Ah.. The refined pleasure of conspiracy. Misschien kan Cosma-Shiva nog wat olie op het vuur gooien...
quote:Ik kreeg er wel 20 hoor op detelefoongids.nl
Op dinsdag 07 mei 2002 21:34 schreef ChiPMaN het volgende:[..]
Volgens detelefoongids.nl is er maar één v/d Graaf in Harderwijk. Maar dat is wel: Graaf, v/d E.
quote:Heb jij uberhaupt wel een eigen mening?
Op dinsdag 07 mei 2002 20:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Idd, standaard "kletspraatje van bekende van de dader"...
quote:ik ben het niet vaak met je eens.
Op dinsdag 07 mei 2002 21:27 schreef SEMTEX het volgende:
Sterkte, Erik
Erik ik vind je post getuigen van moed en lef !!
quote:tsjee..alsof we niet allemaal over een cdfoon gids beschikken...of zoiets als internet
Op dinsdag 07 mei 2002 21:36 schreef Uiruru het volgende:
TIP: POST DAT ADRES NIET ALS JE NOG LANG WILT FOKKEN!OOK DIEGENE DIE HET QUOTEN, VERWIJDER HET!
bron: Buzzer en Atrimar in GC.
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 21:34 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Misschien kijk hij gewoon vaak naar het journaal.
quote:Ik heb het al gekopieerd..... jammer genoeg heeft het geen nut om langs te gaan nu die vast zit....
TIP: POST DAT ADRES NIET ALS JE NOG LANG WILT FOKKEN!OOK DIEGENE DIE HET QUOTEN, VERWIJDER HET!
quote:Hoe weet JIJ dat nou?
Op dinsdag 07 mei 2002 21:28 schreef eRR_ het volgende:[..]
Onzin. Dit was het tegenovergestelde van een impulsieve daad. Zie mijn eerdere argumenten, ga ze niet herhalen
quote:Nee hoor alleen de eerste is een vd graaf. De rest is alleen de graaf...
Op dinsdag 07 mei 2002 21:36 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ik kreeg er wel 20 hoor op detelefoongids.nl
quote:ik ga op zoveel domheid gewoon niet in sorry...
Op dinsdag 07 mei 2002 21:37 schreef eRR_ het volgende:[..]
tsjee..alsof we niet allemaal over een cdfoon gids beschikken...of zoiets als internet
quote:Wat wou je dan helemaal gaan doen daar?
Op dinsdag 07 mei 2002 21:37 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ik heb het al gekopieerd..... jammer genoeg heeft het geen nut om langs te gaan nu die vast zit....
quote:Stoer hoor!
Op dinsdag 07 mei 2002 21:37 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ik heb het al gekopieerd..... jammer genoeg heeft het geen nut om langs te gaan nu die vast zit....
quote:Ja, en jij een plaat voor je hoofd volgens mij. Veel verder dan steeds inhoudsloos overal tegen in te gaan kom je niet.
Op dinsdag 07 mei 2002 21:36 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Heb jij uberhaupt wel een eigen mening?
quote:Cosma is waarschijnlijk een diepgaande analyse ter plaatse aan het uitvoeren om ons straks hiermee flink om de oren te slaan
Op dinsdag 07 mei 2002 21:36 schreef FuTilE het volgende:
Ah.. The refined pleasure of conspiracy. Misschien kan Cosma-Shiva nog wat olie op het vuur gooien...
quote:Precies!
quote:Is Kennedy vermoord in opdracht van de wapenlobby dan? Er zijn zo veel theorieen omtrend zijn dood en of de werkelijkheid ooit boven tafel komt vraag ik me af.
Op dinsdag 07 mei 2002 21:32 schreef eRR_ het volgende:
Hoe vaak wordt een politicus niet uitgeschakeld wanneer bepaalde belangen teveel geschaad worden als deze aan de macht komt? Kennedy is tenslotte ook vermoord in opdracht van de oh zo machtige wapenlobby...zou dus best kunnen dat een bepaalde organisatie zeer veel te vrezen had van Fortuyn mocht hij aan de macht komen..
Kennedy schaadde in ieder geval wel bepaalde belangen, Fortuyn nog niet, het zag er ook niet zo naar uit dat hij een (rijke) lobby zou gaan schaden. Ik vind de parallel dan ook wat ver gaan. Ik geloof eerlijk gezegd niet zo in een complot. Fortuyn is het slachtoffer van de waanbeelden en ideologieen van deze persoon.
quote:Pure onzin. Dat is wat de samenzweringstheoristen ervan maken ja, filmmateriaal, maar de waarheid ligt toch echt heel ergens anders.
Op dinsdag 07 mei 2002 21:32 schreef eRR_ het volgende:
Kennedy is tenslotte ook vermoord in opdracht van de oh zo machtige wapenlobby...
Veel werk, maar uiterst nauwkeurig.
quote:Komt zo'n geheim nummer toch nog eens goed van pas. Zielig voor die vrouw die de hele tijd lastig wordt gevallen. Privacy voor de dader en z'n vrouw is nu ook ver te zoeken, dat is een mindere kant van het internet.
Op dinsdag 07 mei 2002 21:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Dat is dus niet de goeie.
Die vrouw wordt al de hele dag lastig gevallen door ramptoeristen en journalisten van aller aard...
quote:Ik zou hem langzaam wurgen.
Op dinsdag 07 mei 2002 21:39 schreef Uiruru het volgende:Wat wou je dan helemaal gaan doen daar?
quote:Zucht..moet ik ze alsnog herhalen.
Op dinsdag 07 mei 2002 21:38 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Hoe weet JIJ dat nou?
Ik verwacht eigenlijk dat de dader, eigenlijk verdachte, zelfmoord pleegt.
Die Fransman sprong een dag later ook door het raam nadat hij een halve gemeenteraad had neergemaaid.
[Dit bericht is gewijzigd door Lafayette op 07-05-2002 21:45]
quote:Vindt je?
Op dinsdag 07 mei 2002 21:39 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Stoer hoor!
quote:Daar had de dader dan maar eerder aan moeten denken vind ik!
Op dinsdag 07 mei 2002 21:41 schreef ChiPMaN het volgende:[..]
Komt zo'n geheim nummer toch nog eens goed van pas. Zielig voor die vrouw die de hele tijd lastig wordt gevallen. Privacy voor de dader en z'n vrouw is nu ook ver te zoeken, dat is een mindere kant van het internet.
quote:Je denkt zelf in extremen. Als ik zeg dat ik vind dat de media en sommige politici medeverantwoordelijk zijn, is dat heel wat anders dan dat ik "links complot" loop te gillen!
Op dinsdag 07 mei 2002 21:25 schreef Meneer_Aart het volgende:
Omdat dit continu door gezegd is, vanaf het begin! Het past perfect in de hetze die door Fortuynisten, met Fortuyn voorop, gevoerd is tegen de media en politici. Het past zo goed in het straatje van sommigen dat hij door een extreemlinks persoon is vermoord; het was alleen nog mooier geweest als het een allochtoon was, maar dat zat er niet in deze keer. Altijd diezelfde onzin, van linkse gedachtenpolitie, linkse complotten, PvdA-infiltratie, 'we mogen niet zeggen wat we denken', 'ze demoniseren Fortuyn', 'de Linkse Kerk'. En nu is er dan het ultieme bewijs voor deze waanbeelden. Fortuyn is vermoord. 'Zie je wel!' De nuance is ver te zoeken, iedereen staat voorop met het wijzende vingertje. Heel triest.
En een opmerking als "Het past perfect in de hetze die door Fortuynisten, met Fortuyn voorop, gevoerd is tegen de media en politici" is te dom voor woorden. Omgekeerde wereld.
De nuancering is inderdaad ver te zoeken.
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 07-05-2002 21:47]
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 21:41 schreef ChiPMaN het volgende:Komt zo'n geheim nummer toch nog eens goed van pas. Zielig voor die vrouw die de hele tijd lastig wordt gevallen. Privacy voor de dader en z'n vrouw is nu ook ver te zoeken, dat is een mindere kant van het internet.
dat zal 'm leren......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |