Dat weet ik niet , maar morgen komt er nog meer heb ik gezienquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:32 schreef Jarno het volgende:
Had ik trouwens al gezegd dat ik die sneeuwbende goed zat ben?
Zo gaat dat met overheidsbezuinigingen (quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgend jaar wellicht.
En nú hebben ze dat al gemeld?
Lekker om je personeel gemotiveerd te houden.
Ach wel knap optijd, tijd genoeg om een nieuwe baan te zoeken en zulks.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zo gaat dat met overheidsbezuinigingen (!) hè.
Welnee. Zoals het een goede ambtenaar betaamt, heb ik natuurlijk al de wachtgeldregeling bekeken. Twee jaar wachtgeld met mijn staat van dienst.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Na het zuur komt de oprisping, UI.
Dat is een garpje?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Welnee. Zoals het een goede ambtenaar betaamt, heb ik natuurlijk al de wachtgeldregeling bekeken. Twee jaar wachtgeld met mijn staat van dienst.
Nope. Heb hier collega's rondlopen die nog in de oude regeling vallen. Elk jaar dienst is dan een jaar wachtgeldregeling. En die mensen zijn al ruim 27 jaar in dienst.quote:
Hij is toch al jaren parlementariër. Kan me niet voorstellen dat hij niet goed is ingelicht.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mein Gott.
Weet Geert hier al van?
Als er iemand vastgeplakt zit aan het elitaire pluche is het Geert W. wel, inderdaad.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Hij is toch al jaren parlementariër. Kan me niet voorstellen dat hij niet goed is ingelicht.
Ik blijf ook liever op m'n stoel zitten. Het werk dat ik doe is veel te leuk.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als er iemand vastgeplakt zit aan het elitaire pluche is het Geert W. wel, inderdaad.
Mja, jij bent ambtenaar en dus een linkse hobby.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik blijf ook liever op m'n stoel zitten. Het werk dat ik doe is veel te leuk.
Van ex-collega's die wel de overstap hebben gemaakt naar het bedrijfsleven, heb ik begrepen dat de werkdruk niet hoger ligt. Ik werk alleen in het kader van het gemeenschappelijk belang en niet voor kapitalisten die alleen aan zichzelf denken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mja, jij bent ambtenaar en dus een linkse hobby.
Ken je die serie 'Yes, (prime) minister'? De functie van die secretaris wil ik hebben. Wel de touwtjes in handen maar niet de publieke belangstelling.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moet jij niet de politiek in, UI?
Ben nu zijdelings naar het debat over Irakrapport aan het luisteren, lijkt me echt iets voor jou om daaraan mee te doen.
Nee, zoiets als de topambtenaar achter Donner.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo een beetje als minister Donner hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |