Hoezo ? het zijn luie negertjes.quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kindertjes in Afrika, die zijn pas moe.
Het lijkt me wel wat JK.quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heel de dag in de warme zon wachten tot de volgende mango uit de boom valt zodat je weer kan eten is geen sinecure, J.
Underneath the mango tree, me honey and me, come watch for the moon,quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heel de dag in de warme zon wachten tot de volgende mango uit de boom valt zodat je weer kan eten is geen sinecure, J.
Nee hij moest nu naar Belgie geloof ikquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Over J gesproken, zit die nog steeds vast in de sneeuw bij Gouda?
nopequote:Op donderdag 11 februari 2010 10:51 schreef Joene het volgende:
Beetje jammer ! Zeg Moblo twitter je ook ?
Zoiets.quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vforum? Met anderen praten over de VMax oid?
Waarom niet ?quote:
Nooit van gehoord, doe is een screenshot ?quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh wacht, ik gebruik voor dat soort dingen "Google". Is een soort zoekmachine voor dingen op het internet. Kennen jullie het?
Nee, stel: Iemand tijpt op een forum "Vforum2010". Als ik dan wil weten wat dat is, dan vul ik dat in bij "Google" en die vindt dan allerlei websites met verwijzingen naar "Vforum2010". Dus zo kwam ik erachter dat het iets voor nerds is. Heel handig!quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:56 schreef Joene het volgende:
Nooit van gehoord, doe is een screenshot ?
Wat is een "zoekmachine"? als ik dan wat kwijt bent zoekt die dat dan op ?
Dat heeft geen enkele twiteraar, anders had ie daar geen tijd voor natuurlijk.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
omdat ik niet echt een heel boeiend leven heb?
Als ik iets moet weten dan vraag ik het aan jou o wijze Google Master!quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, stel: Iemand tijpt op een forum "Vforum2010". Als ik dan wil weten wat dat is, dan vul ik dat in bij "Google" en die vindt dan allerlei websites met verwijzingen naar "Vforum2010". Dus zo kwam ik erachter dat het iets voor nerds is. Heel handig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |