abonnement Unibet Coolblue
pi_77818611
Oh, heeft wikwakka2 nog zo'n oud systeem.
Allah Al Watan Al Malik
pi_77818613
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:10 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ze moeten volgens mij allemaal even ver uitsteken, dus ik neem aan dat de stoppen die iets meer naar voren staan, zijn uitgesprongen. Maar pin me hier niet op vast, want ik kan het net zo goed mis hebben. Wij hebben thuis namelijk zo'n modern ding met schakelaars/knoppen, zonder stoppen.
Ja, wij hebben ook altijd zo'n ding met schakelaars gehad, veel makkelijker . Maar ja, ik had zulke ouderwetse bagger wel kunnen verwachten bij een studentenhuisvester .
Cool story, Hansel.
pi_77818662
Waarom is ie btw gesprongen opeens? Hennepkwekerij bij je huisgenoot?
pi_77818663
Je buren hebben vast nog wel wat stoppen te leen.
pi_77818742
Nu zelfgemaakte (kip)shoarma eten.
pi_77819229
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
I would really appreciate that..


Hehehe mn zusje kwam echt boos thuis. Ze werden tijdens Engels in groepjes ingedeeld en t was de bedoeling dat ze één of andere opdracht maakten. Het had met ''mythical beasts'' te maken.

Vraagt één iemand ''hoe spel je going?''
Toen ging mn zusje dr humeur al van '' '' naar'' ''
Dus mijn zusje geeft antwoord maar maar dan zegt zo een ander meisje ''oh mytical beasts, kunnen we iets met de tandenfee doen ofzo?''

4vwo he mensen.
Going
Tandenfee

Dit is wel héél sneu

Laat hen het over Cerberos doen, 3koppige hond uit de Hades (onderwereld), ook te zien in 1e Harry Potter
pi_77819394
De dader gevonden: een verlangsnoer is doorgebrand.
Cool story, Hansel.
pi_77819466
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:32 schreef wikwakka2 het volgende:
De dader gevonden: een verlangsnoer is doorgebrand.
Verlangsnoer nog wel
Maar dat is best wel raar, hoe oud en verneukt was dat ding wel niet
pi_77819530
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:34 schreef Rookert het volgende:

[..]

Verlangsnoer nog wel
Maar dat is best wel raar, hoe oud en verneukt was dat ding wel niet
Geen flauw idee, dat ding lag er al toen ik hier kwam wonen.

Maar de beheerder neemt niet op, dus dat wordt in eht donker koken en douchen .
Cool story, Hansel.
pi_77819681
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:35 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Geen flauw idee, dat ding lag er al toen ik hier kwam wonen.

Maar de beheerder neemt niet op, dus dat wordt in eht donker koken en douchen .
Een verlengsnoer waar dan precies? Ergens op een kutplek vastgemaakt aan de muur ofzo?
pi_77819708
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:35 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Geen flauw idee, dat ding lag er al toen ik hier kwam wonen.

Maar de beheerder neemt niet op, dus dat wordt in eht donker koken en douchen .
Lekker romantisch met je Bulgaarse huisgenoot.

pi_77819833
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:39 schreef Rookert het volgende:

[..]

Een verlengsnoer waar dan precies? Ergens op een kutplek vastgemaakt aan de muur ofzo?
Mwah, blijkbaar had iemand een verlengsnoer in het stopcontact waar officieel alleen de koelkast hoort te zitten gestoken. Op die stekkerdoos zaten dus de waterkoker en de koelkast aangesloten en daaraan weer een andere stekkerdoos met de magnetron .

De eerste stekkerdoos, de boosdoener, is doorgebrand en er zit allemaal verbrand rubber aan vast.
Cool story, Hansel.
pi_77819860
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:40 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Lekker romantisch met je Bulgaarse huisgenoot.

[ afbeelding ]
x oneindigheid

Ik heb niet eens meer kaarsen in huis .
Cool story, Hansel.
pi_77819892
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:43 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Mwah, blijkbaar had iemand een verlengsnoer in het stopcontact waar officieel alleen de koelkast hoort te zitten gestoken. Op die stekkerdoos zaten dus de waterkoker en de koelkast aangesloten en daaraan weer een andere stekkerdoos met de magnetron .

De eerste stekkerdoos, de boosdoener, is doorgebrand en er zit allemaal verbrand rubber aan vast.
Dit klinkt best gevaarlijk
En het was sowieso wachten hierop, magnetron slurpt energie, waterkoker is ook niet het zuinigste apparaat.
pi_77819942
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:44 schreef Rookert het volgende:

[..]

Dit klinkt best gevaarlijk
En het was sowieso wachten hierop, magnetron slurpt energie, waterkoker is ook niet het zuinigste apparaat.
Stom dat het eerst wel gewoon goed ging, maar ja, officieel horen al die apparaten natuurlijk op een apart stopcontact aangesloten te worden. Jammer dat er maar aan één kant van de keuken (bij het keukenblok) stopcontacten zitten, en de magnetron, waterkoken, senseo, tosti-ijzer, en zo aan de andere kant staan .
Cool story, Hansel.
pi_77820013
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:43 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Mwah, blijkbaar had iemand een verlengsnoer in het stopcontact waar officieel alleen de koelkast hoort te zitten gestoken. Op die stekkerdoos zaten dus de waterkoker en de koelkast aangesloten en daaraan weer een andere stekkerdoos met de magnetron .

De eerste stekkerdoos, de boosdoener, is doorgebrand en er zit allemaal verbrand rubber aan vast.
Nou, lekker is dat. Voor hetzelfde geld had je flat in de fik gevlogen.
pi_77820073
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:45 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Stom dat het eerst wel gewoon goed ging, maar ja, officieel horen al die apparaten natuurlijk op een apart stopcontact aangesloten te worden. Jammer dat er maar aan één kant van de keuken (bij het keukenblok) stopcontacten zitten, en de magnetron, waterkoken, senseo, tosti-ijzer, en zo aan de andere kant staan .
Ja, die indelingen zijn altijd kut geregeld Maar ik zou dan even beheerder erop wijzen ja en extra lang verlengsnoer regelen voor een andere contact ofzo, dingen van 8 meter heb je geloof ik al bij Blokker/Halfords e.d.
pi_77820125
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:47 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Nou, lekker is dat. Voor hetzelfde geld had je flat in de fik gevlogen.
Inderdaad, er kwam ook een hoop rook vanaf, ik kon het eerst alleen niet plaatsen . Gelukkig hebben we wél superirritante rookmelders die al afgaan als ik vlees in de pan gooi, maar dat is ook wel weer geruststellend na dat nieuws uit Groningen. Weet ik in ieder geval dat ik wakker ben, mocht er zoiets gebeuren *klopt af*.
Cool story, Hansel.
pi_77820177
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:50 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Inderdaad, er kwam ook een hoop rook vanaf, ik kon het eerst alleen niet plaatsen .
Mazzel dat er geen droog papier lag of een theedoek oid, could have been bad man
pi_77820302
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:51 schreef Rookert het volgende:

[..]

Mazzel dat er geen droog papier lag of een theedoek oid, could have been bad man
Droog papier of een theedoek áchter de koelkast ?

Er hangt nu overal wel een vieze geur van verband rubber .

Oh ja, om er maar even een klb-post van te maken: luie klojo's die de meterkast vol douwen met dozen, kapotte stoelen, laminaat en andere troep die gewoon bij het grofvuil thuishoort .
Cool story, Hansel.
pi_77820588
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:54 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Droog papier of een theedoek áchter de koelkast ?

Er hangt nu overal wel een vieze geur van verband rubber .

Oh ja, om er maar even een klb-post van te maken: luie klojo's die de meterkast vol douwen met dozen, kapotte stoelen, laminaat en andere troep die gewoon bij het grofvuil thuishoort .
Je wilt niet weten wat je op de koelkast leggen en dan kan vergeten, zodat het weg wordt geschoven als je er wat op legt of als een deur open gaat of weetikveel.

Hang een briefje op met de boodschap of mensen hun zooi weg willen halen,want anders wordt het bij het grofvuil geflikkerd
pi_77820857
Dat wegflikkeren boeit ze denk ik weinig, ze hebben het daar waarschijnlijk neergeplempt omdat ze te lui waren om het zelf weg te gooien . Maar ja, morgen ga ik wel even 'spelen' met de stoppen en schakelaars om te kijken welke nou van mij is .
Cool story, Hansel.
pi_77821041
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat wegflikkeren boeit ze denk ik weinig, ze hebben het daar waarschijnlijk neergeplempt omdat ze te lui waren om het zelf weg te gooien . Maar ja, morgen ga ik wel even 'spelen' met de stoppen en schakelaars om te kijken welke nou van mij is .
Je moet wat
Maar wel handig voor de volgende keer
  dinsdag 9 februari 2010 @ 22:13:04 #149
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_77827005
Ik ben net naar college geweest..eigenlijk voor deeltijders maar goed. Dat hoorcollege net is veel fijner dan overdag.
pi_77827139
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 22:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik ben net naar college geweest..eigenlijk voor deeltijders maar goed. Dat hoorcollege net is veel fijner dan overdag.
Minder druk?
Cool story, Hansel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')