Het is too hot to handle?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
1e
driftwood
2e
[ afbeelding ]
Nee het is echt hiphopperighoor!quote:Op maandag 8 februari 2010 21:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
subtiele poging om van onderwerp te veranderen
Nicequote:
Ja, het is wel een leuke vent eigenlijk. SAJ, je hebt smaakquote:
Oke... nu is het wel weer genoeg!quote:Op maandag 8 februari 2010 21:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, het is wel een leuke vent eigenlijk. SAJ, je hebt smaak
Ja, genoeg over mij. Laten we het over jou hebben. Wat vind jij van mij?quote:
Ik vind je een gevoelloze, irritante, zeikende, tenenkrommende, achterbakse Amsterdammerquote:Op maandag 8 februari 2010 21:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, genoeg over mij. Laten we het over jou hebben. Wat vind jij van mij?
Wat ken je me toch goed.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind je een gevoelloze, irritante, zeikende, tenenkrommende, achterbakse Amsterdammer
Maar verder ben je wel aardig
Dit was de samenvattingquote:Op maandag 8 februari 2010 22:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat ken je me toch goed.
Ik had een wand in de slaapkamer een hele vieze kleur groen (was echt heel anders dan op het kleurstrookje dacht ikquote:
Hm, die ziet er wel oké uit.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:34 schreef Bartjebart het volgende:
Ik had een wand in de slaapkamer een hele vieze kleur groen (was echt heel anders dan op het kleurstrookje dacht ik) en die wordt nu "staal" van histor...
Lekker rustig. Gisteren was er allemaal familie.quote:
Staat die op internet dan?quote:
Histor.nl.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:49 schreef Bartjebart het volgende:
Staat die op internet dan?
Het is zooo mooi in het echt
En het wordt alleen maar mooier natuurlijk
Hoe vind je dan de specifieke kleur?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:51 schreef Steve het volgende:
[..]
Histor.nl.Maar de kleur kan door mijn beeldscherm natuurlijk iets verschillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |