Nu nog de ACR patchen,quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:24 schreef zatoichi het volgende:
Is dat met 1887 nog steeds? Ik merk volgens mij echt wel verschil sinds enkele weken. De meeste 1 op 1 battles tegen een akimbo 1887-er win ik wel met ACR (opzij springen).
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:36 schreef SoldMayor het volgende:
Nu nog de ACR patchen,![]()
want wat is dat ding slecht zeg
ACR is heeeeerlijk, alleen kut dat je hem pas vanaf lvl 48 krijgtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nu nog de ACR patchen,![]()
want wat is dat ding slecht zeg
ACR met FMJ en je knalt alles en iedereen kapotquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ACR is heeeeerlijk, alleen kut dat je hem pas vanaf lvl 48 krijgt
zijn wel meer mensen die zweren bij die gun ben ik achter gekomen.. miss toch maar s wat xp opbouwen met dat dingquote:
SCAR met FMJ is nog beterquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:07 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
ACR met FMJ en je knalt alles en iedereen kapot
Vrijwel alle akimbo shotgun-lamers dusquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:46 schreef KrentebolHooft het volgende:
Echte mannen rennen rond met de Barret
Ik dacht eerst ook dat het een knaken-ding was, maar moet zeggen dat hij echt flink knalt inderdaad.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:39 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
zijn wel meer mensen die zweren bij die gun ben ik achter gekomen.. miss toch maar s wat xp opbouwen met dat ding
Met een BARRET, daar staat geen akimbo shotugn, daar staat BARRET, dat is een sniper.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vrijwel alle akimbo shotgun-lamers dus
Denk eens na!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:16 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Met een BARRET, daar staat geen akimbo shotugn, daar staat BARRET, dat is een sniper.
Ik gebruik geen shotguns
ik zag je message, maar ik heb m niet gehadquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:08 schreef Fsmxi het volgende:
Whoop yea, patch!
Tenminste, toen ik game opstartte kreeg ik een update message, alleen Pierre kreeg die niet. Misschien eerst alleen op US accounts?
van de vakantie jahquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:15 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat zou een geweldig begin van het weekend zijn
patch? je bedoelt glitch?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:59 schreef Fsmxi het volgende:
Net ff getest, ik kon in een splitscreen potje niet de patch, zoals hij volgens youtube moet, nadoenDaarbij rende ik met marker net zo hard als gewoon
![]()
dat komt voor jou goed uitquote:
Bovenstaande dus even niet vergeten wanneer je het nog tegenkomtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:18 schreef Fsmxi het volgende:
Du hast recht. Maar ik heb wel gehoord dat nog niet iedereen hem dus kan downloaden en dat (wat ik zou denken) wanneer de host de patch niet heeft, er volgens zijn "gamerules" gespeeld wordt; dus met oude code van de glitch. Dat, of iedereen gebruikt eigen "gamerules" en de mensen zonder patch kunnen nog glitchen. Maar ja, met een paar dagen zal zo'n beetje iedereen de patch hebben, want ik denk niet dat iemand zijn xbox een week lang aan laat staan met CoD ofzo![]()
Eindelijk weer ouderwetsch avondje knallenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Bovenstaande dus even niet vergeten wanneer je het nog tegenkomt![]()
Binnen, vanavond meer even testen
niet dat ik heel lang ga spelen, ik heb eerst 5 dagen dat ik doorlopend lazarus benquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat komt voor jou goed uit! Ik haal hem straks wel ff binnen!
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
niet dat ik heel lang ga spelen, ik heb eerst 5 dagen dat ik doorlopend lazarus ben![]()
in me aardbeien pak
Ik heb ook een US account, alleen nog steeds geen patchquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:08 schreef Fsmxi het volgende:
Whoop yea, patch!
Tenminste, toen ik game opstartte kreeg ik een update message, alleen Pierre kreeg die niet. Misschien eerst alleen op US accounts?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:08 schreef Pollewoppie het volgende:
carnaval duiveltje meld zich..
morgen met mijn vriendin en een vriendin alle drie als duiveltje!!!
Mag dat wel van je moeder?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
niet dat ik heel lang ga spelen, ik heb eerst 5 dagen dat ik doorlopend lazarus ben![]()
in me aardbeien pak
mequote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
in me aardbeien pak
edwinusssquote:
alles op ze tijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |