quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 20:42 schreef BigDick het volgende:
Dat daar persoonlijke oorzaken aan ten grondslag liggen, en dat er uiteindelijk iets geknapt is. Of het een wanhoopsdaad is geweest, een black out, een hoop op roem.
quote:Ingehuurd door iemand die hem een hele berg geld had beloofd? Om zijn campagnes voor het milieu voort te kunnen zetten? En laat die geldschieters nu eens ergens uit de 2e kamer komen?
Op dinsdag 07 mei 2002 21:02 schreef eRR_ het volgende:
Vreemd. Het is geen impulsieve daad, maar een uiterst koelbloedig voorbereide executie. Ook het feit dat ie geen berouw toonde en commentaar wijgerde na de arrestatie wijst op een zorgvuldig overwogen aanslag. Zeer vreemd dat, uit bovenstaand verslag, geen enkele rancune tegen Fortuyn blijkt. Ik zou haast denken dat ie gewoon een hitman was.
Ik roep maar wat!!! Ik weet het ook niet meer.
Je moet wat als je bedenkt dat die gozer helemaal geen moordenaar of whatever is geweest.
quote:Leg eens uit....zo makkelijk kom je niet van me af!
Op dinsdag 07 mei 2002 21:07 schreef BenKetting het volgende:
Dan hadden ze toch beter een Joegoslaaf kunnen nemen; die had zich btw ook niet laten pakken.
Speculeren kan tot stemmingmakerij leiden en dat lijkt me nu niet wenselijk.
J.
quote:Die kunnen rennen denk ik...
Op dinsdag 07 mei 2002 21:09 schreef thecrook het volgende:[..]
Leg eens uit....zo makkelijk kom je niet van me af!
quote:Het is wel pure hitmanstyle.. Als je zeker wilt zijn van iemands dood, dan doe je het precies zo. Hoofd, nek, hart, staat volgens mij letterlijk zo in het terroristenhandboek beschreven.
Op dinsdag 07 mei 2002 21:05 schreef Armageddon het volgende:[..]
[..]Ingehuurd door iemand die hem een hele berg geld had beloofd? Om zijn campagnes voor het milieu voort te kunnen zetten? En laat die geldschieters nu eens ergens uit de 2e kamer komen?
Ik roep maar wat!!! Ik weet het ook niet meer.
Je moet wat als je bedenkt dat die gozer helemaal geen moordenaar of whatever is geweest.
Maar dat dit voortkomt uit de hogere regionen van 2e kamer lijkt me erg sterk, een tweedeling als deze hadden ze volgens mij toch wel voorzien...
Denk het niet..
quote:Nee denk ik niet. Je komt daar op dat mediapark niet zomaar weg, als je de boel een beetje verkent dan weet je dat.
Op dinsdag 07 mei 2002 21:07 schreef BenKetting het volgende:
Dan hadden ze toch beter een Joegoslaaf kunnen nemen; die had zich btw ook niet laten pakken.
Of Volkert een hitman is weet ik niet, maar hij voldoet wel aan veel kenmerken:
- Koelbloedig
- Geen enkel berouw
- Meteen vertellen dat je geen verklaring wilt afleggen en dat je die extreemlinkse raadsman wilt.
quote:Hij wist in die benarde situatie inderdaad wel erg goed wat ie allemaal moest en niet moest doen.....
Op dinsdag 07 mei 2002 21:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:Of Volkert een hitman is weet ik niet, maar hij voldoet wel aan veel kenmerken:
- Koelbloedig
- Geen enkel berouw
- Meteen vertellen dat je geen verklaring wilt afleggen en dat je die extreemlinkse raadsman wilt.
quote:Waarom niet? Juist wel.
Op dinsdag 07 mei 2002 21:12 schreef calvobbes het volgende:
Een duurbetaalde huurmoordenaar die van dichtbij een aantal schoten mist? gepakt wordt? een familie achterlaat?Denk het niet..
quote:Juist wel op laten pakken en gezin achterlaten? Die logica ontgaat me even. Lijkt me niet een prototype hitman?
Op dinsdag 07 mei 2002 21:47 schreef Armageddon het volgende:[..]
Juist wel.
quote:Dat is ook juist de bedoeling!
Op dinsdag 07 mei 2002 21:49 schreef Dave het volgende:[..]
Juist wel op laten pakken en gezin achterlaten? Die logica ontgaat me even. Lijkt me niet een prototype hitman?
quote:Hmm, in dat geval: hij zal van iemand een opdracht hebben moeten krijgen, en zal uiteindelijk doorslaan en dat vertellen.
Op dinsdag 07 mei 2002 21:50 schreef Armageddon het volgende:[..]
Dat is ook juist de bedoeling!
quote:Lezen jullie eik wel? Die opdrachtgevers zijn echt niet degene die ze dan moeten hebben hoor.
Op dinsdag 07 mei 2002 21:53 schreef Dave het volgende:[..]
Hmm, in dat geval: hij zal van iemand een opdracht hebben moeten krijgen, en zal uiteindelijk doorslaan en dat vertellen.
quote:Sorry hoor, maar dat gaat er bij niet in. Kan me al amper voorstellen dat er 1 iemand zo dom is een dergelijke moord te plegen, laat staan dat die ingehuurd is door iemand.
Op dinsdag 07 mei 2002 21:50 schreef Armageddon het volgende:[ knip ]
quote:Ja, ik lees wel. Ik bedoel dan dat daarmee duidelijk zal worden dat het geen eenmansactie is, maar een afrekening dmv. een huurmoordenaar (waarbij de echte opdrachtgever dus onbekend blijft).
Op dinsdag 07 mei 2002 21:54 schreef Armageddon het volgende:[..]
Lezen jullie eik wel? Die opdrachtgevers zijn echt niet degene die ze dan moeten hebben hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |