quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik snap het. Ik snap het. Je moet natuurlijk wel een beetje hard-to-get doen en mysterieus blijven.
Ik ben slapen, trusten![]()
Succesquote:
Haha, mogelijk.... Maar moet ik dan eigenlijk ook 2 en half jaar drank op hebben, lol!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga jij ook 2,5 jaar met me samenwonen dan?
Ik had serieus verwacht dat iemand anders dat had aangemaaktquote:
Ja zeg, ik ga je niet de hele tijd dronken houden hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:14 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Haha, mogelijk.... Maar moet ik dan eigenlijk ook 2 en half jaar drank op hebben, lol!
Klinkt als een soort glijmiddel.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zeg, ik ga je niet de hele tijd dronken houden hoor.
Op een gegeven moment moet je maar gewoon van me gaan houden!
Ik weetz, ik weetzquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:20 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Als ik ooit nuchter echt op jongens zou vallen dan zou jij de eerste zijn, je weet toch.
En Starp klinkt als een stofzuiger.quote:
Glijmiddel en extra zuigkracht.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien kan je Vleve en Starp wel samen gebruiken voor ultiem genot...
Sweet dreams dan maar héquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weetz, ik weetz
EN daar ga ik nu over dromen! Slaap lekker straighty!
En de rest ook!
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:24 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
En Starp klinkt als een stofzuiger.
De Starp 2000! Met extra grote zak!Extra lange slang!
Extra zuigkracht!
Vooral dat onderschrift!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok wie heeft die kloon aangemaakt! Ik ben het niet (alsof iemand dat nu nog gaat geloven
).
Ja, leuk maar ik ben het niet hoorquote:
Nee joh... tuurlijk nietquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, leuk maar ik ben het niet hoor.
Euh nee hoor... dat ben ik alweer vergeten joh... tis meer dat je ons er zelf aan blijft herinneren...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:.
Alleen omdat ik één keer een grapje heb uitgehaald... scarred for life.
Ja dat is nooit anders geweestquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh nee hoor... dat ben ik alweer vergeten joh... tis meer dat je ons er zelf aan blijft herinneren...
Maar iemand werkt je tegen kerel
Slachtofferol FTWquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat is nooit anders geweest, mij werkt altijd wel iemand tegen
.
Ja, de warmste jas die je kan dragenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |