2x klikken en ik had emquote:Op maandag 8 februari 2010 22:51 schreef Steve het volgende:
[..]
Histor.nl.Maar de kleur kan door mijn beeldscherm natuurlijk iets verschillen.
Nja dat vieze groen heette Herderstasjequote:Op maandag 8 februari 2010 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik lach me dood om de namen van die kleuren!
Haar hele album isquote:
Nja ben een beetje huiverig om die cd te kopen.. maar tis top dus?quote:
Dan maar zonderquote:Op maandag 8 februari 2010 19:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ben even thuis voor een paar maandenen de foto´s zijn nog niet gemaakt, mijn zwembroek zit in de was
Zeker doen... en ga haar zeker maar een keertje live aanschouwen... heb haar op Noorderslag gezien, ze was fantastischquote:Op maandag 8 februari 2010 23:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja ben een beetje huiverig om die cd te kopen.. maar tis top dus?
Owkej ben benieuwdquote:Op maandag 8 februari 2010 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zeker doen... en ga haar zeker maar een keertje live aanschouwen... heb haar op Noorderslag gezien, ze was fantastisch
Speciaal voor jouquote:Op maandag 8 februari 2010 23:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Owkej ben benieuwd
(eerst ff downloaden)
ik was al previews aan het beluisteren op Bol!quote:
Ik heb best smaakquote:Op maandag 8 februari 2010 23:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ik was al previews aan het beluisteren op Bol!
That man
En damn dit nummer is ook geweldig! Ik moet die cd hebben!
ooooh ik heb er nog 1; you don't love me...quote:
Ik ook niet... maar zij sweepte me echt letterlijk van mijn voeten toen ik d'r live zag... verveelde geen secondequote:Op maandag 8 februari 2010 23:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ooooh ik heb er nog 1; you don't love me...
Ik heb niet vaak dat ik zo snel al zoveel nummers leuk vind
O ik zat me juist af te vragen wie die ANDER was. De naam onder de censuur weet ik welquote:Op maandag 8 februari 2010 21:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
1e
driftwood
2e
[ afbeelding ]
En uitgesmeerd over m'n lakens.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat? Net een flinke drol gescheten?
/mike
Oh kut, ik had vanmiddag al mijn leeftijd aangepast... had mijn fotoboek al in jaren niet meer geupdatequote:Op maandag 8 februari 2010 23:38 schreef MisterO het volgende:
The Vulture.
in je fobo staat dat je vrijgezel bent![]()
probeer je soms een spelletje met ons te spelen!
Alles.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh kut, ik had vanmiddag al mijn leeftijd aangepast... had mijn fotoboek al in jaren niet meer geupdate
De relatie vergeten te melden
Don't try to be innocent and all with that smiley!quote:Op maandag 8 februari 2010 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh kut, ik had vanmiddag al mijn leeftijd aangepast... had mijn fotoboek al in jaren niet meer geupdate
De relatie vergeten te melden
quote:
Vertelquote:Op maandag 8 februari 2010 23:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Don't try to be innocent and all with that smiley!
Ik heb je wel door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |