Ja klopt die kleermaker.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Was dat niet die kleermaker?
Vond ik ook niet kunnen, om dat gezin het land uit te zetten.
Eens.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:16 schreef zoalshetis het volgende:
wat een ordinair, schofterig topic is dit. stelletje vieze natrappers.
Ik denk dat je haar beter kan vergelijken met dat gezin uit Irak (dacht ik) dat ook een verkeerde naam had opgegeven, niet omdat ze al elders asiel hadden gekregen en daarom niet in aanmerking zouden komen hier, zoals Ali, maar uit veiligheidsoverwegingen voor de achterblijvende familieleden ..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:15 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Dit dus.
Zekeriya Gümüs moest ook het land uit. Meten met twee maten is nooit goed.
Natrappen? Ze is het Nederlandse volk nog geld schuldig. Al dat onrechtmatig verkregen geld, belastinggeld, dient terugbetaald te worden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:16 schreef zoalshetis het volgende:
wat een ordinair, schofterig topic is dit. stelletje vieze natrappers.
Helemaal mee eens. Het is hier al genoemd: onder valse voorwendselen en naam Nederland binnenkomen omdat Duitsland niet goed genoeg was. Zij is nooit een vluchteling geweest.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:59 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Natrappen? Ze is het Nederlandse volk nog geld schuldig. Al dat onrechtmatig verkregen geld, belastinggeld, dient terugbetaald te worden.
Nou ja, er wordt veel gelogen door asielzoekers om hier te mogen blijven. Dus daar was Ayaan niet uniek in.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Het is hier al genoemd: onder valse voorwendselen en naam Nederland binnenkomen omdat Duitsland niet goed genoeg was. Zij is nooit een vluchteling geweest.
Jij kent ze?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:03 schreef DrDentz het volgende:
Triest voor de vrouw van die man. Ik hoorde dat ze al 12 jaar bij elkaar waren, en Ayaan zich er nu tussen geneukt heeft. Een Mickey Hoogendijkje.
Keur ik het van anderen wel goed dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ja, er wordt veel gelogen door asielzoekers om hier te mogen blijven. Dus daar was Ayaan niet uniek in.
Praat het maar goed.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ja, er wordt veel gelogen door asielzoekers om hier te mogen blijven. Dus daar was Ayaan niet uniek in.
Ik praat niets goed. Vind alleen dat er nogal de nadruk op het liegen van Ayaan gelegd wordt. Veel, heel veel asielzoekers liegen en mogen blijven. Alleen zijn die niet bekend. Maar daarom kosten ze nog wel veel geld. Dus Ayaan is fair game om op te schelden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:23 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Praat het maar goed.
Normaal is het: gelukszoekers, weg ermee! uit volle borst.
Ze heeft gelogen, ze had nooit asiel mogen krijgen en al helemaal niet die 7000+ euro per maand als kamerlid, de beveiliging die voor haar werd betaald en een riant appartement dat voor haar werd betaald, allemaal met belastinggeld! Duizenden en duizenden euro's!
Laat d'r maar lekker terugbetalen. Kom nou toch.
Ze heeft zichzelf fair game gemaakt door alle publiciteit die ze zocht en de kringen waarin ze per se wilde verkeren.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik praat niets goed. Vind alleen dat er nogal de nadruk op het liegen van Ayaan gelegd wordt. Veel, heel veel asielzoekers liegen en mogen blijven. Alleen zijn die niet bekend. Maar daarom kosten ze nog wel veel geld. Dus Ayaan is fair game om op te schelden.
Dus? Als iemand iets uit de winkel steelt, maar tien anderen doen dat ook, moeten we het dan maar door de vingers zien?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik praat niets goed. Vind alleen dat er nogal de nadruk op het liegen van Ayaan gelegd wordt. Veel, heel veel asielzoekers liegen en mogen blijven. Alleen zijn die niet bekend. Maar daarom kosten ze nog wel veel geld. Dus Ayaan is fair game om op te schelden.
Die is net zo onoprecht als Hirshi Ali, heeft ook ongeveer hetzelfde onlogische parcours gelopen: eerst rood, daarna rechts..... Pim Fortuyn overigens ook, maar goed, dat is kennelijk tekenend voor modernequote:
Je kunt het ook als voortschrijdend inzicht zien, maar dat past waarschijnlijk niet binnen jouw straatje. Je vergeet Gerrit Zalm trouwens.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is net zo onoprecht als Hirshi Ali, heeft ook ongeveer hetzelfde onlogische parcours gelopen: eerst rood, daarna rechts..... Pim Fortuyn overigens ook, maar goed, dat is kennelijk tekenend voor moderne
"politici": ze staan telkens voor iets anders wat op dat moment goed genoeg is om ze in het pluche te krijgen of te houden.
Ja maar, als je niet links bent op je 20ste heb je geen hart, en als je nog steeds links bent op je 50ste heb je geen verstand.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is net zo onoprecht als Hirshi Ali, heeft ook ongeveer hetzelfde onlogische parcours gelopen: eerst rood, daarna rechts..... Pim Fortuyn overigens ook, maar goed, dat is kennelijk tekenend voor moderne
"politici": ze staan telkens voor iets anders wat op dat moment goed genoeg is om ze in het pluche te krijgen of te houden.
Dat doet die vent toch zelf! Ayaan gaat toch niet vreemd...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:35 schreef OldJeller het volgende:
Zielig voor die kinderen en vrouw inderdaad.
En dan zijn er hier mensen die medelijden hebben met de huichelachtige oplichtster.
Ben het met je eens dat ze graag in de publiciteit wilde.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft zichzelf fair game gemaakt door alle publiciteit die ze zocht en de kringen waarin ze per se wilde verkeren.
Dapper? Ze trapte alleen maar een paar open deuren in waar mensen als Van Gogh en wat VVD'ers op zaten te wachten. Verder kan ik niets goeds bedenken dat zij aan onze samenleving heeft toegevoegd.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat ze graag in de publiciteit wilde.
Maar vond haar ook erg dapper.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:40 schreef Disana het volgende:
Wat een trieste zaak. Wat zal de volgende stap van Hirsi Ali zijn in haar zucht naar status, geld en roem.
Daar heeft Nederland toch niets meer mee te maken?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:40 schreef Disana het volgende:
Wat een trieste zaak. Wat zal de volgende stap van Hirsi Ali zijn in haar zucht naar status, geld en roem.
Waar lees je dat ik zeg dat wij er nog iets mee te maken hebben? Okee, ze is ons geld verschuldigd, maar dat noemde ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar heeft Nederland toch niets meer mee te maken?
Wij betalen toch niet meer voor haar?
Als fatsoenlijk, ethisch persoon met moraal, ga je niet een factor wezen in het kapotmaken van een huwelijk waar ook nog eens kinderen mee gemoeid zijn. Dat laat je gewoon. Net zoals je getrouwde vrouwen met rust laat.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat doet die vent toch zelf! Ayaan gaat toch niet vreemd...
Sympathiek heb ik haar nooit gevonden en het heeft me altijd verbaasd hoe ze intelligente mensen om haar vinger wist te winden.quote:
Voor Zalm geldt idd hetzelfde, maar ik blijf erbij dat een route van de Wiarda Beckman stichting rechtstreeks naar de VVD op z'n minst curieus is.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:39 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Je kunt het ook als voortschrijdend inzicht zien, maar dat past waarschijnlijk niet binnen jouw straatje. Je vergeet Gerrit Zalm trouwens.
Aan die getrouwde man lag het zeker niet... hem valt niets te verwijten... Die kon er niets aan doen toen Ayaan hem binnenhaalde met haar web...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:43 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als fatsoenlijk, ethisch persoon met moraal, ga je niet een factor wezen in het kapotmaken van een huwelijk waar ook nog eens kinderen gemoeid zijn. Dat laat je gewoon. Net zoals je getrouwde vrouwen met rust laat.
Het maakt vrij weinig uit hoeveel avances een getrouwde man maakt, het feit dat jij vrijgezel bent wil niet zeggen dat je er op in moet gaan.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Aan die getrouwde man lag het zeker niet... hem valt niets te verwijten... Die kon er niets aan doen toen Ayaan hem binnenhaalde met haar web...
Kan je niet lezen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Aan die getrouwde man lag het zeker niet... hem valt niets te verwijten... Die kon er niets aan doen toen Ayaan hem binnenhaalde met haar web...
Vind wel meevallen. In het geval van Ayaan helemaal.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor Zalm geldt idd hetzelfde, maar ik blijf erbij dat een route van de Wiarda Beckman stichting rechtstreeks naar de VVD op z'n minst curieus is.
Ooh ik vergat nog een alinea bij dat stukje oeps vergeef me:quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Tenzij je hem erg leuk vind natuurlijk..en tja, in een goed huwelijk is het moeilijk stoken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het maakt vrij weinig uit hoeveel avances een getrouwde man maakt, het feit dat jij vrijgezel bent wil niet zeggen dat je er op in moet gaan.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het maakt vrij weinig uit hoeveel avances een getrouwde man maakt, het feit dat jij vrijgezel bent wil niet zeggen dat je er op in moet gaan.
Misschien zei die gaffel wel dat hij al in een scheiding lag, weet jij veel. Maar goed, jij hebt je oordeel over Ayaan toch al klaar, dus die echtscheiding is voor jou slechts munitie.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sommige vrouwen willen ook voorgelogen worden, denk ik dan...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ooh ik vergat nog een alinea bij dat stukje oeps vergeef me:
Het is niet de eerste keer dat Niall Ferguson, die in 1994 met Douglas trouwde, een buitenechtelijke relatie heeft: de afgelopen vijf jaar zou hij zijn vrouw al liefst acht keer bedrogen hebben.
Haha![]()
8x in de laatste 5 jaar al.
Dat geld kunnen we naar fluiten.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar lees je dat ik zeg dat wij er nog iets mee te maken hebben? Okee, ze is ons geld verschuldigd, maar dat noemde ik toch ook niet?
Duitsland en ons heeft ze alleen maar als opstapje gebruikt.
Die munitie levert Ayaan zelf al jaren aan.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:47 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Misschien zei die gaffel wel dat hij al in een scheiding lag, weet jij veel. Maar goed, jij hebt je oordeel over Ayaan toch al klaar, dus die echtscheiding is voor jou slechts munitie.
Ik niet, maar ik vind dat ook dat je ergens voor dient te staan als je dat vertegenwoordigt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:46 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Vind wel meevallen. In het geval van Ayaan helemaal.
"Ayaan die zwarte weduwe" die verslindt mannen bij de vleet...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Die munitie levert Ayaan zelf al jaren aan.
Dan ben je zeker ook niet echt blij met Balkenende met zijn gelieg over Irak enzo...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik vind dat ook dat je ergens voor dient te staan als je dat vertegenwoordigt.
Doe mij maar een politicus als Bas vd Vlies. Ik ben het niet met zijn ideeën eens en zal nooit op hem stemmen, maar het is wel een fatsoenlijke politicus.
Zo is dat!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Een miljonair? Goed nieuws, misschien gaan ze wel trouwen. De staat der Nederlanden heeft nog een aantal keer de jaarlijkse bezoldiging en onkostenvergoeding van een kamerlid van haar te goed. Plus de beveiligingskosten natuurlijk, die onverschuldigd door de staat zijn gemaakt voor haar gehobby met fimpjes. De schadeclaim voor de ongeldigheid van de samenstelling van de kamer en de consequenties daarvan ligt wat ingewikkeld, dus laat dat maar zitten.
En ze moet natuurlijk ook nog vervolgd worden voor identiteitsfraude, zoals zelfs asielzoekers is overkomen die wel te goeder trouw hun naam verkeerd hadden weergegeven. Nederlanderschap is ze natuurlijk sowieso kwijt, en ze gaat nog samen met een aantal VVD-ers vervolg worden voor het vervalsen van de kieslijsten, ook een ernstig midsdrijf. Want we doen in dit land natuurlijk niet aan klassejustitie.
Nee hoor, ik vind Ayaan idd een kreng van een wijf (net als Rita Verdonk), maar dat verandert niets aan de manier waarop ik over vrouwen en mannen denk die een relatie aanknopen met iemand die getrouwd is.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:47 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Misschien zei die gaffel wel dat hij al in een scheiding lag, weet jij veel. Maar goed, jij hebt je oordeel over Ayaan toch al klaar, dus die echtscheiding is voor jou slechts munitie.
Dat is ook jouw werkelijke issue denk ik, asielzoekers. Zelf vind ik het geval van Ayaan geen gemiddeld asielzoekersgeval. Ze vluchtte niet eens uit het land dat haar zo geschaad zou hebben; de familie woonde in Kenia en ze was met een Amerikaan getrouwd. Een bedriegster dus op alle fronten, en dat is iets anders dan een arme vluchteling die het gewoon een beetje beter wil hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat geld kunnen we naar fluiten.
Net zo goed als we kunnen fluiten naar het geld dat andere liegende asielzoekers Nederland kost, en dat op lange termijn.
Nope, Balkenende bevalt me ook niet met z'n draaikonterigheid en z'n "met de kennis van nu hadden we toen wat anders gedaan"quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan ben je zeker ook niet echt blij met Balkenende met zijn gelieg over Irak enzo...
Dat 'te goeder trouw'begrijp ik niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Een miljonair? Goed nieuws, misschien gaan ze wel trouwen. De staat der Nederlanden heeft nog een aantal keer de jaarlijkse bezoldiging en onkostenvergoeding van een kamerlid van haar te goed. Plus de beveiligingskosten natuurlijk, die onverschuldigd door de staat zijn gemaakt voor haar gehobby met fimpjes. De schadeclaim voor de ongeldigheid van de samenstelling van de kamer en de consequenties daarvan ligt wat ingewikkeld, dus laat dat maar zitten.
En ze moet natuurlijk ook nog vervolgd worden voor identiteitsfraude, zoals zelfs asielzoekers is overkomen die wel te goeder trouw hun naam verkeerd hadden weergegeven. Nederlanderschap is ze natuurlijk sowieso kwijt, en ze gaat nog samen met een aantal VVD-ers vervolg worden voor het vervalsen van de kieslijsten, ook een ernstig midsdrijf. Want we doen in dit land natuurlijk niet aan klassejustitie.
Je bent in ieder geval wel consistent!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, Balkenende bevalt me ook niet met z'n draaikonterigeheid en z'n "met de kennis van nu hadden we toen wat anders gedaan"
Zij stond ergens voor maar kon dat binnen de paternalistische kliek van de PvdA niet kwijt, terwijl ze bij de VVD alle ruimte kreeg zich op dat punt te profileren en dat punt te vertegenwoordigen. Haar hele move van de PvdA naar de VVD zou jou dus aan moeten spreken. Nu kon ze haar punt vertegenwoordigen, in plaats van de strakke PvdA-fractiediscipline in acht te nemen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik vind dat ook dat je ergens voor dient te staan als je dat vertegenwoordigt.
Dat zijn jouw woorden. Ik zou ervan maken: Ayaan die mensen en hele landen als opstapje naar roem en aandacht gebruikt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:49 schreef capricia het volgende:
[..]
"Ayaan die zwarte weduwe" die verslindt mannen bij de vleet...
Ja, ik zou nu dan ook nog steeds dezelfde moeilijke beslissing nemen als 19 jaar geleden, zonder me ondertussen te verontschuldigen met "ja maar, wist niet dat, blaat, blaat, blaat"quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval wel consistent!
Dan had ze dus in eerste instantie de foute keuze gemaakt door zich bij die PvdA kliek omhoog te werken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:52 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Zij stond ergens voor maar kon dat binnen de paternalistische kliek van de PvdA niet kwijt, terwijl ze bij de VVD alle ruimte kreeg zich op dat punt te profileren en dat punt te vertegenwoordigen. Haar hele move van de PvdA naar de VVD zou jou dus aan moeten spreken. Nu kon ze haar punt vertegenwoordigen, in plaats van de strakke PvdA-fractiediscipline in acht te nemen.
Ja ze kende de status quo in Nederland nog niet zo goed zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan had ze dus in eerste instantie de foute keuze gemaakt door zich bij die PvdA kliek omhoog te werken.
Ja dat kan, maar dat is toch jouw punt helemaal niet? Jij vond het curieus, opportunistisch en van god los dat ze verhuisd was.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan had ze dus in eerste instantie de foute keuze gemaakt door zich bij die PvdA kliek omhoog te werken.
Als je ziet voor hoeveel wij opgelicht worden ( miljardendhulp aan banken die nu al weer flinke bonussen uitkeren bijvoorbeeld )..ja, dan moet ik om de drukte die Ayaan haar nieuwe liefde hier voortbrengt wel een beetje lachen...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:55 schreef OldJeller het volgende:
Er wordt hier allemaal wel humoristisch over gedaan, maar ook jullie zijn opgelicht door dat wijf.
Mijn issue? Hoezo dit persoonlijk maken?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is ook jouw werkelijke issue denk ik, asielzoekers. Zelf vind ik het geval van Ayaan geen gemiddeld asielzoekersgeval. Ze vluchtte niet eens uit het land dat haar zo geschaad zou hebben; de familie woonde in Kenia en ze was met een Amerikaan getrouwd. Een bedriegster dus op alle fronten, en dat is iets anders dan een arme vluchteling die het gewoon een beetje beter wil hebben.
Nou! Ik voel het nog dagelijks in mijn portemonnee! Iedere maand dat ik mijn krenten weeg, denk ik weer: waarom zo weinig?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:55 schreef OldJeller het volgende:
Er wordt hier allemaal wel humoristisch over gedaan, maar ook jullie zijn opgelicht door dat wijf.
Degene die er net zo over denkt, wil ik dan ook niet meer horen over andere gelukzoekende asielzoekers die hier status krijgen. Gewoon lachen en een begripvol knikje geven.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Als je ziet voor hoeveel wij opgelicht worden ( miljardendhulp aan banken die nu al weer flinke bonussen uitkeren bijvoorbeeld )..ja, dan moet ik om de drukte die Ayaan haar nieuwe liefde hier voortbrengt wel een beetje lachen...
Dat hoef jij niet voor anderen te bepalen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:59 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Degene die er net zo over denkt, wil ik dan ook niet meer horen over andere gelukzoekende asielzoekers die hier status krijgen. Gewoon lachen en een begripvol knikje geven.
Ja, dat heb je soms zo als je ergens nieuw bent en niet precies weet waar je moet zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ze kende de status quo in Nederland nog niet zo goed zullen we maar zeggen
En dat zeg ik dus al de hele tijd.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:59 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Degene die er net zo over denkt, wil ik dan ook niet meer horen over andere gelukzoekende asielzoekers die hier status krijgen. Gewoon lachen en een begripvol knikje geven.
Ik maak het niet persoonlijk, jij bent degene die steeds de lijn doortrekt naar reguliere (volgens jou soms ook liegende) asielzoekers. Ik begrijp dat de hele tijd al niet, want Ayaan kwam a) niet uit een land waar ze gevaar liep en b) niet volgens de reguliere route naar Nederland omdat ze eerst Duitsland had aangedaan.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mijn issue? Hoezo dit persoonlijk maken?
Het gaat over Ayaan, en ja, dat was een asielzoeker. Een liegende asielzoeker, zoals vele asielzoekers.
Je praat diefstal wederom goed.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat over Ayaan, en ja, dat was een asielzoeker. Een liegende asielzoeker, zoals vele asielzoekers.
Ik bekijk liever ieder geval apart en afzonderlijk...hou niet zo van het over een kam scheren van grote groepen mensen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat zeg ik dus al de hele tijd.
Ik vond en vind haar een onbetrouwbaar type, net als ik dat vind van Rita Verdonk....quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:57 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar dat is toch jouw punt helemaal niet? Jij vond het curieus, opportunistisch en van god los dat ze verhuisd was.
Jou vooral, ja!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
"wil ik niet meer horen?". wie denk je wel niet dat je bent knurft?
Jij weet ook wel lekker olie op het vuur hier te gooien he...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:02 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Jou vooral, ja!
Altijd zeuren en zeiken over je "medelanders", en nu zit je te snotteren om die oplichtster.
Jawel. Inconsequentie en hypocrisie houd ik niet van.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat hoef jij niet voor anderen te bepalen.
Ja dat verbaast mij hier ook. Mensen die normaal een probleem met asielzoekers hebben verdedigen Ayaan ineens als asielzoekster. Maar ik heb wel een idee waardoor het komt: Ayaan ageerde tegen moslims. Dat past weer wel in het straatje.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:02 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Jou vooral, ja!
Altijd zeuren en zeiken over je "medelanders", en nu zit je te snotteren om die oplichtster die nooit asiel had mogen krijgen.
Gaat het nog een beetje...?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:03 schreef OldJeller het volgende:
[..]
JAWEL, WEES MAAR CONSEQUENT EN NIET ZO HYPOCRIET!
Tuurlijk. Je zegt dat je iets curieus vindt, dan lul je jezelf klem omdat je gewoon geen argumenten hebt en ga je een beetje zitten draaien, en de conclusie is dat ze gewoon onbetrouwbaar is, 'net als Rita Verdonk'quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vond en vind haar een onbetrouwbaar type, net als ik dat vind van Rita Verdonk....
Ach, het is dinsdagmiddag, Oprah begint pas over 2 minuten, gun die jongen ook een verzetjequote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Jij weet ook wel lekker olie op het vuur hier te gooien he...
Dat zeg ik niet, maar vul het maar in zoals jij wilt hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:00 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je praat diefstal wederom goed.
"Nou, zij deden het ook hoor.. dus dan moet dit ook kunnen!"
Rare redenatie.
In mijn eerste post in dit topic quotte ik iemand die IJzeren Rita wilde, voor mij zijn Rita en Ayaan van hezelfde soort; onoprecht en onbetrouwbaar.....quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:03 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Tuurlijk. Je zegt dat je iets curieus vindt, dan lul je jezelf klem omdat je gewoon geen argumenten hebt en ga je een beetje zitten draaien, en de conclusie is dat ze gewoon onbetrouwbaar is, 'net als Rita Verdonk'. Waarom haal je Verdonk er nou weer bij
Zoals ik al zei, jouw mening over Ayaan staat al vast ondanks dat je onzin verkooptMaar goed, het klinkt allemaal lekker correct hoor, dus ga vooral zo door.
Lijkt me duidelijk dat ze via zijn netwerk nog hogerop probeert te komenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:09 schreef Ericr het volgende:
Opportunist pur sang, die kerel trapt ze vanzelf wel weer de deur uit als ze er niks meer aan heeft.
Nee, dát zeg je niet, maar je praat dit wel goed wat op hetzelfde neerkomt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar vul het maar in zoals jij wilt hoor
je weet dat ze direct bij het toetreden van de vvd gewoon open en eerlijk heeft gezegd dat ze een valse naam had opgegeven?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:02 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Jou vooral, ja!
Altijd zeuren en zeiken over je "medelanders", en nu zit je te snotteren om die oplichtster die nooit asiel had mogen krijgen.
The higher they climb, the harder they fall.....quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat ze via zijn netwerk nog hogerop probeert te komen
Het is niet de bedoeling dat ze een martelares wordt hèquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
The higher they climb, the harder they fall.....
Wat vreemd dan dat we deze dievegge niet kunnen aanklagen...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:13 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ze heeft de Nederlandse burger en overheid bestolen, net zoals iemand uit de winkel iets steelt. Als tien andere mensen wat uit de winkel hebben gestolen dan betekent het niet dat we het stelen van de elfde persoon door de vingers moeten zien, omdat "anderen het ook al hebben gedaan."
Wat krom. Wat vreselijk vreselijk krom.
Doet er al weinig toe. Dat was vele jaren later.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je weet dat ze direct bij het toetreden van de vvd gewoon open en eerlijk heeft gezegd dat ze een valse naam had opgegeven?
Als je consequent zou zijn zou je juist moeten zeggen dat Ayaan voor jou aan sympathie heeft gewonnen door haar overstap naar de VVD, omdat ze stond voor haar zaak en die daar beter kon vertegenwoordigen. Dat was immers het criterium dat jij zelf noemde waardoor je haar overgang afkeurde. Maar helaas, jij ziet alleen wat je wil zien, ze is onbetrouwbaar en dat is Rita ook, en dat beeld moet vooral zo blijven.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
In mijn eerste post in dit topic quotte ik iemand die IJzeren Rita wilde, voor mij zijn Rita en Ayaan van hezelfde soort; onoprecht en onbetrouwbaar.....
Daardoor kwam Rita erbij, doordat ik iemand over Rita quotte, verder zijn er nogal wat overeenkomsten tussen de dames, en mijn mening over Ayaan staat idd al jaren vast, die is niet veranderd sinds ze jubelend door de VVD werd binnengehaald, en is alleen maar bevestigd door alles wat ze daarna nog gedaan heeft en bekend geworden is.
Terwijl je zelf onbetrouwbaar en vooringenomen bentquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
The higher they climb, the harder they fall.....
dan vrees ik dat 80% van de asielzoekers het land weer moet verlaten.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:16 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Doet er al weinig toe. Dat was vele jaren later.
Op het moment dat ze tijdens haar asielprocedure loog, was het einde verhaal. Toen had ze Nederland moeten verlaten.
Daarnaast had de VVD gewoon correct moeten optreden en haar moeten aanklagen voor oplichting van Nederlandse burger en staat, en al het onrechtmatig verkregen en besteed geld moeten laten terugbetalen. En dáárna haar uit het land moeten laten zetten.
Zou alsnog moeten kunnen en moeten gebeuren.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat vreemd dan dat we deze dievegge niet kunnen aanklagen...En het gestolene terug kunnen eisen...
Dat gebeurt ook met asielzoekers als men erachter komt dat ze liegen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan vrees ik dat 80% van de asielzoekers het land weer moet verlaten.
Teveel mensen hadden boter op hun hoofd. Ayaan aanspreken is henzelf aanspreken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:18 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Zou alsnog moeten kunnen en moeten gebeuren.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:19 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook met asielzoekers als men erachter komt dat ze liegen.
Je weet dat de meeste marokkanen geen (ex)asielzoekers zijn, "knul" ?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
tuurlijk knul. zie die twee criminele marokkanen uit amsterdam.
Klopt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Teveel mensen hadden boter op hun hoofd. Ayaan aanspreken is henzelf aanspreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |