Dan vraag ik me wel af wat voor fantasieen je daarbij hebt. Zie je het dan voor je? En raak je dan opgewonden van je vriendin, van het feit dat je vriendin wordt begeerd, of van die kerel? Ik kan me er echt niks bij voorstellen!
pi_78205425
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:35 schreef TjilpTjilp het volgende:

[..]

Dan vraag ik me wel af wat voor fantasieen je daarbij hebt. Zie je het dan voor je? En raak je dan opgewonden van je vriendin, van het feit dat je vriendin wordt begeerd, of van die kerel? Ik kan me er echt niks bij voorstellen!
Ken de fantasie, weet nog niet of ik het ooit waar zie of wil zien worden... Maar in het kort het gevoel er achter:

Het idee is geil omdat het het toppunt is van je partner maximaal verwent zien worden (of weten dat) en idd het genoemde weten dat ze begeert word maar alleen van jou houd! ik denk dat het ook een stuk vertrouwen is, als je je partner of je relatie niet volledig vertrouwd doe je dit niet, dus als je het wel doet bevestigd dat juist de sterkte van je relatie denk ik!
  zaterdag 20 februari 2010 @ 00:13:18 #57
253447 Ethanolic
pi_78210823
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:40 schreef Pollewoppie het volgende:

[..]

Ken de fantasie, weet nog niet of ik het ooit waar zie of wil zien worden... Maar in het kort het gevoel er achter:

Het idee is geil omdat het het toppunt is van je partner maximaal verwent zien worden (of weten dat) en idd het genoemde weten dat ze begeert word maar alleen van jou houd! ik denk dat het ook een stuk vertrouwen is, als je je partner of je relatie niet volledig vertrouwd doe je dit niet, dus als je het wel doet bevestigd dat juist de sterkte van je relatie denk ik!
Yeah right.
Dus je bent zelf niet de beste in bed.
Ik snap mensen niet.
Deathlift or Die.
pi_78213901
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:40 schreef Pollewoppie het volgende:

[..]

Of je vriendinnetje gaat er met die knappe jonge barman vandoor . Wat maakt dat jij er zo ontzettend op vertrouwt dat je niet verruild wordt voor het scharreltje van je vriendin?
pi_78230644
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 01:22 schreef TjilpTjilp het volgende:

[..]

Of je vriendinnetje gaat er met die knappe jonge barman vandoor . Wat maakt dat jij er zo ontzettend op vertrouwt dat je niet verruild wordt voor het scharreltje van je vriendin?
Wat maakt dat je denkt dat seks daarvoor de factor moet zijn en dat je vriendinnetje er niet vandoor gaat met die leuke collega terwijl je oh zo monogaam was?
Shit happens, zo simpel is het, zolang je je er beide in het geheel niet rot over voelt dat je dit soort dingen doet is het geen groter risiko dan andere zaken waarin mensen elkaar leren kennen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_78257070
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:35 schreef TjilpTjilp het volgende:

[..]

De fantasieën zijn dat mijn vrouw wordt genomen door een andere man. Het begeren is daar natuurlijk een voortvloeisel van. Niet van die kerel ofzo. Ik vind het voornamelijk geil als ze erover verteld.

Ze heeft het op twee vakanties met een neger gedaan. Ik ben zelf niet slecht bedeeld, maar die negers voldeden aan het stereotype "hung" en dat maakte het wel extra geil.
pi_78262890
Er zijn zat vrouwen die een andere man willen(hebben),maar dat vertellen ze hun man gewoon niet.
Vanuit het idee van ts vind ik het er raar.
pi_78292821
quote:
Op zondag 21 februari 2010 14:15 schreef yvonne1980 het volgende:
Er zijn zat vrouwen die een andere man willen(hebben),maar dat vertellen ze hun man gewoon niet.
Vanuit het idee van ts vind ik het er raar.
Ik denk dat de TS het zelf in het begin (net zoals ik in het begin) het ook heel raar vond... Naarmate ik er steeds verder achter kwam dat ik niet de enige man was die dit heeft, maar dat het internet er mee volstond, werd het voor mij "normaler".

Ik snapt dat het gros van de mensen er weinig van begrijpt, maarja: Ieder zijn ding, toch? Ik vind het wel een bewijs van enorm vertrouwen in elkaar. Ik heb genoeg voorbeelden gezien van mensen die "stiekem" vreemdgaan en volgens mij zijn de cijfers 1/3 van de mensen gaat vreemd. Dan is dit mijn inziens een gezondere oplossing
pi_78293659
Als het als man trekt dat je vrouw het met een ander doet dan is het een prima oplossing. Je bent dan wel eerlijk tegen elkaar. Bij vreemdgaan lieg je gewoon glas hard tegen je partner. Het is een soort van cuckolding.
Haters gonna hate.
pi_78293664
quote:
Op maandag 22 februari 2010 08:08 schreef EKozz het volgende:

[..]

Ik denk dat de TS het zelf in het begin (net zoals ik in het begin) het ook heel raar vond... Naarmate ik er steeds verder achter kwam dat ik niet de enige man was die dit heeft, maar dat het internet er mee volstond, werd het voor mij "normaler".

Ik snapt dat het gros van de mensen er weinig van begrijpt, maarja: Ieder zijn ding, toch? Ik vind het wel een bewijs van enorm vertrouwen in elkaar. Ik heb genoeg voorbeelden gezien van mensen die "stiekem" vreemdgaan en volgens mij zijn de cijfers 1/3 van de mensen gaat vreemd. Dan is dit mijn inziens een gezondere oplossing
Misschien heb ik er overheen gelezen maar heeft je vrouw ook wel eens iemand anders gedaan waar jij bij was? In dezelfde kamer?
Haters gonna hate.
pi_78299244
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 00:13 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Yeah right.
Dus je bent zelf niet de beste in bed.
Ik snap mensen niet.
Nee ik ben niet de beste in bed, niemand is de beste in bed... seks met een ander is anders, niet beter of slechter...

men wat bekrompen weer hiero...

En als blijkt dat het neukertje toch leuker is als mij en ze zet me voor diegene aan de kant ligt het dan aan de vrijheid die ik haar gaf? of was de relatie dan gewoon al slecht???
  maandag 22 februari 2010 @ 12:58:22 #66
253447 Ethanolic
pi_78300021
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:37 schreef Pollewoppie het volgende:

[..]

Nee ik ben niet de beste in bed, niemand is de beste in bed... seks met een ander is anders, niet beter of slechter...

men wat bekrompen weer hiero...

En als blijkt dat het neukertje toch leuker is als mij en ze zet me voor diegene aan de kant ligt het dan aan de vrijheid die ik haar gaf? of was de relatie dan gewoon al slecht???
Hoezo maximaal? Je zal toch wel de beste voor haar zijn? Voel jij je niet de beste voor haar?
Ik vind het nogal een ziek idee om iemand waarvan je houdt met een ander te zien neuken. Niet alleen onmannelijk maar gewoon onmenselijk. Als mijn meisje alleen al met het idee kwam aanzetten dan zou ik haar de deur wijzen.
Deathlift or Die.
pi_78300038
Kan me er alles bij voorstellen, alleen zou ik er wel bij willen zijn om toe te kijken of om mee te doen.

Fantasie ontstond toen we voor een verzekering medisch gekeurd moesten worden. Werd thuis gedaan. Op een gegeven moment werd ook gekeken of je rug goed is. Stond mijn vrouw in ondergoed voorover gebogen met haar kont naar de arts toe..... Wat mij betreft had hij haar daar ter plekke mogen nemen.

In de praktijk is het er echter nog niet van gekomen.
pi_78300131
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:59 schreef devlinmr het volgende:
Kan me er alles bij voorstellen, alleen zou ik er wel bij willen zijn om toe te kijken of om mee te doen.

Fantasie ontstond toen we voor een verzekering medisch gekeurd moesten worden. Werd thuis gedaan. Op een gegeven moment werd ook gekeken of je rug goed is. Stond mijn vrouw in ondergoed voorover gebogen met haar kont naar de arts toe..... Wat mij betreft had hij haar daar ter plekke mogen nemen.

In de praktijk is het er echter nog niet van gekomen.
Dan vraag je toch iemand om doktertje te komen spelen? zo te lezen zijn jullie toe aan een herkeuring!
pi_78300816
Ik wil mijn vriendin best eens delen met een andere vrouw, maar met een man? No fucking way
New in town
pi_78301058
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:01 schreef FUFR het volgende:

[..]

Dan vraag je toch iemand om doktertje te komen spelen? zo te lezen zijn jullie toe aan een herkeuring!
tja... vind ik ook
pi_78301109
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:17 schreef AliKebap het volgende:
Ik wil mijn vriendin best eens delen met een andere vrouw, maar met een man? No fucking way
vanwaar die onzekerheid?
pi_78301359
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:17 schreef AliKebap het volgende:
En toen bleek ze een vrouw toch interessanter te vinden dan een man.....
pi_78301879
Ja idd ik vind het geen excuus om te zeggen van ja straks laat ze mij zitten voor die andere kerel. Dan is je relatie gewoon niet goed genoeg, dat is dan mijn mening. Ik bedoel ze kan je net zo goed laten zitten voor de vrouw die je met je trio hebt gehad of gewoon standaard voor een collega of iets dergelijks.
Haters gonna hate.
pi_78302743
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:44 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja idd ik vind het geen excuus om te zeggen van ja straks laat ze mij zitten voor die andere kerel. Dan is je relatie gewoon niet goed genoeg, dat is dan mijn mening. Ik bedoel ze kan je net zo goed laten zitten voor de vrouw die je met je trio hebt gehad of gewoon standaard voor een collega of iets dergelijks.
Daar maak je zelfs meer kans op want vaak zie je je collega in uren meer/vaker dan je eigen man/vrouw/manvrouw.
pi_78303201
Ja idd hoewel ik er niet aan moet denken om het met een van mijn collega's te doen
Haters gonna hate.
pi_78303315
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:17 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja idd hoewel ik er niet aan moet denken om het met een van mijn collega's te doen
* kijkt naar rechts....
ik moet knapper personeel aannemen.... en van het andere geslacht
pi_78303520
Je hebt toch een leuke stagiaire.
pi_78303547
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:25 schreef -moppie- het volgende:
Je hebt toch een leuke stagiaire.
HAD. die is klaar en ondanks dat ik geen vooroordelen heb....twas ginne knappe
pi_78304866
Ik zou als ik zoiets zou doen sowieso niet met een collega doen. Met een vreemde kerel misschien wel.
Haters gonna hate.
pi_78305063
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:58 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik zou als ik zoiets zou doen sowieso niet met een collega doen. Met een vreemde kerel misschien wel.
ik ook niet, das 2 close
pi_78322497
Ik heb het ook ter sprake gebracht, dat ik m'n vrouw wel eens wilde uitlenen. Eerst was ze er huiverig voor, ze zag zichzelf niet met een vreemde man het bed in duiken. We zijn best wel open naar elkaar, en plagen elkaar ook wel met wie we zien zitten tijdens uitgaan enzo. Ik heb verder niet gepushed, maar later ging ze zo nu en dan met iemand weg op cursus, waar ze op een gegeven moment een stout gesprek mee had, en bij iedere keer cursus gingen die gesprekken steeds verder. Daar raakte ze opgewonden van kon ik merken, wanneer ze na cursus thuis kwam besprong ze me praktisch in de deuropening. Let wel, dit ging in alle openheid, ze heeft me iedere keer verteld hoe die gesprekken gingen, na haar biecht waren wij ook weer geil en moesten er weer brandjes geblust worden. Na een tijdje heb ik haar er op uit gestuurd en aan die man uitgeleend, toen ze weer terug kwam hebben we nog een keer de sterren van de hemel geneukt. Het geeft je sexleven een enorme oppepper kan ik je vertellen, als je into dit soort dingen bent dan. Zo nu en dan komt hij nu bij ons thuis als ik naar m'n werk ben, en 's avonds vertelt ze me wat ze heeft gedaan in geuren en kleuren. Bang om haar te verliezen ben ik niet, wat ze met hem deelt is niets anders dan pure lust, wij zijn elkaars geliefden, en ik weet dat ik haar beter bevredig in bed :-)
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:31 schreef ferrar99 het volgende:
Hallo,

MVG
M
  dinsdag 23 februari 2010 @ 09:53:52 #82
274595 theones4u
pi_78333880
Jullie hebben het fenomeen helemaal begrepen wat mij betreft....lust en liefde worden namelijk veel te vaak door elkaar gehaald en kun je (als je er als volwassen mensen voor kiest...) heel goed scheiden.

Mijn complimenten en geniet....
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:59 schreef kinkab het volgende:
Ik heb het ook ter sprake gebracht, dat ik m'n vrouw wel eens wilde uitlenen. Eerst was ze er huiverig voor, ze zag zichzelf niet met een vreemde man het bed in duiken. We zijn best wel open naar elkaar, en plagen elkaar ook wel met wie we zien zitten tijdens uitgaan enzo. Ik heb verder niet gepushed, maar later ging ze zo nu en dan met iemand weg op cursus, waar ze op een gegeven moment een stout gesprek mee had, en bij iedere keer cursus gingen die gesprekken steeds verder. Daar raakte ze opgewonden van kon ik merken, wanneer ze na cursus thuis kwam besprong ze me praktisch in de deuropening. Let wel, dit ging in alle openheid, ze heeft me iedere keer verteld hoe die gesprekken gingen, na haar biecht waren wij ook weer geil en moesten er weer brandjes geblust worden. Na een tijdje heb ik haar er op uit gestuurd en aan die man uitgeleend, toen ze weer terug kwam hebben we nog een keer de sterren van de hemel geneukt. Het geeft je sexleven een enorme oppepper kan ik je vertellen, als je into dit soort dingen bent dan. Zo nu en dan komt hij nu bij ons thuis als ik naar m'n werk ben, en 's avonds vertelt ze me wat ze heeft gedaan in geuren en kleuren. Bang om haar te verliezen ben ik niet, wat ze met hem deelt is niets anders dan pure lust, wij zijn elkaars geliefden, en ik weet dat ik haar beter bevredig in bed :-)
[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')